آلبوم تگرگ میثم ابراهیمی

آلبوم تگرگ میثم ابراهیمی خواننده تیتراژ دردسرهای عظیم

تاریخ انتشار : 21 اردیبهشت 1394کد مطلب : 14679زمان مطالعه : 2 دقیقه
این روزها میثم ابراهیمی آلبوم تگرگ خود را عرضه کرده است و تیتراژ سریال دردسرهای عظیم 2 را در برنامه کاری خود دارد.

میثم ابراهیمی خواننده موسیقی پاپ که با تازگی آلبوم جدید خود را با عنوان تگرگ وارد بازار کرده درباره آلبوم جدیدش و حس خاصی که نسبت به تیتراژ سریال دردسرهای عظیم دارد سخن گفت.

میثم ابراهیمی در خصوص چگونگی شکل گیری آلبوم موسیقی تگرگ که این روزها در بازار موسیقی عرضه شده گفت:آلبوم تگرگ دومین آلبوم من بوده، اما به عقیده خودم آلبوم اول من هست زیرا در آلبوم نبض به دلیل حضور تهیه کننده آنفلو، که باید تصرف ذهنی نداشته ام، اما آلبوم تگرگ با مدیریت کامل خودم تولید شده است.

میثم ابراهیمی

وی در خصوص ترانه های این آلبوم گفت:تقریباً 80 درصد ترانه ها از سروده های مهرزاد امیرخانی بوده و 20 درصد آن از سروده های حدیث دهقان است.

ابراهیمی دوباره خواندن تیتراژهای تلویزیونی و مطرح شدن خود چنین گفت:من در سال 84 با خواندن تیتراژ برنامه خانه فیروزه ای که با اجرای ژیلا صادقی از شبکه 3 سیما پخش می شد شناخته شدم و دومین تیتراژ خود را برای برنامه امروز هنوز تموم نشده که از شبکه ی اول سیما پخش می شد خواندم.

وی ادامه داد:کار خود با خواندن تیتراژ سریال دردسرهای عظیم که به تهیه کنندگی ایرج محمدی از شبکه 3 سیما پخش شد ادامه دادم و حس خاصی به این کار دارم چون مضمون آن در ارتباط با خدا بود و آخرین تیتراژ را نیز برای سریال سر به را که نوروز سال 94 به تهیه کنندگی ایرج محمدی از شبکه ی 5 سیما پخش شد خواندم.

میثم ابراهیمی

این خواننده در ادامه افزود:تیتراژ سریال دردسرهای عظیم 2 که ماه مبارک رمضان امسال قرار است از شبکه 3 سیما پخش شود را در برنامه کاری خود دارم.

ابراهیمی در خصوص برگزاری کنسرت خود گفت:به امید خدا بعد از ماه مبارک رمضان پس از 8 سال تلاش و صبر اولین کنسرت خود را برگزار خواهم کرد و از تمام علاقه مندان می خواهم که با حضور گرم خود در این کنسرت ثبت خاطره انگیزی را کنار هم سپری کنیم.

وی در خصوص دانلود غیر مجاز آلبوم ها نیز گفت:می توانند آثار و آلبوم های خوانندگان را به عنوان یادگاری خریداری کنند تا حمایت چندین سال یک هنرمند را با دانلود غیر مجاز هدر ندهند.

آلبوم تگرگ میثم ابراهیمی خواننده تیتراژ دردسرهای عظیم

4.459
این مطلب مفید بود ؟527
وبگردی