قتل راننده

قتل راننده بی‌ام‌و در دور دور شبانه

تاریخ انتشار : 2 آذر 1402کد مطلب : 14104زمان مطالعه : 3 دقیقه
جوان 25 ساله‌ای که در دور دور شبانه، جنایت وحشتناکی را رقم زده است روز گذشته در اولین جلسه بازپرسی چگونگی این حادثه مرگبار را تشریح کرد اما مدعی شد قصد کشتن راننده بی‌ام‌و را نداشت.

خبرآنلاین:ماجرای این جنایت تکان دهنده از دقایق اولیه بامداد جمعه گذشته زمانی رقم خورد که دو خودروی پژو 206 اس دی و بی ام و از کنار یکدیگر عبور کردند اما طولی نکشید که به دلیل نامعلومی کل کل‌های دور دور شبانه به توهین و الفاظ زشت رسید. در این میان ناگهان خودروی 206 با سرعت وحشتناکی از بی‌ام‌و سبقت گرفت و در حالی که گویی زمان در بلوار خیام از سرعت خودروها عقب مانده بود توقفی در لاین وسط بلوار، حکایت از سرآغاز حادثه ای هولناک داشت. سرنشین جلوی 206 که حدود 100 تا 200 متر از بی‌ام‌و فاصله گرفته بود، از خودرو پیاده شد اما دوباره داخل خودرو نشست و راننده به صورت دنده عقب پدال گاز را به طرزی دلهره آور فشرد که صدای لاستیک‌ها در هوا پیچید. در این هنگام راننده بی‌ام‌و که به همراه دوستش از خودرو پیاده شده بودند در وسط بلوار به طرف 206 در حرکت بودند که سانحه وحشتناکی نفس‌ها را در سینه حبس کرد و راننده پژو 206 عقب خودرو را محکم به راننده بی ام‌و کوبید به گونه‌ای که او را به روی سقف خودرو انداخت.

با وقوع این حادثه ترسناک راننده پژو 206 دوباره پدال گاز را فشرد و در حالی از صحنه حادثه گریخت که راننده جوان بی ام و خون آلود بر کف آسفالت خیابان افتاده بود و به سختی نفس می‌کشید. دقایقی بعد با گزارش این حادثه تکان دهنده به نیروهای امدادی و پلیس ماموران اورژانس 115 از راه رسیدند و پیکر نیمه جان راننده بی ام و را که «اردلان» نام داشت به مرکز درمانی انتقال دادند اما تلاش کادر درمانی برای نجات وی به نتیجه نرسید و این جوان به طرز ناباورانه‌ای جان سپرد. از سوی دیگر با توجه به اهمیت موضوع پرونده‌ای روی میز قاضی ویژه قتل عمد مشهد گشوده شد و تحقیقات گسترده کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با دستورات محرمانه قاضی محمود عارفی راد برای دستگیری متهم به قتل فراری آغاز شد. هنوز مدت زیادی از این ماجرای تاسف بار نگذشته بود که حلقه‌های قانون بر دستان راننده فراری گره خورد و او در برابر میز عدالت ایستاد.

«رامین – ش» جوانی که در یک دور دور جنون آمیز به ارتکاب جنایت متهم شده است، روز گذشته وقتی مقابل قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد قرار گرفت، خیلی زود فهمید که دیگر انکارها و قصه‌های ساختگی معنایی ندارد و باید حقیقت این جنایت تکان دهنده را بازگو کند. او درباره آن شب ترسناک به قاضی عارفی راد گفت:آن شب برای دور دور کردن با خودروها به بلوار خیام رفته بودیم و یکی از دوستانم نیز داخل خودروی من نشسته بود که کل کل‌های جوانی با راننده بی ام‌و شروع شد اما متاسفانه او لب به توهین باز کرد به طوری که من از این کلمات به شدت عصبانی شدم و از او سبقت گرفتم. آن قدر خشم و غرور سراسر وجودم را فرا گرفته بود که نمی‌فهمیدم چه می‌کنم. وقتی دیدم او پشت سر من از خودرو پیاده شده و همچنان توهین‌های زشت را بر زبان می‌راند، دنده عقب به سوی او حرکت کردم که این سانحه تاسف‌بار رخ داد ولی من به هیچ وجه قصد کشتن او ( اردلان) را نداشتم. این متهم 25 ساله ادامه داد فقط می‌خواستم او را بترسانم که این حادثه رخ داد.

به گزارش اختصاصی روزنامه خراسان و در پی اعترافات متهم به قتل، وی با صدور قرار بازداشت موقت در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت. کنکاش‌های تخصصی با دستور ویژه مقام قضایی برای بررسی ابعاد دیگر ماجرای وحشتناک توسط سروان عظیمی مقدم(افسر پرونده) ادامه یافت.

انتهای پیام/م

قتل راننده بی‌ام‌و در دور دور شبانه

51
این مطلب مفید بود ؟10
برچسب : قتل
وبگردی