از بین بردن حشرات موذی

“از بین بردن حشرات موذی” با روش های قطعی برای همیشه

کد مطلب : 14128تعداد نظرات : 1 نظرزمان مطالعه : 6 دقیقه
حشرات موذی، گاها ممکن است ناقل برخی بیماری های خطرناک باشند و به همین دلیل بهتر است به محض دیدن آنها در خانه، اقدام به از بین بردن این حشرات موذی، کنیم.

چندش آورترین حشرات خانگی و چگونگی از بین بردن حشرات موذی

ممکن است از شنیدن اینکه برخی این حشرات چقدر می توانند مفید واقع شوند یا مطلقا خطرناک باشند شگفت زده شوید. به هر حال، در این بخش از نمناک به شما نشان می دهیم که چگونه آنها را بدون اینکه دچار مشکل شوید،  از خانه تان بیرون کنید.

دفع انواع حشرات

دفع حشرات خانگی با روش خانگی

چگونه حشرات چندش آور خانگی را دفع کنیم؟

هزارپا

هیچ چیز ترسناک‌تر از دیدن یک هزارپای خانگی که کنار مبل یا روی زمین در حال راه رفتن است، نیست. اگر مثبت نگاه کنیم، اغلب مردم از دیدن هزارپای خانگی وحشت دارند. هزارپای خانگی معمولا 15 پا دارد و می تواند 1 تا 3 پا در ثانیه راه برود و این دلیل غیر ممکن بودن گرفتن آنها را توضیح می دهد. معمولا پاسخ رایج به یک هزارپای خانگی منجر به پرتاب کفش می شود، اما تقریبا مانند هر حشره دیگر، این هزارپا نیز هدفی دارد؛ و بله این هدف خوبی است که برای رفع آن و مبارزه از امواج فراصوتی استفاده کنید در این روش امواج صوتی ایجاد شده در فرکانس های بالاتر از قدرت شنوایی گوش انسان و در محدوده شنوایی جانوران موذی باعث دور شدن آنها از محیط می شود که روشی بدون ضرر و سازگار با محیط زیست می باشد.

راههای دفع هزارپا

راه های دفع هزارپا یکی از انواع حشرات خانگی

کک

اگر حیوانات خانگی تان کک می زنند و به خانه تان انتقال می دهند؛ می‌دانید که این کک ها شاید کوچک باشند، اما جنب و جوش زیاد و گزش دارند. به خصوص در ماه های گرم سال بسیار زیاد می شوند. اگر توسط هجوم کک ها گزیده شده اید. در اینجا می توانید راه صحیح خلاص شدن از این حشرات را بخوانید. بهترین روش پیشگیری و حفظ حیوانات خانگی تان با درمان های کک هاست.

 دفع انواع حشرات

چگونگی دفع کنه یکی از انواع حشرات خانگی

عنکبوت

آیا با عنکبوت هایی که در خانه تان هستند، اذیت می شوید؟ عنکبوت ها اغلب در جستجوی غذا و گرما وارد خانه می شوند. ما همه می‌دانیم که آنها شکارشان را صید می کنند، که این می تواند برای ما مفید واقع شود، اما آیا واقعا دلتان می خواهید که خانه را با عنکبوت ها تقسیم کنید؟ می توانید با کمی غذا و فنون مختلفی از آنها خلاص شوید. برای برداشتن تار عنکبوت از سقف نیز توصیه می کنیم:یک جوراب را به سر یک چوب قرار دهید و با نوار چسب آن را محکم کنید و سقف را تمیز کنید، برای تمیز کردن زیر یخچال هم از این روش استفاده می کنیم.

دفع حشرات خانگی

چگونگی دفع عنکبوت یکی از انواع حشرات خانگی

مگس

ایالات متحده پر از انواع مختلف مگس ها می باشد. با وجود انواع مختلف مگس ها، همه آنها وقتی وارد خانه شوند، آزاردهنده هستند. مگس ها نه تنها رنج آور هستند، بلکه می توانند حامل بیماری باشند و سلامت ما را به خطر می اندازند. بنابراین اگر دائما تجربه مگس های آزاردهنده را داشتید، وقتش است که با این روش خانه تان را عاری از وجود آنها کنید:سرکه سیب را حرارت دهید و آن را در یک شیشه نگهداری کنید یک قیف را در دهانه شیشه بگذارید و آن را در جایی (فضایی) که معمولا مگس ها جمع می شوند بگذارید، ظرف چند ساعت شما ملاحظه می کنید که آنها به دام می افتند؛ شما همچنین می توانید سرکه سیب را به صورت مستقیم روی این آفات آسپری کنید.

روش دفع مگس

چگونگی دفع مگس یکی از انواع حشرات خانگی

موریانه

موریانه ها می توانند سبب آسیب های جدی به خانه شما شوند. این حشرات، آفت های خاصی هستند و خلاص شدن از آنها کار سختی نیست. اگر تا به حال این موجودات جونده چوب، یا نشانه های فعالیت آنها را دیده باشید، خیلی مهم است که یک راه سریعی برای کنار آمدن با آنها پیدا کنید. برای دفع موریانه پرمترین و یا پودر آرسنیک توصیه می شود؛ با استفاده از این دو ماده شیمیایی می توانید فورا نتیجه بگیرید و از شر موریانه ها خلاص شوید. اگر موریانه از این مواد شیمیایی تغذیه نماید، فورا از بین خواهد رفت و تضمینی می توانید از این داروها استفاده نمایید.

