كوچک كردن شكم با غذا

کوچک کردن شکم | 24 غذای معجزه آسا برای لاغری شکم

کد مطلب : 1489تعداد نظرات : 43 نظرزمان مطالعه : 6 دقیقه
برای کوچک کردن شکم و پهلو معمولا افراد از خوردن غذا دست می کشند در صورتی که با خوردن مواد غذایی پروتئینی و فیبردار می توانید باعث لاغری شکمتان شوید.

24 ماده غذایی که چربی شکم را می سوزانند و کارش کوچک کردن شکم است

چربی شکم خطرناک است و این امر نه تنها مانع خوش تیپ شدن شما می شود، بلکه باعث دیابت، بیماری های قلبی و مقاومت به انسولین نیز می شود.

بدون توجه به سن، ژنتیک و غیره، می تواند هر کسی را تحت تاثیر قرار دهد بنابراین شما باید فورا با مصرف غذاهایی که به نابود کرردن این چربی ها کمک می کنند، توجه کنید.

در این بخش از تناسب اندام و نکات مخصوص رژیم های لاغری در نمناک، 24 غذای چربی سوز را ذکر کرده ایم که شامل رژیم غذایی و زندگی سالم و شاد است اما قبل از آن، اجازه دهید به شما بگویم که منطقه شکم مستعد ذخیره سازی چربی است.

مواد غذایی لاغر کننده

خوراکی ها و مواد غذایی مناسب برای کوچک کردن شکم

بسیاری از خوراکی ها و مواد غذایی هستند که خاصیت چربی سوزی بالایی دارند.

1. میوه ها :

میوه ها غنی ار ویتامین ها و مواد معدنی هستند؛ میوه هاییی مانند پرتقال، لیمو، کیوی، نارنگی و لیمو تازه، باعث افزایش و تقویت سوخت و ساز بدن می شوند و اسید موجود در آنها باعث سوختن سریع تر چربی در مقایسه با سایر میوه ها می شود.

دیگر میوه های مفید برای سوزاندن چربی شامل سیب، هندوانه، انگور و توت فرنگی هستند.

میوه برای لاغری

2.عدس دال:

دال ها غنی از پروتئین و کم کالری و چربی هستند. پروتئین ضعیف موجود در دال ها باعث ایجاد توده عضلانی کمتری می شود، سرعت متابولیسم را افزایش و باعث بهبود عملکرد کلی بدن می شود.

3. ماهی:

اسیدهای چرب امگا 3 باعث کاهش التهاب در بدن و افزایش میزان متابولیسم می شوند.

همچنین، هر چه التهاب کمتر باشد، شانس افزایش وزن که به دلیل استرس و التهاب است، پایین تر می آید.

ماهی برای لاغری

4. بادام:

بادام برای مدت طولانی باعث سیری می شود و چربی های خوب دارد که به کالری شما اضافه نمی کنند.

آنها همچنین دارای امگا 3 هستند که انرژی و متابولیسم را افزایش می دهند.

5.لوبیا و حبوبات:

لوبیا و حبوبات منابع خوبی از پروتئین، فیبر، ویتامین ها، و مواد معدنی هستند ؛ مصرف آنها به طور مرتب می تواند کمک به سرکوب گرسنگی کند، به منظور جلوگیری از پر خوری.

به علاوه یک منبع عالی پروتئین برای گیاهخواران است.

 

لوبیا برای لاغری

6.اسفناج و سایر سبزیجات سبز :

سبزیجاتی مانند اسفناج، کلم، تربچه، هویج، کلم بروکلی و ریشه در غنی از ویتامین ها، مواد معدنی، آب و فیبر غذایی هستند این سبزیجات می توانند به کاهش چربی شکم کمک کنند با جلوگیری از پرخوری، افزایش سوخت و ساز، کمک به هضم و پاک کردن روده بزرگ. کالری کمی دارند و بهترین گزینه برای مصرف تنقلات سالم (خیار، هویج، و چغندرقند) هستند.

