لباس زیر زنانه

نکات مهم خرید و نگهداری لباس زیر زنانه + عکس

کد مطلب : 1467تعداد نظرات : 3 نظرزمان مطالعه : 1 دقیقه
لباس زیر زنانه جزو لباس هایی است که در خرید و نگهداری از آن باید حسابی حساسیت به خرج داد، نکات مهمی که درباره لباس زیر زنانه باید بدانید را در ادامه به شما میگوییم.

نکات مهم درباره لباس زیر زنانه

هر لباسی که به شکل مستقیم با بدن تماس داشته باشد یعنی با سلامت هم در ارتباط است. لباس زیر زنانه هم جزو لباس های مهمی است که برای خرید، شستشو و نگهداری آن ها باید به برخی نکات مهم دقت کنید.

اولین و مهمترین نکته ای که باید درباره لباس زیر به آن اشاره کرد این است که همیشه و حتما لباس زیرتان را با دست بشویید و هرگز آن ها داخل ماشین لباسشویی نیندازید.

شستن لباس زیر

نکات خرید لباس زیر زنانه

اولین و مهمترین نکته ای که هنگام خرید لباس زیر زنانه باید مورد توجه قرار دهید، جنس لباس زیر است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بهترین جنس برای لباس زیر زنانه جنس نخی است که بسیار نرم و راحت است، لباس زیر نخی ایجاد حساسیت نمیکند و باعث خارش نمیشود.

بعد از جنس لباس زیر نکته ای که مورد توجه قرار میگیرد سایز آن است که بهتر است بدانید پوشیدن لباس زیر تنگ در خانم ها ایجاد عفونت میکند اما از یکطرف هم لباس زیرهای خیلی گشاد ظاهر زیبایی ندارند بنابراین باید لباس زیری انتخاب کنید که هم راحت باشد و هم زیبا.

مدل لباس زیر زنانه

ویژگی های لباس زیر مناسب

نکته:خانم ها باید هر روز لباس زیرشان را عوض کنند و آن را به زمان حمام رفتن موکول نکنند زیرا در غیر این صورت دچار خارش و قارچ های پوستی میشوند. قارچ ها معمولا در محیط گرم و مرطوب رشد میکنند پس باید بعد از استفاده از آب از دستمال کاغذی استفاده کنید تا از هرگونه قارچی در امان باشید.

 

نکات مهم خرید و نگهداری لباس زیر زنانه + عکس

4.6111
این مطلب مفید بود ؟1029
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح
3 نظر به ثبت رسیده است
MA1397-06-27
اتفاقا من یه مدت پارچه استفاده کردم و سریع عفونت گرفتم درحالی ک همیشه جلوی افتاب پهنش میکردم ک میکروبی نداشته باشه.دیگه ازاون به بعد هیچوقت جای دستمالو به پارچه ندادمدچون اشتباه محض بود
293
یه روانشناش1395-01-21
بهتره از پارچه ی تمیز استفاده بشه هرچند زیاد روی سطح پوست نباید کشید فقط در حد خشک کردن پوست
77
مهسا1394-07-11
استفاده مکرر و زیاد از دستمال کاغذی برای خشک کردن واژن اشتباه ترین کار ممکنه. دستمال کاغذی ها جزو مواد آلرژی زا هستند . این مورد تجربه و ثابت شده.
166
وبگردی