بهترین هدیه روز معلم

بهترین هدیه روز معلم؛ چی بخرم برای معلم بهتره؟

کد مطلب : 14351تعداد نظرات : 2 نظرزمان مطالعه : 4 دقیقه
خرید هدیه روز معلم برای معلم های امروزی به دلیل تفاوت سلیقه کار آسانی نیست اما با ایده گرفتن از این موارد می توانید به راحتی هدیه ای خوب و مناسب تهیه کنید.

نکاتی برای انتخاب بهترین هدیه روز معلم

دوازده اردیبهشت به نام روز معلم نامگذاری شده و همه ما دوست داریم در این روز به پاس قدردانی از زحمات معلم ها ی خود هدیه ایی تقدیم کنیم تا با گذشت سالها آنها با دیدن هدیه مان به یاد ما افتند و یادمان در ذهنشان جاودانه گردد.

اما بسیاری از ما در انتخاب هدیه روز معلم دچار سردرگمی می شویم و نمی دانیم کدامین هدیه می تواند اندکی قدرشناسی ما را به معلممان نشان دهد . اگر شما نیز جزو این دسته هستید ما لیستی از بهترین هدایایی که می توانید تهیه کنید را در این بخش از نمناک آماده کرده ایم تا از بین آنها بهترین را انتخاب کنید و تقدیم معلم خود نمایید.

بهترین هدیه روز معلم

هدایای مناسب روز معلم زن و مرد

از جمله هدایایی که برای روز معلم مناسب هستند:

قرآن یا مفاتیح

هدیه قرآن و مفاتیح می تواند بهترین هدیه برای روز معلم و تشکر از او باشد زیرا این هدیه تا سالها نزد معلم خواهدماند و او با خواندن آن به یاد دانش آموز خود خواهد افتاد و برای خوشبختی اش دعا می کند.

ست روان نویس و خودکار

این هدیه میتواند برای یک معلم هدیه ارزشمند و مناسبی باشد . شما می توانید انواع ست روان نویس و خودکار را در بازار بیابید و برای روز معلم با هر توان مالی که دارید بخرید و خاطرتان را با این هدیه در ذهن او ماندگار سازید.

کارت پستال زیبا

هدیه مناسبی برای روز معلم است و در انواع مختلف و زیبا وجود دارد و شما می توانید با توان مالی اندک آن را خریداری نمایید.

ایده هدیه روز معلم

چادر و مقنعه

چادر و مقنعه از پوشش های پر کاربرد برای معلمان خانم است که می توانید به عنوان یک هدیه تقدیم معلمتان کنید.

اتوی موو یا لوازم برقی

از لوازم برقی زیبایی مانند اتوی مو ، سشوار و یا بابلیس نیز می توانند هدیه منحصر بفرد و غیرمنتظره برای معلمتان باشند.

پاوربانک

بسیاری از معلمین جوان به لوازم دیجیتال علاقه مند هستند. پاور بانک بعنوان هدیه روز معلم هدیه ای متفاوت است.

دستبند زنانه

دستبند نیز یک هدیه جوان پسند برای معلمتان می باشد. دستبند در انواع مختلفی وجود دارد .

دستبند زنانه برای معلم

ظروف میناکاری

اگر می خواهید برای معلم اهل هنرتان که به هنرهای سنتی و دستی علاقه مند است هدیه تهیه کنید ظروف مینا کاری بهترین انتخاب است.

جعبه خاتم

جعبه خاتم گزینه بسیار خوبی برای روز معلم است و می توانید با هدیه دادن آن همیشه در ذهن معلمتان باقی بمانید و فراموش نشوید.

انواع دکوری

زیباترین هدیه برای روز معلم که مورد پسند اکثر معلم هاست یک جاقلمی دکوری یا انواع مجسمه ها یا ظروف دکوری است ، شما هم می توانید این هدایا را کادو ببرید و معلم خود را خوشحال کنید.

یک جعبه شیرینی یا شکلات

یک هدیه خوب و خوشمزه برای معلم زحمت کش و مهربان شما می تواند یک جعبه شیرینی یا شکلات با تزئینات زیبا و یا یک کیک کوچک که جمله زیبایی درباره قدر دانی روی آن نوشته شده است باشد.

