نیما شعبان نژاد

خاطره جالب مهران مدیری از نیما شعبان نژاد در دورهمی

تاریخ انتشار : 28 فروردین 1399کد مطلب : 14462زمان مطالعه : 3 دقیقه
نیما شعبان نژاد بازیگر خندوانه و سریال دوپینگ در برنامه دورهمی از بازیگری و همکاری با مهران مدیری در سریال هیولا و خاطراتش گفت.

گفتگوی جذاب نیما شعبان نژاد در دورهمی

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شب گذشته 27 فروردین ماه 98 با حضور نیما شعبان نژاد بازیگر سریال دوپینگ روی آنتن رفت. این برنامه که قرار بود هفته گذشته پخش شود با یک هفته تاخیر به آنتن شبکه نسیم رسید و مهمان خانه های مردم شد.

نیما شعبان نژاد بازیگر جوانی که در خندوانه گل کرد و با بازی در سریال ممنوعه بیشتر شناخته شد نوروز امسال با سریال دوپینگ در کنار مردم بود و شب گذشته گفتگوی جذابی را با مهران مدیری رقم زد.

خاطرات نیما شعبان نژاد در دورهمی

نیما شعبان نژاد متولد سال 66 است و لیسانس کارگردانی تئاتر دارد و درباره آغاز فعالیت حرفه ای اش گفت:من کنکور گرافیک شرکت کردم و شمال دانشگاه سراسری قبول شدم اما به خانواده ام میگفتم که قبول نشدم چون به کارگردانی علاقه داشتم و سال 85 که وارد دانشگاه شدم و چند سال بعد بازیگری تئاتر را شروع کردم و کار رسمی تئاتر را با قطب الدین صادقی در سال 88 آغاز کردم و نمایش مرگ در می زند را کارگردانی کردم و حدود 12 تا نمایش را کارگردانی کردم و سالهای پیش یک نمایش دو زبانه ایرانی آلمانی ساختم که خیلی تشویق شد.

نیما شعبان نژاد و مهران مدیری

این بازیگر دوپینگ که در آلمان متولد شده است در این برنامه از 1 تا 10 به زبان آلمانی شمرد و گفت با وجود اینکه پدرم خیلی به این زبان مسلط است من اصلا آلمانی بلد نیستم.

خاطره مهران مدیری از پرخوری نیما شعبان نژاد

مهران مدیری درباره همکاری با نیما شعبان نژاد گفت:نیما سرکار همه کار انجام میدهد به جز کارش و سر هیولا که کار میکردیم اولین روز سر ناهار همدیگر را دیدیم و دیدم فقط 7 قاشق برنج کشیده است و وقتی از او سوال کردم گفت من خیلی مراقب هیکلم هستم و من خیلی تشویقش کردم اما بعدش دیدم که هرچی سرصحنه بود را خورد، 11 پرس زرشک پلو، تمام آلبالو پلوهایی که من آورده بودم، سه تا ظرف سالاد، 10 کیلو میوه، نوشابه، چایی و هلو خورد و دوباره درخواست خوراک مرغ کرد و من تابحال همچین کسی رو ندیده بودم.

شهرت نیما شعبان نژاد با خندوانه

نیما شعبان نژاد درباره شهرتش میان مردم گفت:من با خندوانه دیده شدم و این دیده شدن بعد از خندوانه استمرار داشت و من در خندوانه 6 تیپ مختلف را بازی کردم و برای ساختن این تیپ ها رامبد جوان خیلی به من اعتماد به نفس داد ولی مردمی ترین و محبوب ترینش بایرام بود اما من سعی کردم بقیه را هم به به پای بایرام برسانم.

نیما شعبان نژاد درباره بازی در سینما هم گفت :من سه فیلم دارم که اکران نشده است و با توجه به شرایطی که کرونا رقم زده است هنوز نوبت به اکران آنها نرسیده است.

نیما شعبان نژاد

ازدواج نیما شعبان نژاد

مهران مدیری درباره علت ازدواج نکردن نیما شعبان نژاد از او پرسید که گفت:واقعیتش من علاقه زیادی به بچه ها دارم و دوست دارم پدر شوم اما کسانی که در حرفه ما فعالیت میکنند روحیات متفاوتی دارند و به نظرم خیلی سخت است کسی با ما کنار بیاید و خیلی شرایط پیچیده ای است که بتوانی همه انرژی ات را برای یک زندگی بذاری.

سریال های نیما شعبان نژاد

سریال رهایم نکن آقای عسگرپور با وجود اینکه خیلی جدی گرفته نشدم و با انتقادهای زیادی مواجه شدم ولی بعد عادی شد و مردم نقش جدی من را قبول کردند.

این بازیگر سریال دوپینگ درباره بازی در سریال هیولا گفت:هیولا به نظرم خیلی شگفت انگیز بود و به نظرم هرکسی باید با آقای مدیری کار کند و چون فوق العاده است و مهران مدیری از بازی درخشان نیما شعبان نژاد در این سریال گفت که بعد از آن اتفاق های دیگری در دنیای بازیگری او افتاد.

این بازیگر سریال هیولا در این بخش از برنامه به سوال های کوتاه مهران مدیری پاسخ داد و به روحیه پیرمردی اش که علاقه دارد شب ها زود بخوابد و صبح ها زود بیدار شود و در پارک با پیرمردها بازی و ورزش کند.

تست بازیگری نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد درباره تست بازیگری اش گفت:یکی از دوستانم من برای تست گرفتن به دفتر یکی از کارگردان ها برای بازی در یک فیلم رزمی برد و من وقتی آنجا رفتم فقط آمادگی جسمانی من را امتحان کرد و گفت یک لگد بزن و در نهایت احساس میکردم که دارم تحقیر میشوم و آنقدر از رفتار این کارگردان ناراحت شده بودم که از یوسف آباد تا قیطریه پیاده رفتم.

در بخش های پایانی برنامه مهران مدیری از نوازندگی پیانو توسط نیما شعبان نژاد صحبت کرد و از خصوصیات اخلاقی خوب او گفت.

خاطره جالب مهران مدیری از نیما شعبان نژاد در دورهمی

4.612
این مطلب مفید بود ؟111
منبع : عکاس:مریم رضوی / بخش فرهنگ و هنر نمناک/ م.ف
وبگردی