فیلم

انتظار برای اکران 7 فیلم سال 2013

تاریخ انتشار : 28 اسفند 1391کد مطلب : 1379زمان مطالعه : 2 دقیقه
جدای از فیلم های فوق العاده ای که در سال 2013 اکران میشود 7 فیلمی که نباید دیدن آنها را از دست داد را معرفی می کنیم.

لحظه شماری برای اکران فیلم های مهم سال 2013 

1. "جایی آنسوی کاج ها" (The Place Beyond the Pines)
 
این فیلم داستان دو مرد – یکی مجرم و دیگری پلیس – است که نشان می دهد چطور کارهایی که آنها برای محافظت از خانواده هایشان انجام می دهند، نه تنها بر زندگی خودشان تأثیر دارد، بلکه بر آینده پسرانشان هم تأثیر دارد. تاریخ اکران این فیلم در ایالات متحده 29 مارس 2013 است.
 
2. "گنج و رنج" (Pain and Gain)
 
این فیلم درباره چند بدنساز است که از زندگی روزمره خسته شده اند و تصمیم می گیرند که یک گروه دزدی و آدم ربایی تشکیل دهند. ولی همه چیز بطور وحشتناکی پیش می رود. اکران این فیلم برای تاریخ 26 آوریل 2013 برنامه ریزی شده است.
 
3. "مرد آهنی 3" (Iron Man 3)
 
رابرت داونی جی.آر. با نقش محبوب و دوست داشتنی مرد آهنی برمی گردد، ولی کارگردان فیلم عوض شده است. این فیلم در تاریخ 3 مه 2013 در ایالات متحده اکران می شود.
 
4. "سفر ستاره ای:به سوی تاریکی" (Star Trek Into Darkness)
 
داستان این فیلم بر خدمه Enterprise متمرکز است. وقتی آنها به سیاره خود برمی گردند شاهد هرج و مرج در سیاره شان می شود و استارفلیت مورد حمله قرار می گیرد. این فیلم در 15 مه 2013 در ایالات متحده اکران می شود.
 
5. "خماری 3" (The Hangover Part III)
 
این قسمت از فیلم خماری، دیوانه کننده ترین قسمت آن است. قهرمانان فیلم این بار به آمستردام می روند. سازندگان این فیلم خواستند که آخرین ماجراجویی قهرمانان بسیار غافلگیرکننده باشد. خماری 3 در 24 مه 2013 اکران خواهد شد.
 
6. "مرد فولادی" (Man of Steel)
 
این فیلم درباره خبرنگار جوانی است که در کودکی از سیاره در حال مرگ کریپتون به کره زمین آورده شده و با والدین ناتنی اش بزرگ می شود. حالا این مرد می خواهد انسان های کره زمین را از حمله فرازمینی ها نجات دهد. اکران این فیلم در 14 ژوئن 2013 خواهد بود.
 
7. "دانشگاه هیولاها" (Monsters University)
 
داستان درباره زمانی است که سالی و مایک تازه با هم آشنا شده بودند و تعریف می کند که چرا در اوایل داستان آنها با هم رقیب بودند و بعد از مدتی بهترین دوستان یکدیگر شدند. این فیلم در 21 ژوئن 2013 اکران می شود

انتظار برای اکران 7 فیلم سال 2013

3.36
این مطلب مفید بود ؟42
برگرفته از aftabir.com
وبگردی