رضا قوچان نژاد در کافه سنتی

رضا قوچان نژاد و عمویش در کافه سنتی مشهد + عکس

تاریخ انتشار : 19 اردیبهشت 1394کد مطلب : 14572زمان مطالعه : 3 دقیقه
رضا قوچان نژاد مهاجم ملی پوش کشورمان که مدتی است در زادگاه خود در مشهد به سر می برد عکسی از خود به همراه عمویش در کافه سنتی با لباس قاجاری در صفحه شخصی اش منتشر کرده است.

رضا قوچان نژاد مهاجم تیم ملی معروف به گوچی که به تازگی به عنوان مرد سال فوتبال مشهد انتخاب شده است در سفری که اخیرآ به مشهد داشته ساعاتی را برای گذراندن در مکان های گردشگری مشهد سپری می کند و هر روز تصاویری از آن را در اینستاگرام خود با هوادارانش به اشتراک می گذارد تصویری که در ادامه میبینید یکی از تفریحات قوچان نژاد است.

این بازیکن گلزن در یکی از آخرین پست هایش عکسی به همراه عمویش منتشر کرده که با لباسی قاجاری در کافه سنتی نشسته است. البته گوچی حواسش کاملا به جزییات بوده و برای بوجود نیامدن هر گونه حاشیه عنوان کرده که قلیان کنارش تزیینی است. به هر حال قوچان نژاد که بازیکنی کاملا بدون حاشیه و باهوش است نشان داد خارج از زمین هم باهوش است.

رضا قوچان نژاد و عمویش

گوچی که سال ها در هلند و بلژیک زندگی می کرد پس از دعوت به تیم ملی ایران چند سفر کوتاه به مشهد داشت تا با خانواده اش بیش از پیش آشنا شود.او که در مشهد با استقبال خوبی از سوی همشهری ها و خانواده اش روبرو شد پس از پایان رقابت های لیگ ستارگان قطر تصمیم گرفت بار دیگر به مشهد سفر کرد و این بار مدت طولانی تری را در زادگاهش سپری کند.

 رضا قوچان نژاد بازیکن مشهدی تیم ملی متولد 29 شهریور سال 1366 که با درخشش در تیم ملی توانسته ایران را هم به جام جهانی ببرد و هم خودش را در گوشه قلب فوتبال دوستان جا کند.وی زمانی که متولد شد همراه با خانواده به  کشور هلند مهاجرت کرد او در رشته علوم سیاسی به تحصیل پرداخت و در نواختن ویلن نیز مهارت خاصی دارد.

رضا قوچان نژاد فوتبال را از سال 2115 با تیم هیرنوین شروع کرد ولی در این تیم با حضور بازیکنان صاحب نام کمتر به او بازی داده می شد و او را دائما به تیم دسته دو لیگ هلند قرض می دادند و در آن تیم ها رضا گوچی خوب عملکردی داشت تا این که قراردادش تمام شد و در سال 2119 به تیم گو اهد یگلز پیوست بعد از یک فصل بازی به کامبور فروخته شد.

عملکرد فوق العاده چشمگیر رضا قوچان نژاد در بازی های تیم سنت ترودین بلژیک قیمت او را در بازار فوتبال اروپا  به شدت افزایش داده است. رضا قوچان نژاد رکوردی از خود در فوتبال هلند برجای گذاشته است که عبارت است از سریع ترین گل تاریخ فوتبال هلند که در ثانیه نهم یک بازی به ثمر رسانده است. بعد از تیم سنت ترودین رضا قوچان نژاد به تیم استاندارد لیژ پیوست و در آنجا نیز خوب درخشید تا این که در ژانویه 2114 تیم چارلتون خواستار قرارداد با قوچان نژاد شد و در تاریخ 31 ژانیه رضا قوچان نژاد قرارداد  دو و نیم ساله ای با قوچان نژاد بست. در مرداد ماه 93 قوچان نژاد باتوجه به قراردادی که با چارلتون داشت با اخذ رضایت نامه بصورت قرضی به تیم الکویت کیفان در لیگ کویت پیوست و بعد از آن نیز به صورت قرضی به تیم الوکره پیوست و هنوز مشخص نیست فصل آینده هم در این تیم ماندنی خواهد بود یا خیر.

رضا قوچان نژاد

رضا قوچان نژاد و عمویش در کافه سنتی مشهد + عکس

4.830
این مطلب مفید بود ؟291
برگرفته از کاپ - تازه نو / ل
وبگردی