سام نوری

ماجرای بازیگر شدن سام نوری خواهرزاده فردین

تاریخ انتشار : 14 اردیبهشت 1394کد مطلب : 14395زمان مطالعه : 3 دقیقه
سام نوری بازیگر سریال در حاشیه مهران مدیری که این روزها مشغول بازی در فیلم سینمایی هنگ عنبر میباشد از نحوه بازیگر شدنش گفت.

سام نوری خواهرزاده محمد علی فردین از جمله بازیگرهای خوش استایلی است که توسط مهران مدیری کشف شده و به تازگی در سریال درحاشیه مهران مدیری همکاری کرده است. 

چهره اش نیز شباهت زیادی به دایی اش دارد. با این وجود مسیری مستقل را برای خودش در نظر گرفته و در حال طی کردنش است. او نقش «سرپرستار» را در سریال «در حاشیه» بازی می کند.
 
شما پیش از این سابقه همکاری با مهران مدیری داشته اید. «در حاشیه» چه حال و هوایی برای شما دارد؟
کارهای آقای مدیری همیشه کارهای جدید هستند و به قول معروف هر بار جنجالی تر از دفعه قبلش می شود. این بار با وجود برگشت شان به تلویزیون بعد از چندین سال، سریال «در حاشیه» توجهات را بیشتر از همیشه به خودش جلب کرده.
 سام نوری
تغییر رسانه از شبکه نمایش خانگی به صدا و سیما، تغییر در نحوه کار شما ایجاد کرده؟ یعنی در بازی و نحوه کار شما به صورت مشخص تفاوتی ایجاد کرده؟
طبیعتا بودن رسانه ملی با شبکه نمایش خانگی تفاوت های بسیار زیادی دارد اما در نحوه بازی نه، تفاوتی نکرده برای ما فرقی نمی کند که مخاطبمان 5 هزار نفر باشد یا 50 میلیون نفر ما نهایت سعی مان را می کنیم که بهترین اجرا را داشته باشیم تا بتوانیم از آن مقدار وقتی که مخاطب برای ما می گذارد بهترین استفاده را بکنیم و به بهترین شیوه پاسخگوی وقتی که برایمان گذاشته اند باشیم.
 
درباره نقشی که در این مجموعه بازی می کنید کمی توضیح بدهید. اینکه چگونه با این نقش ارتباط برقرار کردید و چطور به این شخصیت رسیدید؟
این آدمی که من رُلش را بازی می کنم یک آدم هیچ کاره است که می آید سرپرستار می شود و از قضایا سوءاستفاده می کند. از فامیلی اش با وکیل آقای کاشف سوءاستفاده می کند و می آید جزء تیم بیمارستان می شود و به عنوان سرپرستار مشغول به کار می شود. اصولا این آدم اصلا در این دنیا زندگی نمی کند. الان اینجا ظهر شنبه است و فکر کنم در جایی که این آدم زندگی می کند الان مثلا 8 شب سه شنبه است.
در عوالم دیگری زندگی می کند و کلا هیچ فرمانبرداری از کسی ندارد. همش در و دیوار را نگاه می کند و یک چیزهایی می بیند که بقیه نمی بینند. برای اینکه بتوانم با این نقش ارتباط پیدا کنم آقای مدیری خیلی زحمت کشیدند و خیلی صحبت ها را با من انجام دادند. اینکه این فرد چه ویژگی هایی دارد، چه ذهنیت هایی دارد و درواقع انگار در فکر و ذهنش یک کارتون دارد می گذرد و اصلا ذهنیت عادی ندارد. به این ترتیب نقش را پیدا کردم و حاصلش آن چیزی شده که الان مشاهده می کنید.
 سام نوری و مهناز افشار
کمی درباره نقش هایی که در سال های اخیر ایفا کرده اید بگویید تا یک نگاه اجمالی به فعالیت های هنری شما در این سالها داشته باشیم؟
من با آقای مهران مدیری شروع کردم. در سریال «مرد هزارچهره» بعد «قهوه تلخ» بود. بعد از آن «شوخی کردم» را کار کردیم و الان همه که مشغول «در حاشیه» هستیم. در این بین برای آقای سامان مقدم یک فیلم بازی کردم که فکر می کنم در اردیبهشت ماه اکران می شود.
 
اسم فیلم چیست؟
نهنگ عنبر
 
بله، نهنگ عنبر از جمله فیلم های امسال است که امید فراوانی به موفقیتش وجود دارد.
بله، ما هم خیلی امیدواریم.

ماجرای بازیگر شدن سام نوری خواهرزاده فردین

3.750
این مطلب مفید بود ؟3713
برگرفته از مجله هفت نگاه - / ک
وبگردی