7. محصولات لبنی:

شیر پر چربی، ماست و پنیر فتا، محصولات لبنی هستند که باید در رژیم غذایی خود داشته باشید.شیر کم چرب بدون مواد مغذی است و باعث سیری نمی شود، برعکس شیر با چربی کامل.

لاغرشدن شکم

8. بلغور جو دوسر:

جو غنی از فیبر است و به هضم کمک می کند ؛ آنها شامل فیبر نامحلول و کربوهیدرات هایی هستند که گرسنگی شما را نگه می دارند و میزان چربی بدن را کاهش می دهند.خوردن یک کاسه جو دوسر با شیر برای صبحانه بهترین کاری است که می توانید هر روز صبح انجام دهید.

9. کره بادام زمینی:

کره بادام زمینی، گرچه کالری زیادی دارد، اما بهترین گزینه برای صبحانه یا اسموتی های شما هستند ؛ با پروتئین و چربی های سالمش، باعث کاهش شانس افزایش وزن می شود البته بیشتر از 2 قاشق در روز نخورید.

لاغری شکم

10. روغن زیتون:

روغن زیتون یک روغن سبک، کم کالری، خوشمزه و مفید است.

پخت و پز با روغن زیتون برای کاهش وزن و سلامتی مفید است و به طور کلی کلسترول بد یا LDL را پایین می آورد و سطح کلسترول خوب یا HDL را افزایش می دهد.

11.دانه های کامل:

دانه های کامل مانند ارزن، کوینو و برنج قهوه ای، منابع خوبی از پروتئین، ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر غذایی هستند.

مصرف اینها باعث می شود که گرسنگی شما را پنهان کند، افزایش توده عضلانی، هضم، و پاک کردن روده بزرگ کمک می کند.

برنج قهوه ای

12. پودر پروتئین :

پودر پروتئین یک گزینه عالی است، زیرا شما نمیتوانید تمام پروتئین روزانه خود را از غذاها بگیرید.

اینها باعث افزایش توده عضلانی بدن می شوند، سوخت و ساز بدن را افزایش دهد و از چربی شکم مزمن خلاصتان می کنند، فقط چند روز.

13.دانه های چیا:

دانه های چیا برای کاهش وزن شگفت انگیز هستند. آنها منبع خوبی از پروتئین و چربی های سالم هستند و دو قاشق غذاخوری از دانه های چیا حاوی 10 گرم فیبر رژیمی است بنابراین استفاده از دانه های چیا سبب جلوگیری از اضافه وزن، بهبود هضم و متابولیسم و حفظ سلامت روده شما می شود و باعث کاهش وزن نیز می شود.

غذای لاغری شکم

14.قارچ :

سطح پایین ویتامین D با چاقی شکمی مرتبط است ؛ قارچ منبع عالی ویتامین D و همچنین پروتئین است آنها کالری کم و محتوای آب بالایی هستند.

15. تمشک:

تمشک منبع عالی ویتامین C است، یک آنتی اکسیدان طبیعی که به سم زدایی بدن کمک می کند.

آنها همچنین غنی از فیبر هستند و خوردن حدود 30 گرم تمشک در روز گفته میشود که 300 کالری را از بین میبرد و باعث کاهش وزن حدود 30 پوند در سال میشود.

16. روغن نارگیل:

روغن نارگیل تأثیر خوبی در میزان چربی خون دارد و حتی ممکن است که به کاهش چربی شکم کمک کند.

روغن نارگیل حاوی چربی سالم است و سطح کلسترول بد خون را کاهش می دهد، هضم را بهبود می بخشد و باعث افزایش ایمنی بدن می شود.

چربی سوزی در خانه

17. سوپ :

خوردن سوپ قبل از غذا، به کاهش تعداد کالری مصرفی کمک می کند و به نوبه خود، کمک می کند تا از تجمع چربی در ناحیه شکم جلوگیری شود.

