تبدیل سریع حروف کوچک به بزرگ

ترفند تبدیل سریع حروف کوچک به بزرگ و برعکس در word

کد مطلب : 13714تعداد نظرات : 1 نظرزمان مطالعه : 2 دقیقه
در یک متن طولانی برای تبدیل حروف کوچک انگلیسی به حروف بزرگ و یا عکس آن در برنامه word این کار بسیار زمان بر است. اما با ترفندی جالب می توانید به راحتی حروف کوچک را به حروف بزرگ تبدیل کنید.

روش تبدیل حروف کوچک به بزرگ در ورد

این روزها با پیشرفت چشمگیر تکتولوژی در تمامی زمینه ها، دیگر استفاده از کاغذ و مشتقات آن کار بسیار نادر در برخی کشورهای توسعه یافته می باشد. از این رو آنها از برخی جایگزین ها استفاده می کنند تا بتوانند دیگر از آسیب رساندن به طبیعت و درختان جلوگیری نمایند که یکی از مهم ترین جایگزین ها، متعلق به برنامه کاربردی ورد می باشد که بیشتر ما با آن آشنا هستیم.

با این وجود، این می تواند بسیار جالب و جذاب باشد که ما بدون هر گونه قطع درختان و آسیب رساندن به طبیعت، بتوانیم کارهای روزمره خود را به وسیله یک فایل الکترونیک انجام دهیم. از این رو این برنامه کاربردی ویژگی های منحصر بفردی دارد که شاید ما تعداد اندکی از آنها را بدانیم. به همین دلیل در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی نمناک قصد داریم تا شما را با روش تبدیل سریع حروف کوچک به بزرگ و بلعکس آشنا سازیم. همراه ما باشید.

یکی از مشکلاتی که شاید هر یک از ما در هنگام ویرایش متن در ورد داریم، این است که برای مثال می خواهیم قسمتی از متن با حروف بزرگ و یا Capital نوشته شوند و برای انجام این کار نیز باید تمام حروف را از ابتدا پاراگراف شروع به نوشتن کنیم که این قطعا بسیار وقت گیر است و به مرور می تواند باعث اذیت شدن ما شود. اما نگران نباشید و در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی نمناک با روشی ساده برای تبدیل حروف کوچک به بزرگ و بلعکس آشنا خواهید شد.

مراحل تبدیل حروف کوچک به بزرگ و بلعکس

1- ابتدا قسمت مورد نظرتان را همانند تصویر ذیل انتخاب کنید.

حروف کوچک یونانی

تبدیل حروف بزرگ به کوچک و بلعکس

2- دراین مرحله برای بزرگ کردن حروف کوچک و بلعکس باید دو کلید ترکیبی " Shift +F3 " را بصورت همزمان بفشارید تا تغییرات ایجاد شده را مشاهده نمایید.

ترفند ورد 2016

مراحل تبدیل حروف کوچک به بزرگ و بلعکس در ورد

توجه : برای تبدیل حروف بزرگ یا کوچک شده به حالت اول، باید مجددا دو کلید کاربردی " Shift + F3 " را بصورت همزمان بفشارید.

ترفند تبدیل سریع حروف کوچک به بزرگ و برعکس در word

2.4165
این مطلب مفید بود ؟8085
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
1 نظر به ثبت رسیده است
ندا1396-06-07
با سپاس فراوان بابت این آموزش کاربردی
133
وبگردی