مژده لواسانی

مژده لواسانی در بیمارستان حاشیه! + تصاویر

تاریخ انتشار : 30 فروردین 1394کد مطلب : 13861زمان مطالعه : 2 دقیقه
مژده لواسانی مجری محبوب صدا و سیما با انتشار عکسی از خود در کنار مهران مدیری در بیمارستان حاشیه و متنی که در آن به بازی اش در سریال پلاک 14 اشاره کرده است یادی از آن دوران کرد.

مژده لواسانی مجری برنامه کافه سوال عکسی در کنار مهران مدیری کارگردان سریال در حاشیه که هرشب از شبکه 3 در حال پخش می باشد در صفحۀ شخصی خود منتشر کرد و در توضیح آن نوشت:

امروز بیمارستان "حاشیه"! پی نوشت:وقتی نه ساله بودم توی سریال پلاک چهارده نقش خواهرزاده ی آقای مدیری رو بازی میکردم،مهراب قاسمخانی از نویسنده های خوب پلاک چهارده بود و اسم "پریا" رو از روی اسم برادرزاده ی نازنینش برام انتخاب کرده بود...امروز پس از سالها با آقای مدیری خاطره ی سالهای دور رو تازه کردیم...به قول آقای مدیری،من بزرگ شدم و ایشون اما تکون نخوردند!
پی نوشت دو:از تعبیر آقای شهیدی فرد در اختتامیه ی جشنواره ی فیلم فجر استفاده میکنم که:مهران مدیری دردانه ی طنزِ تلویزیونِ ماست...و ایکاش برخی پزشکان عزیز با سعه ی صدر بیشتری با در حاشیه مواجه میشدند.

مژده لواسانی و مهران مدیری

مژده لواسانی مجری،سردبیر،نویسنده،کارگردان و گوینده رادیو می باشد.وی به عنوان کودک در برنامه های «سلام کوچولو» «بچه های انقلاب» و «بوی گلِ آفتاب» حضور داشته و اولین نویسندگی مستقل برای رادیو را نیز با برنامهٔ «من هم می توانم» تجربه کرده است.
او همچنین در سنین کودکی و نوجوانی تجربهٔ بازیگری در سریال های «پلاک 14» (به کارگردانی مهران مدیری) و «خبرنگار» (به کارگردانی محمدحسن زاده) را دارد و در عرصهٔ نمایش هم نویسندگی و کارگردانی چندین تئاتر مذهبی نظیر «ظهور خورشید» ، «خورشید در پس ابر» و «آفتاب هشتم» را بر عهده داشته است.
به خانه برمی گردیم (شبکهٔ تهران)،روز از نو (شبکهٔ دو)،عصر خانواده (شبکهٔ دو)،ویژه برنامه های تبریک،کافه سؤال (شبکهٔ دو)، از جمله اجراهای تلویزیونی وی می باشد.همچنین اجرای بسیاری از ویژه برنامه های تلویزیونی و رادیووی را بر عهده دارد.

مژده لواسانی

مژده لواسانی در بیمارستان حاشیه! + تصاویر

3.860
این مطلب مفید بود ؟4614
منبع : نمناک - / ل
وبگردی