جعبه شیرینی و شکلات

کیف پول یا کیف موبایل

یک هدیه مناسب و مورد نیاز برای همه افراد کیف پول یا کیف موبایل است . شما می توانید برای روز معلم نیز این لوازم را تهیه کنید و یا یک کیف دستی کوچکی به معلم خود هدیه کنید او را خوشحال کند.

شال و روسری

شال و روسری در انواع رنگ ها و قیمت ها وجود دارد و به راحتی می توان آن را به عنوان هدیه روز معلم داد اما بهتر ست هنگام خرید شال یا روسری برای معلمتان به سن و سال او نیز توجه کنید.

انواع کتاب های شعر و رمان

اکثر معلم ها کتاب را به عنوان هدیه گرفتن می پسندند . شما می توانید برای روز معلم کتاب های شعر شاعران بزرگی مانند حافظ ، سعدی ، مولانا و... و یا کتاب اشعار نو مانند اشعار سهراب سپهری و فریدون مشیری و فروغ فرخزاد و... و یا کتاب های رمان نویسان بزرگی را به آنها هدیه دهید . این کتابها بی شک برای معلمتان گرانبها خواهد بود و در خاطر او خواهد ماند.

عطر

عطرها هدیه مناسبی برای اکثر افراد هستند ، عطر ها بوهای بسیار متنوع و بسته بندی شکیلی دارند اگر می خواهید به معلمتان هدیه کوچکی بدهید ما به شما عطر را پیشنهاد می کنیم زیرا مطابق هر سلیقه ای است تا همیشه با شنیدن بوی عطری که برایش خریدید یاد شما بیفتد.

عطر

شمع نسوز

شمع های نسوز انواع مختلف و زیبایی دارند و می توانند یک هدیه زیبا و به یاد ماندنی برای روز معلم باشند.

تابلو

این روزها به مناسبت روز معلم تابلوهای زیبایی در بازار وجود دارد که روی آنها جملات یا شعری با خط زیبا نوشته شده است .این کادو می تواند برای روز معلم زیبا و به یاد ماندنی باشد.

رومیزی زیبا

رومیزی زیبا با رنگ های روشن می تواند یک هدیه تک و جالب برای روز معلم باشد.

دسته گل زیبا به همراه گلدان

برای قدر دانی از مهربانی معلمتان یک دسته گل میتواند هدیه زیبایی باشد و او را خوشحال کند یا شما می توانید این گل های زیبا را در گلدانی که با مداد های رنگی تزیین شده است بگذارید.

دسته گل و گلدان

لیوان های سرامیکی

لیوان های سرامیکی در رنگ ها و نقش های زیادی و در قیمت های مناسبی در بازار وجود دارند . شما می توانید طبق سلیقه تان یک لیوان سرامیکی خریده و به معلم خود هدیه کنید.

هدایای دست ساز

هدایای دست ساز که خودتان با زحمت و دستان خود درست کرده اید می تواند بهترین هدیه روز معلم باشد زیرا او در خواهد یافت که شما چقدر برای او ارزش قائلید و او را دوست دارید.

یک پیشنهاد

شما می توانید برای قدر دانی از معلم خود با دوستان خود مقدار معینی پول روی هم بگذارید و یک هدیه گرانبها و نفیس برای معلمتان تهیه کنید.

سخن آخر

معلم عزیز! ما درس چگونه زندگی کردن را از تو آموخته‏ایم و تمام دار و ندارمان، کوله باریست از آموخته‏های تو که سال‏ها پیش از مسافر شدن، در دست‏هایمان نهادی تا سربلند به مقصد برسیم.

همیشه دلگرممان کردی تا جاده‏های پرپیچ و خم زندگی را با امیدواری طی کنیم. حالا که باغچه زیبایت به بار نشسته، بخند؛ بخند مثل همیشه، تا ما همه خستگی راه را فراموش کنیم. بخند، زیبا بخند! بهار جاودانه گل‏هایی که تو پرورش دادی مبارک باغبان؛ خسته نباشی!

بهترین هدیه روز معلم؛ چی بخرم برای معلم بهتره؟

3.71102
این مطلب مفید بود ؟826276
منبع : بخش سبک زندگی نمناک/ن/ز.ت
2 نظر به ثبت رسیده است
علی خوشبخت 1397-01-03
واقعا به کار رفت. ممنونم
5519
سمانه نظری1401-02-05
چیز های خوبی بود ولی کمی برای اونا خرج باید کنی مانند اتووووووو یا جارو زیاده????????
256
وبگردی