ساره بیات و حامد بهداد

قسمت جدید سریال دل بعد از تعطیلات نوروز

تاریخ انتشار : 25 اسفند 1398کد مطلب : 14026تعداد نظرات : 1 نظر
قسمت شانزدهم سریال دل امروز به نمایش خانگی رسید و قسمت جدید این سریال با چند هفته تاخیر توزیع خواهد شد.

زمان توزیع قسمت جدید سریال دل

سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی جواد فرحانی یکی از چند سریال در حال پخش نمایش خانگی است که به تازگی پخش دومین فصل آن آغاز شده است.

قسمت شانزدهم سریال دل امروز یکشنبه 25 اسفندماه در شبکه نمایش خانگی توزیع شد و منوچهر هادی با انتشار پستی زمان توزیع قسمت بعدی این سریال را اعلام کرد.

قسمت 17 سریال دل بعد از تعطیلات نوروز

منوچهر هادی با انتشار پوستر قسمت شانزدهم سریال دل، درباره قسمت بعدی این سریال نوشت:

با آرزوی بهترینها برای شما... قسمت شانزدهم توزیع شد. قسمت هفدهم بعد از تعطیلات نوروزی منتشر و توزیع می شود.

نظرتون در مورد این قسمت؟ دوستان به علت تعطیلی کارخانه و توزیع کنندگان به بعد از تعطیلات موکول شده وگرنه ما هم دوست داشتیم در تعطیلات با ادامه دل در خانه های شما باشیم.

سریال دل

پخش سریال دل از سیزدهم آذر در شبکه نمایش خانگی آغاز شد و فصل اول این سریال در 13 قسمت در شبکه نمایش خانگی توزیع شد و فصل دوم سریال از 14 اسفند به نمایش خانگی رسید.

نسرین مقانلو و مهراوه شریفی نیا

منوچهر هادی که تجربه ساخت سریال عاشقانه را برای نمایش خانگی در کارنامه هنری اش دارد این بار هم در سریال دل با روایتی عاشقانه مهمان خانه های مردم شد. دل روایتی از یک ماجرای عاشقانه است که از شب ازدواج آرش و رستا با بازی حامد بهداد و ساره بیات آغاز میشود و با بهم خوردن ماجرای ازدواج و حضور مهران عاشق قدیمی رستا ماجراهایی رقم میخورد که رستا برای کشف آن داستان سریال را پیش میبرد.

افسانه بایگان و یکتا ناصر

بازیگران سریال دل عبارتند از:

‎حامد بهداد، ساره بیات، یکتا ناصر، کوروش تهامی، سعید راد، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، نسرین مقانلو، مهدی کوشکی، علی سخنگو، مهراوه شریفی نیا، لیلا زارع، بهرام افشاری، حمیدرضا نعیمی، تینو صالحی، سارا نجفی، حسین عرب، محمد حسن معینی و مریم سعادت بازیگران سریال دل را تشکیل میدهند.

ساره بیات و یکتا ناصر

عوامل سریال دل عبارتند از:

کارگردان:منوچهرهادی، تهیه کننده:جواد فرحانی، نویسندگان:بابک کایدان- میثم کایدان،مجری طرح و جانشین تهیه کننده:سعید خندق آبادی،مدیر فیلم برداری:محمد افسری،تدوین:موحد شادرو،موسیقی:بابک زرین،طراح صحنه:رضا مهدی زاده،طراح چهره پردازی:امید گل زاده،طراح لباس:آرتا ماهان،طراح وترکیب صدا:امیرحسین صادقی،مدیر صدابرداری:وحید دوزنده،مدیران تولید:رایموند رسولی - حسن محمدی آرش،دستیار تهیه کننده:سعید قلوبی،مدیر برنامه ریزی:نغمه نظری،دستیار اول کارگردان:علی سخنگو،دستیار اول فیلم برداری:محمد کریمی،دستیار دوم کارگردان:شهاب محسن نژاد،منشی صحنه:بهاره حسینی،مدیر تدارکات:کاظم نامنی،‎تصحیح رنگ:سامان مجد وفایی،‎جلوه های ویژه بصری:حسن نجفی،عکاس:معین باقری،کارگردان پشت صحنه:مهدی کریمی، طراح لوگو:محمد روح الامین.

ساره بیات

قسمت جدید سریال دل بعد از تعطیلات نوروز

459
این مطلب مفید بود ؟4712
منبع : صفحه منوچهر هادی / عکاس:معین باقری / بخش فرهنگ و هنر نمناک/ م.ف
1 نظر به ثبت رسیده است
شیرین .ج1399-01-23
در مورد سریال دل تشکر از تمامی دست اندرکاران عزیز...داستان فیلم فوق العاده..انتخاب بازیگران عالی.‌فقط گله مند از انتخاب خانوم ساره بیات با احترام به ایشان...نوع بازی چهره لحن و بیان و حرف زدن خانوم ساره بیات واقعا حس خوبی به مخاطب نمیده..و هر آنکس که من دیدم همه گله مند بودند و از نظر سنی هم اصلا مناسب این نقش نبودند .....بازهم با احترام به خانوم ساره بیات....موفق و موید باشید
92
وبگردی