دندان درد
در چنین مواردی ما فقط می توانیم به شما توصیه کنیم برای پیشگیری از درد کشیدن و کنار آمدن با دندان درد تا رسیدن به یک مرکز درمانی، از داروهای مسکن بدون نسخه مانند استامینوفن، مفنامیک اسید یا ایبوپروفن استفاده کنید.

اگربه طور ناگهانی در ایام تعطیلات به دندان درد دچار شدیم چه کنیم؟

یکی از مشکلاتی که گاهی در ایام تعطیل برای برخی از افراد به وجود می آید، ابتلا به دندان درد و در دسترس نبودن دندان پزشک یا مرکز درمانی است. در چنین مواردی ما فقط می توانیم به شما توصیه کنیم برای پیشگیری از درد کشیدن و کنار آمدن با دندان درد تا رسیدن به یک مرکز درمانی، از داروهای مسکن بدون نسخه مانند استامینوفن، مفنامیک اسید یا ایبوپروفن استفاده کنید.

دندان درد در تعطیلات،راه های درمان دندان درد در تعطیلات،دارو های مناسب دندان درد

البته امکان دارد شما به عفونت حاد یا التهاب دندان ها هم مبتلا شده و نیاز به مصرف آنتی بیوتیک داشته باشید اما خوردن آنتی بیوتیک ها نیاز به تجویز پزشک دارد و نمی توان مصرف خودسرانه آنها را توصیه کرد. به همین دلیل تنها توصیه تا پیش از مراجعه به دندان پزشک، فقط آرام کردن درد دندان با خوردن قرص های مسکن است.

گاهی ممکن است در طول تعطیلات به علت زمین خوردن یا مصرف خوراکی های سخت، دچار شکستگی دندان هم بشوید. در این مورد توصیه می شود که در صورت امکان تکه شکسته دندان یا دندانی که به طو کامل از جایش جدا شده است را پیدا کنید، آن را بلافاصله درون شیر یا سرم فیزیولوژی قرار دهید و هرچه سریع تر به نزدیک ترین دندان پزشک مراجعه کنید تا تکه شکسته یا دندان کامل را سرجایش قرار دهد و کارهای درمانی لازم برای ترمیم و حفظ دندان اصلی و طبیعی را انجام دهد.
 

با دندان درد درتعطیلات نوروز چه کنیم؟

3.467
این مطلب مفید بود ؟4621
توجه : مطالب بخش بهداشت و سلامت سایت نمناک از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .
برگرفته از aftabir.com
برچسب : دندان درد
وبگردی