رضا صادقی

رضا صادقی|دعوت رسمی رضا صادقی از ظریف

تاریخ انتشار : 24 فروردین 1394کد مطلب : 13640زمان مطالعه : 2 دقیقه
رضا صادقی خواننده مشکی پوش موسیقی پاپ از وزیر امور خارجه آقای دکتر ظریف برای حضور در کنسرتش در اردیبهشت ماه دعوت کرد.

رضا صادقی خواننده آلبوم فقط گوش کن... در اقدامی غیر منتظره از آقای ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دعوت کرد تا در کنسرتش حضور پیدا کند.

 رضا صادقی با انتشار متنی کوتاه در این باره نوشت:« از طرف خودم و گروه مشکی پوشان و همه هوادارانم رسما از جناب دکتر ظریف عزیز دعوت می کنیم در کنسرت ١٠ و ١١ اردیبهـشت ماه ، در کنار ما باشند. میدانم دعوت بی سابقه ای است و باز هـم از شرایط و حجم کاری جناب دکتر اطلاع دارم. 
 
اما خواستم با این دعوت به ایشان بگویم که ما هنرمندان با تمام وجود مراتب تشکر را از ایشان داریم که باعث شادی قلب مردم بزرگ ایران شدند. حتی اگر این دعوت پذیرفته هم نشود همین بس که بدانند در شادی ما سهم ویژه ایی دارند. درود به مردی که به دنیا فهماند مردمش دنبال بمب و جنگ نیستند. درود به مرد بزرگی که لبخند مردمش را دوست دارد ... رضا صادقی»
 
رضا صادقی
 
صادقی پس از انتشاراین متن در گفتگویی کوتاه با خبرنگار «موسیقی ما» گفت:«این یک دعوت بی سابقه است و امیدواریم شرایطش مهیا شود و شاهد حضور ایشان در کنسرت مان باشیم.»
خواننده مشکی پوش که در مسائل اجتماعی عموما جزو ناظران نیست و اظهار نظر هم می کند، درباره دکتر ظریف گفت:«جناب دکتر ظریف شخصیتی فرهیخته و مقبول در بین مردم ایران هستند و امیدواریم در عرصه بین المللی با حضور چهره هایی چون ایشان، شان و جایگاه ایران و ایرانی بیشتر و بیشتر متجلی شود.»
دکتر ظریف پیش از این در کنسرت گروه آیان به خوانندگی هژیر مهرافروز شرکت کرده بود.
صادقی درباره کنسرت تهرانش نیز توضیح داد:«برای اولین بار قطعات آلبوم فقط گوش کن را در تهران روی صحنه به صورت زنده اجرا خواهیم کرد و گلچینی از آثار قدیمی را هم به دوستداران دوست داشتنی مان تقدیم خواهیم کرد.»

رضا صادقی ، دعوت رسمی رضا صادقی از ظریف

4.26
این مطلب مفید بود ؟51
برگرفته از موسیقی ما - / ک
برچسب : رضا صادقی
وبگردی