دکوراسیون خانه
دکوراسیون خانه تان را تکمیل کرده اید. کلی وسایل منزل شیک و گرانقیمت خریده اید اما آیا این چیزهایی که همه ی خانه ها به ان نیاز دارند را در منزل دارید؟

 دکوراسیون خانه با نکات ریز و درشت بسیاری تکمیل می شود که یکی از انها داشتن لوازم مورد نیازی است که در اینجا می خوانید.

شما لوازم و وسایل بسیاری برای منزلتان می خرید. گرانقیمت و شیک و یا ساده ومدرن ولی شاید هرگز به وسایل منزلی که هر خانه باید آن را داشته باشد توجهی نمی کنید.

دست نگه دارید و با خرید لوزام منزل جدید و دورریختن لوازم قدیمی خودتان را خسته نکنید . اگر به دنبال تنوع و تکمیل دکوراسیون منزل خود هستید ابتدا باید بدانید که چه لوازمی در هر خانه باید باشد.

1- میزهای کنار مبلی

هر مبلی باید یک میز داشته باشد اندازه و شکل مد نظر نیست و تنها راحتی میهمان و یا حتی خود شما در هنگام نشستن روی مبل از لحاظ قرار دادن لیوان و یا بشقاب میوه تان مهم است.

مبل و میز کنار مبلی

 

2- صندلی های تکی همه کاره

در هر خانه باید یک یا دو صندلی اضافی که با هیچ جیز دیگری ست نیستند و در مواقع نیاز برای نشستن میزبان و یا میهمان بیشتر می تواند از ان استفاده کرد. ممکن است میز غذاخوری شما در یک میهمانی یک صندلی کم داشته باشد این صندلی ها در این موقعیت به درد می خورند.

مبل و صندلی شیک

 

3- میز کوچک مطالعه

اکثر شما برای استفاده از لپ تاپ و یا مطالعه نیاز به یک میز دارید ولی باتوجه به خانه های کوچک امروزی امکان داشتن یک میز مطالعه ی اختصاصی وجود ندارد پس بهتر است میز عسلی خود را کمی بزرگتر انتخاب کنید تا برای مطالعه نیز از ان استفاده کنید.

میز عسلی و مطالعه

 

4-آویز لباس مناسب

جای اویز لباس تنها در پشت در اتاق خواب و یا داخل کمد نیست. یک اویز لباس در راه رو و یا گوشه ای از ورودی پذیرایی تان آویز لباسی نصب کنید تا خودتان و میهمانان بتوانند از ان استفاده کنند.

همه خانه ها به این چیزها نیاز دارند

 

5- حوله ی میهمان

برای هر خانه ای میهمان یکی دوروزه خواهد رسید که این میهمان حتما در طول این مدت نیاز به استحمام خواهد داشت که در این شرایط استفاده از حوله ی شما هم برای میهمان و هم برای خودتان اصلا دوست داشتنی نیست.

دستشویی و حمام

 

6-گلدان هایی با گلهای طبیعی

از خاک و گرده نهراسید و به روح تازگی در خانه ی زیبایتان توجه کنید. گلدان های طبیعی زندگی به خانه شما می بخشند امتحان کنید!

دکوراسیون شیک داخلی
 
دکوراسیون داخلی شیک
 

دکوراسیون خانه شما به این چیزها نیاز دارد

4.5186
این مطلب مفید بود ؟16917
منبع : نمناک /ن
وبگردی