18. تخم مرغ :

یک مطالعه منتشر شده در مجله بین المللی چاقی، کاهش وزن پس از یک صبحانه همراه با تخم مرغ یک صبحانه با نان شیرینی با کالری مشابه مقایسه کرد.

نتایج شگفت انگیز بود. شرکت کنندگانی که دو عدد تخم مرغ را برای صبحانه مصرف کردند 65% وزن بیشتری را از دست دادند و دور کمر آنها توسط 34% کاهش یافت. به دلیل اینکه تخم مرغ منبع خوبی از پروتئین و ویتامین های محلول در آب و چربی است که باعث می شود تا گرسنگی را پنهان کند.

چربی سوزی شکم

19. فلفل چیلی تند:

فلفل چیلی قرمز مانند کاین، چیلی سبز و چیلی قرمز غنی از ویتامین C و کپسایسین هستند که باعث افزایش میزان متابولیسم و سوختن چربی می شود. فلفل کاین یا فلفل قرمز را به سالاد خود اضافه کنید و چلیلی سبز را به گوشت بزنید.

20. کلم بروکلی :

کلم بروکلی یکی از بهترین غذاهای چربی سوز شکم است. در واقع، کارشناسان معتقدند با مصرف کل کلم بروکلی احتمال ابتلا به دیابت نوع 2 کاهش نی یابد. مواد مغذی موجود در بروکلی به جلوگیری از توکسین، کاهش التهاب، افزایش میزان متابولیسم و بهبود ایمنی بدن کمک می کند.

21. آجیل :

آجیل مانند گردو، ماکادامی، آجیل کاج و پسته برای کاهش وزن مفید هستند. آنها غنی از چربی ها و پروتئین های سالم هستند که سطوح سیری شما را افزایش می دهد، طعم غذا را بهبود می بخشد و از خوردن میان وعده ها جلوگیری می کند. در واقع، طبق بررسی 2015 در مجله انجمن قلب آمریکا شد، افرادی که آجیل را به عنوان میان وعده خود حساب می کنند، دارای چربی شکم کمتری هستند.

کوچک کردن شکم با غذا

22. گندم فارو:

فارو یا گندم دو دانه، یک محصول گندمی است که خشک فروخته می شود. می توان آن را پس از پخته شدن در آب، به سوپ و سالاد اضافه شود. فیبر غذایی، آهن، ویتامین های B، روی، پروتئین و منیزیم بالایی دارد. از آنجایی که منبع خوبی از فیبر و پروتئین غذایی است، شما را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد و روده را پاکسازی می کند.

23. ماست :

ماست غنی از باکتری های روده ای مفیدی است که به هضم کمک می کند و باعث سلامت روده می شود. زنانی که پروبیوتیک مصرف می کنند، دو برابر وزن بیشتری کم می کنند.

24. کلم ترش:

کلم ترش یک غذای تخمیر شده است. کیمچی (ترشی سبزیجات) منبع خوبی از پروبیوتیک ها یا باکتری های مفید روده است که به کاهش تخریب و بهبود هضم کمک می کند. می تواند در مقابل زخم شما از باکتری های بیماری زا محافظت کند بنابراین، برای از دست دادن وزن، کمی کیمچی یا کلم ترش بخورید.

کیمچی برای لاغری

نکات دیگری که باید برای کوچک کردن شکم در نظر بگیرید :

  • از آب میوه های بسته بندی شده، نوشابه و نوشیدنی های انرژی زا استفاده نکنید.
  • پروتئین را در هر وعده غذایی خود داشته باشد.
  • کربوهیدرات را از رژیم غذایی خود کم کنید.
  • غذاهای غنی از فیبر، به ویژه فیبر ویسکوز را مصرف کنید.
  • ورزش برای کاهش چربی شکم بسیار موثر است از اینرو، شما باید به طور مرتب ورزش کنید.
  • وعده های غذایی خود را با دقت بررسی کنید و ببینید که چقدر می خورید.
  • ایجاد عادات جدید و سالم را ادامه دهید همچنین، اهداف خود را حفظ کنید.
  • خوردن و ورزش به شدت ممکن است شما را ضعیف کند و باعث افزایش وزن شود بنابراین، سطح فعالیت و رژیم غذایی خود را برنامه ریزی کنید تا چربی شکم را بدون از دست دادن جرم عضلانی از بین ببرید.

