موفقیت در زندگی
کلید موفقیت در زندگی آگاه بودن از زوایای پنهان و آشکار زندگی که در طول روز گاها از آنها چشم پوشی میکنیم. سری دهم این نکات را در نمناک بخوانید.

کلید هایی برای موفقیت در زندگی

اختلاف سنی دختر و پسر برای ازدواج نباید آنقدر زیاد باشد که دوره رشدی آنها متفاوت شود و در علاقه ها، سرگرمی ها، طرز نگرش و بینش و انرژی های روانی با هم تفاوت اساسی داشته باشد.


همسر شما یک انسان است و به محبت محتاج و اگر از سمت شما محبت دریغ شود ناخوداگاه به سوی محبت های دیگران کشیده خواهد شد.


استفاده از رنگ کرم یا شیری در حمام و تمامی اجزای آن از جمله وان، کاشی ها، حوله ها، پرده ها و حتی رنگ دیوار سرویس بهداشتی تاثیر زیادی در افزایش فضا و بزرگ تر به نظر رسیدن آن دارد.


نکات جالب و مهم برای رفتار با همسر:
آقای عزیز!
-نسبت به همسرت همیشه وفادار باش!
-اقتدار و صلابت را جایگزین خشونت کن! -همدردی و همدلی او را آرام می کنه !
- قبل از انتقاد ازش تعریف کن!
-سربه سرش نگذار
-اگه به او احترام بذاری , به زندگی امیدوار می شه!
-اگه آزارش بِدی , از تو متنفر می شه!


زمان هایی وجود دارد که شما با یکدیگر توافق ندارید واینجاست که این اختلافات باعث رنجش شما میشود ،مطمئنا نمی بایستی با اضافه کردن خشونت و بد رفتاری این رنجش را زیاد تر کنید.اما اگر همسرتان چیزهایی را برخلاف میلتان میخواهد ویا کارهایی را انجام میدهد که با نظر شما مغایرت دارد،شما می بایستی این اختلافات را با همدیگر حل نمایید.!


قیچی بعد از استفاده ی زیاد، رو به کندی می رود. برای تیز شدن قیچ های کند و قدیمی این راهکار را امتحان کنید. با قیچی چند ورق آلومینیومی یا کاغذ سمباده را ببرید. این کار باعث تیز شدن تیغه های قیچی خواهد شد.


در هر نقطه ای از زندگی که با سختی مواجه شویم، احتمال اینکه دچار غصه و ناراحتی شویم بسیار زیاد است. استفاده از خنده روحیه تان را بهتر کرده، شما را به هم نزدیکتر کرده و به یادتان می آورد که زندگی بخش ها مهمتری از مشکلات مالی هم دارد. کمی احمقانه رفتار کنید، جوک بسازید و سختی ها را به خنده بگیرید، هر کاری که فشاری که احساس می کنید را کمتر کند.


وقتی یکی از شما اشتباه کردید؛ صادقانه و صمیمی به آن اعتراف کنید ؛ مراقب باشید که احساسات دیگری را جریحه دار نسازید. صداقت و اظهار پشیمانی و ندامت تنها علاج واقعه است؛ زیرا قبول نکردن اشتباه و نپذیرفتن خطا، اختلاف را دامن می زند؛ تا زمانی که به اشتباه خود معترف نشوید و صمیمانه از همسرتان پوزش نخواهید، رابطه زناشویی تان ترمیم نمی شود.


در صورتی که ناچار به جابه جایی و یا حمل یخچال هستید، حداقل دو تا سه ساعت پس از جابه جایی، یخچال را به برق وصل کنید.


تحقیقات نشان داده است که از هر ده خانواده، اعضای چهار خانواده عادت دارند در زمان بحث، فریاد بکشند. چنین رفتاری نه تنها برای کودکان بسیار مخرب است بلکه هیچ مشکلی را هم حل نمیکند. زمانی که از شدت عصبانیت نمی توانید درست فکر کنید، خود را از بحث بیرون بکشید.


