نسخه بتا آفیس 2016
نسخه جدید مجموعه نرم افزارهای آفیس،با تغییرات گسترده ای در بخش های مختلف آن به صورت آزمایشی در اختیار کاربران قرار گرفت.نرم افزار آفیس 2016 به صورت یونیورسال همه ی نیازهایکاربران ویندوز در موبایل و تبلت و پی سی و لپ تاپ را برآورده میسازد.

نسخه پیش نمایش آفیس 2016

مایکروسافت نسخه آزمایشی مجموعه نرم افزار پرکاربرد آفیس 2016 خود را منتشر نمود.این کمپانی قصد دارد نسخه جدید و نهایی مجموعه آفیس خود را در نیمه دوم سال میلادی جاری به بازار عرضه کند و به همین علت اکنون نسخه آزمایشی این نرم افزار را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است.

 این نسخه جدید دارای تعدادی ویژگی برای کاربران خانگی و کسب و کار است و به گونه ای طراحی شده که با تمامی دستگاه ها از جمله آیپد، مک و تبلت های اندرویدی به خوبی تعامل داشته باشد. 
مایکروسافت آفیس 2116 شامل ترفندهای جدیدی از جمله Universal Apps است که در کنفرانس بیلد 2115 به نمایش گذاشته شد. این نسخه پیش نمایش بر یکپارچه سازی برنامه های آفیس با سرویس ابری آفیس 365 مایکروسافت تمرکز دارد. 
 
Ecxel 2016
 
حضور OneDrive در Outlook دیگر نکته جدید این بسته به حساب می آید که در آن کاربران می توانند به طور مستقیم هنگام نوشتن یک ایمیل جدید از سرویس کلاد خود فایل اتچ کنند و یا حتی دسترسی آن فایل را نیز تغییر بدهند. در Outlook جدید ایمیل های مهم تر ابتدا نمایش داده می شوند و سایر ایمیل ها به فولدری به نام Clutter منتقل می شوند.
اضافه شدن ویژگی های تحلیل داده و نمودارهای جدید در اکسل یکی دیگر از موارد قابل ذکر در مورد این بسته است.
 
word2016
 
قبل از دانلود نسخه پیش نمایش آفیس 2116 لازم است به نکاتی توجه کنید.اول اینکه برای نصب این نسخه نباید ورژن های قدیمی آفیس مثلا نسخه 2113 را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید ، اگر چنین است ابتدا آن را حذف کنید.نکته بعدی نسخه سیستم عامل ویندوز شماست که باید 7 یا بالاتر باشد.در آخر هم لازم است بدانید برای نصب آفیس 2116 نیازی نیست حتما عضو برنامه ی ویندوز اینسایدر جهت تست ویندوز 11 باشید.
 
دانلود نسخه 32 بیتی مایکروسافت آفیس 2016
 
دانلود
 
دانلود افیس 2016 نسخه 64 بیتی مایکروسافت
 
دانلود
 
برای نصب باید از product key  استفاده کنید که به شرح زیر است:
 
NKGG6-WBPCC-HXWMY-6DQGJ-CPQVG

نسخه بتا آفیس 2016 را دانلود کنید

4.529
این مطلب مفید بود ؟263
برگرفته از گجت نیوز-/ف
وبگردی