کوچک کردن شکم ، 24 غذای معجزه آسا برای لاغری شکم

4.22466
این مطلب مفید بود ؟2076390
منبع : بخش ورزش و تناسب اندام نمناک/ن/م.ح
برچسب : رژیم لاغری
43 نظر به ثبت رسیده است
ارمی1397-08-07
عجب همه واسه خودشون یه پا دکتر تغذیه ان
5015
امین مرگدری 1397-07-13
خیلی عالی هست حتی ورزشاش هم خیلی عالی هست
125
Majid1397-04-02
دوچرخه‌سواری برای آب کردن شکم در کنار کم کردن غذا و استفاده از سالاد وآبغوره خیلی کفید
153
اسی 1397-03-27
سلام بهترین کار دویدنه هیچ چیز مثل دویدن نمیشه
3210
امیر1397-02-20
سلام دوستان .بنده ۳ ماه شروع ب ورزش و رژیم کردم .روز اول ۱۲۰ کیلو بودم و الان ۱۰۳ کیلو شدم . هرروز بدنسازی با وزنه انجام میدم بین هرست حرکات شکم و پهلو .در حین تمرین نباید ضربان قلب بیاد پایین اینجوری تاثیر بیشتری داره . آخره هر تمرینم ۲۵ دقیقه تردمیل انجام میدم. غذا هم همه چی استفاده میکنم اما حجمشو کم کردم و وعده هامو بیشتر .قند و حذف کردم چربی و خیلی کم . واقعا جواب میده .امتحان کنین
338
مستانه1397-01-25
سلام بنظرمن باید هرکس نسبت ب گروه خونیه خودش مواد غذاییشو انتخاب کنه..بطورمثال من ک oهستم بهیچ عنوان حبوبات سیرم نمیکنه و برعکس حالت ضعف شدید و عصبانیت بهم دست میده ..اما کافیه یکم پروتئین بخورم معجزه اتفاق میفته ..اکثرمشکلات چاقی امروزی از بی تحرکی هست وگرنه ادمهای پرتحرک تعدادوعده های غذایی بالا و پرحجمی دارند اما لاغرند..قطع کردن برنج باعث ریزش موی شدید و حتی فراموشی میشه تو این زمینه خودسرانه رژیم نگیرید..بهتره بشقاب غذا رو کوچک کنید و ب گفته ی دوستان چربی و قند رو کلن جذب کنید سرکه سیب بسیارموثره ولی ب مزاج هم بستگی داره..بنظرمن برای رژیم باید سراغ متخصص طب سنتی رفت چون نسبت ب مزاج نسخه میده و مضررات نداره
268
رامین 1396-10-02
سلام دوستان من کارشناس تغذیه نیستم فقط تجربه خودمو میگم که در کاهش وزن کاملا موفق بودم . دوستان صبحانه قبل ساعت نه حتما بخورید . ناهار سینه مرغ و سالاد بدون سس ماینز . ورزش هوازی حتما انجام بدین . شام خرما خشک یا میوه بخورید . دوستان حبوبات جایگزین خوبی واسه گوشت است چدن سرشار از پروتئین و فیبر ست که باعث سیر بودن طولانی و کاهش وزنه من در مدت پنجاه روز پنج کیلو وزن و هفت سانت از دور کمرم رو به این روش کم کردم
1813
پیمان1396-07-14
عامل اصلی چاق شدن فقط وفقط نمک است ی بار امتحان کنید حدود ی ماه نمک نخورید اونی که میریزه تو غذا موقع پخته شدن واس بدن مفید ولی بیشتر بخوری ضرر داره امتحان کنید
1811
...sara1396-07-10
سلام من چای ترش چای سبز وقهوه مصرف میکنم این چندتا دمنوش خیلی تاثیرداره عالی واقعا البته گاهی وزش هم میکنم
