پیرترین عروس و داماد

پیرترین عروس و داماد دنیا + عکس

کد مطلب : 14444زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیرزن و پیرمرد انگلیسی در تاریخ 13 ژوئن امسال (2015) رکورد مسن ترین تازه عروس و داماد جهان را به نام خود ثبت می کنند.این زوج پس از 27 سال آشنایی تصمیم گرفتند با هم ازدواج کنند.

ازدواج می تواند در هر برهه ای از زندگی اتفاق بیوفتد و امریست که هر فردی چه پیر چه جوان از لحاظ احساسی به آن نیاز دارد تا با آغار زندگی مشترک لحظه ها و اتفاقات شیرین تجربه کند به تازگی در یک اتفاق جالب و شیرین خبر ازدواج مسن ترین عروس و داماد جهان سوژۀ داغ شبکه های اجتماعی شده است این زوج در تاریخ 13 ژوئن امسال (2015) زندگی مشترک خود را آغاز می کنند.

این زوج که در سال 1988 و در چارچوب برنامه ای که افراد سالمند را گردهم آورده بود با هم آشنا شدند و پس از 27 سال آشنایی تصمیم گرفتند با هم ازدواج کنند.

عروس و داماد پیر

جورج در روز 14 فوریه به دورین 91 ساله پیشنهاد ازدواج داد. جورج در پاسخ به این سوال که چرا در ازدواج تا این حد تاخیر کرده اند، گفت:فکر می کنم، من متوجه سن خودم نبودم. چرا که دورین باعث می شد همیشه احساس جوانی کنم. فکر می کنم الان وقت ازدواجم فرا رسیده است.

به گزارش روزنامه دیلی میل، این زوج تاکید کردند که نه به خاطر شکستن رکورد، بلکه به خاطر اینکه همدیگر را دوست دارند و فکر می کنند که ازدواج به نفع آنها خواهد بود، تصمیم گرفتند زندگی مشترکشان را آغاز کنند.

این زوج انگلیسی دو رکورد را همزمان می شکنند چون با مجموع 194 سال سن، مسن ترین "تازه عروس و داماد جهان" هستند و هم اینکه جورج در سن 103 سالگی مسن ترین داماد انگلیس محسوب می شود.

پیرترین عروس و داماد دنیا + عکس

4.346
این مطلب مفید بود ؟406
برگرفته از ایسنا - / ل
برچسب : سرگرمی
وبگردی