دفع حشرات خانگی

چگونگی دفع موریانه یکی از انواع حشرات خانگی

پشه

هنگامی که پشه ها به خانه تان هجوم می آورند، می توانند به طور ویژه ثابت کنند که تا چه حد می شود آزاردهنده باشند. پشه ها عمر کوتاهی دارند، بنابراین اگر فرصت زاد و ولد را از آنها بگیرید، آنها دیگر مشکل ساز نخواهند بود. در حالیکه پشه ها لزوما میوه یا سبزیجات فاسد نمی خورند، اما در اطراف زباله ها پرسه می زنند. برای ناامید کردنشان، زباله های خود را به خوبی گره زده و بسته بندی کنید؛ بنابراین هیچ پشه یا حشره ای در اطراف زباله هایتان پیدا نخواهد شد. برای دفع آنها 25 قطره روغن اسطوخودوس را با ¼ فنجان سرکه سیب مخلوط کنید و آن را روی پوست یا لباس های خود اسپری کنید تا حشرات از شما دور بمانند. اگر با بوی سرکه مشکل دارید، می توانید از آب به جای آن استفاده کنید.

دفع حشرات

چگونگی دفع پشه یکی از انواع حشرات خانگی

ساس

قبل از اینکه بتوان کاری برای جلوگیری از گزیدن این حشره کرد، باید جایی که ممکن است در آنجا پنهان شده باشند را تشخیص دهید. ساس ها، بدنی کوچک، صاف و بیضی شکل دارند؛ آنها بدون پر و قهوه ای رنگ هستند. آنها را در تشک، چهارچوب تخت، تخت خواب و لوازم آن، اسباب و وسایل، فرش، پایه ها و حتی در بهم ریختگی های اتاق می شود پیدا کرد. اگر قبلا توسط این حشرات گزیده شده اید، این روش ها را امتحان کنید و با الکل وارد عمل شوید؛ یکی از موثرترین انواع الکل، الکل ایزوپروپیل 99٪ است، این مایع نه تنها به عنوان یک دافع ساس عمل می کند بلکه آنها را با حل کردن سلول ها می کشد پس کافیست مقداری به محل مورد نظر اسپری کنید.

دفع حشرات

چگونگی دفع ساس یکی از انواع حشرات خانگی

سوسک

به دام انداختن و تعقیب سوسک ها کار دشواری است. با این حال آنها ضعیف هستند، جایگاه آنها در مکان های پر و غنی از غذا است. در اینجا چگونگی خلاص شدن از سوسک ها و بستن راه مواد غذایی شان را می گوییم. برای پیشگیری، هیچ جایی برای پنهان شدن سوسک ها باقی نگذارید. مهمتر از همه هرگونه زباله یا مواد غیر ضروری را از منزل خود حذف کنید. این شامل دسته های مقوا، مجلات و روزنامه ها هم می شود چرا که سوسک ها عاشق این مواد هستند، علاوه بر این می توانید از پیاز و جوش شیرین استفاده کنید به این صورت که:ابتدا پیاز را خرد کنید و جوش شیرین روی آن بریزید خوب ترکیب کرده و گوشه منزل قرار دهید. سوسک های پنهان در گوشه کنار خانه بیرون آمده و خود به خود کشته می شوند.

دفع حشرات خانگی

چگونگی دفع سوسک یکی از انواع حشرات خانگی

مورچه

وقتی مورچه ای را می بینید، او را می کشید، اما به ازای هر یک مورچه ای که می بینید، صدها مورچه در خانه پنهان شده اند. آنهایی که شما می بینید، مورچه های پیشاهنگ هستند که در جستجوی غذا برای کلونی آمده اند. از این پیشاهنگان برای از بین بردن کل کلونی استفاده کنید. برای دفع مورچه ها از فلفل استفاده کنید؛ فلفل قرمز و سیاه و همچنین دارچین، مورچه ها را از بین می برند؛ فلفل ها را در مسیر مورچه ها قرار دهید؛ محققان بر این باورند فلفل قرمز موثرتر از فلفل سیاه در کشتن مورچه ها است، اما مراقب باشید وقتی از فلفل استفاده می کنید نفس نکشید.

دفع حشرات خانگی

چگونگی دفع مورچه یکی از انواع حشرات خانگی

کنه

متخصصان کنه می گویند یک انفجاری از کنه ها در برخی از تابستان ها اتفاق می افتد. این آفات برای انسان و حیوانات خطرناک هستند، زیرا آنها می توانند حامل بیماری باشند. به منظور جلوگیری از کنه روی شما و خانه تان، می توانید از سموم موجود در داروخانه ها استفاده کنید.

از بین بردن حشرات موذی با روش های قطعی برای همیشه

3.8204
این مطلب مفید بود ؟15450
منبع : بخش سبک زندگی نمناک/ ن/ ف
برچسب : حشرات موذی
1 نظر به ثبت رسیده است
ر_س1397-07-09
موثر ترین راه دفع حشرات اینه که محل عبور و مرور حشرات سیر پوست کنده قرار دهید حتی به اندازه خیلی ناچیز از یک حبه سیر.همین.دیگه هیچ وقت حشره ای تو خونه نمی بینین
4320
وبگردی