184
سارا1396-07-08
به نظر من آب خوردن روزانه ۸ لیوان به لاغری کمک میکنه کمتر خوردن آب ناراحتی کلیه و کبد میاره خوردن زیاد خوردن سرکه سیب مضر است فقط روزانه قبل صبحانه یک قاشق سرکه سیب با کمی عسل به لاعر شدن کمک میکنه
239
مهدي1397-09-30
الناز اتفاقا آب با فاصله از وعده غذايي باعث لاغري ميشه همراه با رژيم مناسب
164
الناز1396-05-20
سلام به نظر من اول ورزش دوم از شلیل استفاد کنید میوه است که برای لاغری مفیده وسعی کنی اب خوردن تون را کم کنید
1215
ثامن1396-05-13
سلام دوستان بنده حدود دوماه و نیم دوازده کیلو لاغر کردم هر روز بعد از ظهر یا شب یک ساعت پیاده روی می کنم قبل از هر وعده غذایی چند دانه بادام میخورم نسبت به قبل از رژیم مقدار غذام نصف شده و با همین مقدار هم سیر میشم چای سبز و سیب درختی مصرف میکنم چای سبز را بدون شکر با آب لیمو بخورید چربی سوزیش دو برابر میشه نمک، چیپس، پفک، بستنی و شیرینیجات را کاملا حذف کردم بعد از پیاده روی تا دو ساعت به غیر از آب چیزی نمی‌خورم
213
سوفیا1396-04-30
من با نظر اقا خسرو موافقم. برای آب کردن شکم و پهلو و چربی های اضافه به مدت دو الی سه ماه انواع شیرینیجات مصنوعی و چربی های ترانس رو نخورین. شیرینی طبیعی مثل خرما و عسل یا شیره خرما یا میوه به میزان کم به بدنتون برسونین. چربی هم طبیعی در آجیل و مغزیجات و شیر هست که میتونین به بدن برسونین. بیشتر غذاهای پروتئینی مصرف کنین.مثل سینه یا فیله مرغ ماهی گوشت قرمز و حبوبات شیر و خلاصه مواد غذایی حاوی پروتئین مصرف کنین.در کنارش نیم ساعت الی 45 دقیقه ورزش های هوازی یا فیتنس و ده دقیقه شکم و پهلو کار کنین. مطمئن باشین یک ماه بعد دور شکمتون چند سانت کمتر میشه و 3 ماه بعد عضلات شکمتون نمایان میشه و زیبا میشه.
228
مهزیار1396-04-21
دوستان خوردن روزی سه چهارقاشق سرکه سیب همراه آب وعسل وهمچنین تخم کتان قبل ازغذاموثره.من امتحان کردم وننیجه گرفتم
910
ناصر1396-05-12
قیل از هر کاری ذهن خور را آماده کنید و پس چطور در ماه رمضان 12 ساعت نمیخورید در صورتیکه در رژیم 6 وعده غذا میخورید
135
Tina1396-04-03
من هروقت می خوام رژیم بگیرم به عکس پراشتهاترم میشم و توصیه هایی که نوشتید نمی تونم عقیده ی دیگه ای ندارید؟
238
khatrereh1397-07-25
من شکم پهلو داشتم با حذف کردن برنج و نمک باشگاه رفتن صبحانه ام گاهی تخم مرغ اپز فقط سفیدی تخم مرغ. وگاهی اوقات پنیر کم نمک و خرما نان سبوس دار.ناهار سالادو سبزیجات شما میوه و گاهی اوقات ب اندازه کف دست نان
1910
ناصر1396-05-12
