بیکار شدن همسر

مردی که برای بیکار شدن همسرش دست به کار عجیبی زد!

کد مطلب : 1451تعداد نظرات : 1 نظرزمان مطالعه : 2 دقیقه
مرد هندی که همسرش یکی از کارکنان هواپیما بود و راضی به کار کردنش نبود کار عجیب و احمقانه ای برای بیکارشدن زنش انجام داد.

اقدام عجیب مرد با نیت اخراج همسرش از کار در هواپیما

هستند مردانی که به شدت با کار کردن همسرشان در بیرون از خانه مشکل دارند و گاها علی رغم اینکه در ابتدا این مسئله را پذیرفته اند و به همسرشان اطمینان خاطر داده اند یکباره نظرشان تغییر میکند و میخواهند همسرشان را از ادامه کار منصرف کنند شاید هم بدون تلاش برای منصرف کردن او از راهی دیگر وارد می شوند درست مثل مردی که اقدام احمقانه اش را در این بخش از سرگرمی نمناک میخوانید.

همسر مرد داستان ما که خود به کار خرید و فروش مشغول است، یکی از کارکنان هواپیماست. طبق گزارشات مرد جوان هندی در اقدامی دست به هواپیما ربایی ساختگی زد تا به این روش و شریک جلوه دادن همسر از همه جا بی خبرش در این جرم منجربه اخراج همسرش شود غافل از اینکه نقشه و برنامه ریزی اش بیش از حد ابتدایی بوده و از همان اول نقشه ساختگی بودن هواپیما ربایی اش لو رفت و توسط پلیس به سرعت بازداشت شد .

هواپیما ربائی ساختگی

از قرار معلوم 2 سال پیش این زوج به صورت مخفیانه و بدون اطلاع خانواده مرد با هم ازدواج کرده و در حال حاضر 2 فرزند دارند که در شهری دور از محل سکونت خانواده مرد، ساکن هستند و نمیتواند به راحتی در کنار همسر و فرزندان پنهانی اش زندگی کند و از طرفی از پنهانی بودن این زندگی خسته شده است و قصد علنی کردن آن را دارد.

با شرایط موجود مرد مایل به کار کردن همسرش نیست و به گفته ی خودش دوست دارد زمان بیشتری را با آنها بگذراند برای همین به همسرش بارها گفته است که کارش را کنار گذاشته و با او به بمبمئی بازگردد تا خانوادگی کنار هم زندگی کنند اما همسرش قبول نمیکند و میگوید که باید او از بمبئی به شهر آنها نقل مکان کند تا او به این وسیله بتواند شغلش را حفظ کند و به کار در هواپیما ادامه دهد .

مرد هم زمانی که با این شرط روبرو می شود و متوجه می شود که همسرش به خاطر کارش حاضر به زندگی در بمبئی نیست تصمیم میگیرد تا با اقدامی باعث اخراج و بد نام شدن او شود که در این مسیر هم ناموفق بود چراکه به سرعت توسط پلیس بازداشت شد و نه تنها نتوانست همسرش را از کار بیکار کند بلکه باید مدتی از عمرش را در زندان سپری کند.

مردی که برای بیکار شدن همسرش دست به کار عجیبی زد!

346
این مطلب مفید بود ؟2818
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ن/ز.ت
1 نظر به ثبت رسیده است
مجسن1394-10-10
خیلی ساختگی بود کی باورش میشه خب ! دو تا تخم مرغو اول شکستن بعد یه تخم مرغ دیگه انداختن توی کاسه ساده نباشین
298
وبگردی