صحبت جالب برانکو

صحبت های جالب برانکو و کامران تفتی در برنامه زنده

تاریخ انتشار : 13 اردیبهشت 1394کد مطلب : 14373زمان مطالعه : 2 دقیقه
برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس که در برنامه تلویزیونی به مناسبت روز معلم میهمان بود صحبت های جالبی را در مورد حس پدر شدن خود بیان کرد. برانکو ایران را وطن دوم خود معرفی کرد.

برانکو ایوانکوویچ مرد دوست داشتنی فوتبال ایران به مناسبت روز معلم به همراه کامران تفتی بازیگر سریال میکائیل مهمان برنامه زنده تلویزیونی بود و در این برنامه صحبت های جالبی در خصوص حس پدر شدن و حس برانکو به ایران انجام شد. مجری این برنامه محمد سلوکی بود.

صحبت جالب برانکو در برنامه تلویزیونی

برانکو در بخشی از صحبت هایش در این برنامه در خصوص اولین باری که حس پدر بودن کرد، گفت:این تجربه پس از به دنیا آمدن فرزندن نبود. بلکه اولین بار وقتی خبردار شدم که قرار است پدر شوم چنین حسی را تجربه کردم.

کامران تفتی که مهمان دیگر برنامه بود از برانکو پرسید «حس پدرانه را نسبت به بازیکنان تان هم دارید یا خیر؟» که سرمربی پرسپولیس پاسخ داد:همیشه برای این کارم مورد سرزنش قرار می گیرم. خیلی ها می گویند باید با بازیکنان محکم برخورد کنم اما این بازیکنان هم انسان هستند و فرزند پدرانی که دوست ندارند با فرزندشان بد برخورد شود. پس با آنها هم مانند فرزندانم برخورد می کنم.

حس جالب برانکو در مورد پدر شدن

در ادامه کامران تفتی از ورودش به عرصه موسیقی گفت و اینکه قرار است به زودی اجرایی در سالن وزارت کشور داشته باشد. پس از اتمام حرف های هنرمند کشورمان، برانکو گفت:تبریک می گویم به آقای تفتی به خاطر ریتم قشنگی که در صدایشان دارند و مطمئنا در عرصه موسیقی هم موفق خواهند شد.

برانکو در پایان در خصوص اینکه چرا همیشه می گوید ایران وطن دوم اوست، توضیح داد:دفعه قبلی که به ایران آمدم، 5 سال مداوم کار کردم. نتایج تیم ملی در آن زمان موجب شد مردم شادی های زیادی را تجربه کنند. من هم به خاطر اینکه در آن زمان نقشی در ایجاد شادی میان مردم داشتم خوشحال بودم و دوران خوشی را سپری می کردم. هر جایی که خوشحال باشی و بتوانی دل مردم را هم شاد کنی مانند کشورت می شود. برای همین است که همیشه گفته ام ایران کشور دوم من است.

صحبت های جالب برانکو و کامران تفتی در برنامه زنده

3.821
این مطلب مفید بود ؟165
برگرفته از شهرخبر -/ ن.م
وبگردی