عکس یادگاری جان کری
جان کری وزیر خارجه آمریکا در سفری که اخیرآ به کنیا داشت در حاشیۀ این سفر لحظاتی در حال سلفی گرفتن با بچه فیل گذراند که در ادامه تصاویری از آن مشاهده می کنید.

جان کری وزیر خارجه آمریکا که روز یکشنبه برای ارائه پیشنهاد کمک در زمینه مقابله با تروریست های الشباب سومالی وارد کنیا شده بود در این بین عکسهای سلفی جالب او با یک بچه فیل در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در این بخش مشاهده می کنید.

جان کری در کنیا

جان کری با بچه فیل

جان فوربز کِری متولد 11 دسامبر 1943، سیاستمدار آمریکاییست که 68مین وزیر امورخارجه و کنونی ایالات متحدهٔ آمریکاست.وی در سال 1962 در دانشگاه ییل در رشته علوم سیاسی پذیرفته شد.او از 1985 تا 2113 سناتور دموکرات ایالت ماساچوست در مجلس سنای آمریکا بود. در تاریخ 29 ژوئیه 2114 او رسماً به عنوان نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال 2114 معرفی شد که از جورج بوش شکست خورد.

کری در یک منطقه تاریخی در شهر بوستون به نام بیکن هیل زندگی می کند که یکی از گران قیمت ترین مناطق این شهر به شمار می رود و از نوادگان اجداد مشهور آمریکایی از جمله توماس کرنل و یوریس/جرج وولسی می باشد. اجداد وی از جمهوری چک امروزی به آمریکا مهاجرت کردند.

عکس یادگاری جان کری با بچه فیل! + تصاویر

4.612
این مطلب مفید بود ؟111
برگرفته از عصر ایران - / ل
وبگردی