یادت باشد بهترین رابطه میان تو و همسرت زمانی است که میزان عشق و علاقه تان به هم بیش از میزان نیازتان به یکدیگر باشد


چهره بسیاری از کسانی که در مقابل سرزنش سکوت می کنند سرد و بی روح است. اگر شما از سکوت کننده ها هستید، یادتان باشد از علامت های بدنی گوش دادن استفاده کنید وگرنه همسرتان عصبانی تر خواهد شد


یکی از موجبات عادت خانواده ها و اشخاص،این است که ؛تقیدات زاید
تجملات زیادی
پرداختن بیش از اندازه ی لازم به امور مادی از زندگی ها دور شود.
لااقل بخش اصلی زندگی محسوب نشود.
یک چیز حاشیه ای،یک کنار باشد!
زندگی را از اول باید ساده برداشت و محیط زندگی را باید محیط قابل تحملی کرد


ازدواج و اختیار همسر گاهی در سرنوشت انسان موثراست, خیلی از زنها هستند که شوهرانشان را بهشتی می کنند و خیلی از مردها هستند که زنهایشان را بهشتی می کنند, عکس آن هم هست اگر زن و شوهر این کانون خانوادگی را قدر بدانند و برای آن اهمیت قائل باشند زندگی امن و آسوده خواهد شد و کمال بشری برای زن و شوهر در سایه ازدواج خوب ممکن خواهد


از کسی که چیزی برای از دست دادن ندارد، بترس.


تفاهم به معنای درک کردن نیست
بلکه به معنای توانایی تحمل تفاوت هاست


نکات جالب و مهم برای رفتار با همسر:
خانم محترم !

-لباساشوهرتو براش اُتو کن که هر وقت خواست عوض کنه معطل نشه!
-وقتی غذا رو سر سفره می ذاری به او بگو :نمی دونم خوشت میاد یا نه ؟ !
- لحظه به لحظه از خداوند کمک بگیر

اس ام اس زندگی بهتر

نکات زیبای زندگی بهتر


 مراقب کلام خود باشید
تحقیر ، توهین، تهدید، سرزنش و پرخاشگری نکنید. اگر صدایتان بلندتر شده یا تند و با پرخاشگری صحبت می کنید کمی مکث کنید تا آرام شوید و سپس به صحبت هایتان ادامه دهی


معمولا افرادی که در زندگی خود قانع هستند، دچار ناامیدی نمی شود. قناعت به این معنی نیست که فرد به قدری قانع باشد که دست از کار و کوشش برداشته و بگوید من از زندگی خود راضی هستم. به این معناست که اگر فردی به حداکثر نرسد ناامید نشود و قدر همانی که هست را بداند.


یادمان باشد در فضای مجازی هیچ گاه آنقدر حقیقی نشویم که اگر خواستیم روزی برویم دستمان بسته باشد...

فضای مجازی


خونه تکونی :
برای لکه بری سرامیک ها ساده ترین راه استفاده از بخار شو هاست که با آب خالص هم به دلیل فشار زیاد و بخار آب لکه ها را از بین می رود. البته باید دقت داشته باشید که میزان حرارت آب بخارشو زیاد نباشد.


اگر سوزن چرخ خیاطی شما کند شده است. یک ورقه سمباده را زیر دستگاه قرار دهید و یک ردیف روی آن بروید تا سوزن تیز شود.


ﻣﺮﺩ ﺑﺍﯾﺪ ﺑﺎﻭﺟــﻮﺩ ﺗﻤﺎﻣﻪ ﻏﺮﻭﺭﺵ - ﻣﻬﺮﺑـﺎن ﺑﺎﺷﺪ ...

ﺑﺎ ﻭﺟﻮﺩ تمام ﻟﺠﺒﺎﺯﯾﻬﺎیش - ﻭﻓﺎﺩﺍﺭ ﺑﺎﺷﺪ ...

ﺑــﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﺗﻤﺎﻣــــﻪ خستگی ﻫﺎﯾﺶ - ﺻﺒـﻮﺭ ﺑﺎﺷﺪ ...

ﺑﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﺗﻤﺎﻣﻪ ﺳﺨﺘﯽ ﻫﺎﯾﺶ - ﻋﺎﺷﻖ ﺑﺎﺷﺪ ...

ﻣﺮﺩ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﺤﮑﻢ ﺑﺎﺷد...


عشق یعنی
با وجود همه مشکلات
یه بهشت کوچولو
واسه خودتون درست کنید
به نام منزل

عشق


بعضی ها به جای اینکه شکایت های طرف مقابل را با دیدی منتقدانه مورد توجه قرار دهند ، سعی می کنند هرگونه اشتباه خود را انکار کنند . شاید انکار مسئولیت استرس را در کوتاه زمان کمتر کند اما در طولانی مدت موجب بروز مشکلات بسیاری خواهد شد.

نکات کلیدی برای موفقیت در زندگی - سری 10

4.935
این مطلب مفید بود ؟341
منبع : بخش سبک زندگی نمناک/م
وبگردی