آزاده نامداری

آزاده نامداری|ماجرای بازیگر شدن آزاده نامداری

تاریخ انتشار : 16 اردیبهشت 1394کد مطلب : 14498زمان مطالعه : 2 دقیقه
ماجرای بازیگری آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون و حواشی مختلف پیرامون آن را در ادامه میخوانید.

مدتی قبل خبری مبنی بر بازیگری آزاده نامداری منتشر شده بود که در ادامه به جزییات این خبر میپردازیم.

آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون ممنوع التصویر نیست، مشاوره می دهد، نقد فیلم می کند و حالا هم می خواهد بازیگر شود. آزاده نامداری روزی در مصاحبه ای همسر سابقش را به خاطر بازیگری سرزنش کرده بود، اما او امروز خودش هوس کرده بازیگر شود! اما بد نیست بدانید که این هوس تاریخچه ای هم دارد. 

«نارنجی پوش» و تهدید نرم درمیشیان به افشاگری
نامداری ادعا می کند که از طرف مهرجویی برای بازی در «نارنجی پوش» دعوت شده، اما او پیشنهاد مهرجویی را رد کرده است! درمیشیان دستیار مهرجویی اعلام می کند تنها عکسی از نامداری به رویت مهرجویی رسیده و او حتی برای نقشی فرعی هم نامداری را انتخاب نکرده. نامداری اما جواب درمیشیان را با تهدیدی نرم می دهد و می نویسد:میلی برای ارائه سند و مدرک یا نشان دادن اس ام اس یا بردن نام اشخاص یا گفتن نام لوکیشن ندارد!
 آزاده نامداری
دختری خیابانی در «اسب حیوان نجیبی است»
نامداری به واسطه رفت و آمد به منزل کاهانی برای ایفای نقش دختری خیابانی با آرایشی غلیظ و طراحی لباس آنچنانی در مقابل عطاران انتخاب می شود. ولی با وجود جلسات متعدد تمرین و رفت و آمدهای فراوان، دوست خانوادگی کاهانی عطای کار را به لقایش می بخشد. نقش نامداری حذف می شود و فیلم بدون نامداری مقابل دوربین می رود.
 
آزاده نامداری
 
(عکس از اینستاگرام آزاده نامداری همراه با همسر عبدالرضا کاهانی بعد از دیدن فیلم کریستوفر نولان در سینما کورش)
 
غش کردن آزاده نامداری سر صحنه فیلم
شفیعی صاحب امتیاز رونامه صبا که اولین بار خبر طلاق نامداری از روزنامه او منتشر شد، به عنوان تهیه کننده نامداری را به شمال می برد و از او می خواهد یکی از نقش های اصلی فیلم ماهی سیاه کوچولو که نخستین اثر سینمایی اسماعیلی است را ایفا کند. مخالفت اعضای گروه که چنین نقشی را برای یک مجری بی تجربه در بازیگری سنگین می دانند، از طرف شفیعی مقبول واقع نمی شود و نامداری مقابل دوربین می رود. اتفاقا فیلم درباره گروهک تروریستی منافقین است. 
 
آزاده نامداری  
بعد از چند سکانس معدود، نامداری سر صحنه فیلمبرداری غش می کند و توسط گروه به بیمارستان برده می شود. دلیل این از هوش رفتن هیچ وقت معلوم نمی شود و شفیعی مانع از درز خبر به بیرون می گردد. فیلم در جشنواره فجر پارسال اکران شد؛ فیلمی ناموفق که شفیعی و نامداری با هم به تماشایش می نشینند. شفیعی اظهارنظری دیپلماتیک درباره فیلم می کند و نامداری در اینستاگرامش از فیلم تعریف می کند. 
و حالا پرویز شهبازی گویا قرار است نامداری را مقابل دوربین سینما بیاورد. این خبر توسط خبرگزاری ای منتشر شده که هفته پیش خبر کذب «حذف فرزاد حسنی به دلیل اختلاف با نامداری از رالی ایرانی را نشر داد؛ خبری که از طرف تهیه کننده رالی ایرانی با قاطعیت رد شد. 

آزاده نامداری ، ماجرای بازیگر شدن آزاده نامداری

3.369
این مطلب مفید بود ؟4524
برگرفته از صراط - / ک
وبگردی