یه کاری کن از خودت خوشت بیاد . تو میتونی . زیبا باشی
2711
baran1396-02-19
من خیلی پهلو دارم دیگه خودم ازخودم بدم میاد
395
عالیه1396-02-18
حامد،شما سوادتو فعلاً بالاببر بعداظهارنظرکن.مثبت نه مصبت
519
زهرا1396-01-22
چه ربطی به بیبی چک داره اقا حامد
209
حامد1396-01-19
احتمالا بارداره ! بیبی چک بگیرید احتمالا مصبت در میاد.
2942
خسرو1396-01-19
با عرض سلام. اگر دخترتون 18سلا به بالا دارد فلفل قرمز را توصیه نمیکنم. ولی شب هنگام نان سبوسدار و پنیر کم چرب همراه با سبزی جات را برای شام توصیه میکنم .درضمن توصیه میکنم دخترتان هنگام غذا خوردن هیچ نوشیدنی نداشته باشد و نیم ساعت قبل و بعد از غذا هیچ نوشیدنی ننوشد . از میوه جات مثل سیب درختی و موز استفاده کند . صبحانه را حتما بخورد بدون چای . به مدت یک ماه . خسرو هستم متخصص سلامت و رژیم غذایی
3123
آنا1395-12-22
دختر من شکمش بزرگ شده چکار کنم؟؟!!‌
2712
علی1395-12-13
رعنا چای سبز باکیفیت تاثیر فوقلعاده داره حتما صبا ناشتا دو لیوان آب ولرم بخور آخر شب مقداری ماست با سبوس گندم وفلفل قرمز مخلوط کن وقبل از خواب بخور
2115
رعنا1395-11-02
ممنون اما ممنون ميشم كه توي رژيم لاغري تون غذاهايي بذاريد كه توي دست رس باشه.باتشكر
2610
نیلو1395-10-28
منم با نظر آقای امیر موافقم،،،به تدریج وزن کم کردن بهتر از یوهویی وزن کم کردن هستش و ماندگاری طولانی تری هم داره ،،،چای سبز و قهوه البته بدون شکر تاثیر خوبی روی سوزاندن چربیها دارند.من بخاطر مشغله زیاد نمیتونم باشگاه ثبت نام کنم وهمینطور وقت برای گرفتن رژیم هم ندارم بنابراین ورزش داخل منزل و کنترل روی غذاهای مصرفیمو در پیش گرفتم و خداروشکر وزنم ثابت مونده
217
خسرو1396-01-19
مشکل اصلی شما استفاد از فست فود و یا غذاهای پروتئینی در شب هنگام می باشد. توصیه میکنم غذایتان بدون نوشیدنی باشد و برای شام تا آنجا که می توانید از حبوبات ، سبزی جات و میو ه جات از جمله خیار - سیب درختی - موز - کلم و کاهو استفاده شود . و حتما بعد از غذا چای ننوشید مخصوصا صبح . تا میتوانید صبحانه، پنیر و خرما مصرف کنید
2314
نیما1395-10-28
غذاکم میخورم ولی تحرک ندارم0000 لاغر نمیشم باید چیکار کنم
3418
امیر1395-10-04
ورزش و تغذیه کافی به میزانی که بدن لازم داره تغذیه کنید اگه گرسنه نیستید چیزی نخورید قرار نیست زمان نهار یا شام حتما چیزی بخورید قرص اگه لاغر کنه هزار تا عوارض داره که بدتر از چاقیه فست فود دشمن تناسب اندامه در زمان ورزش یا پیاده روی ضربان قلب باید حدوده 130 باشه البته برای 30 سال سن برای هر سال بیشتر، 1 عدد کم میشه و بلعکس در ورزش زیاده روی نکنید که آسیب به عضلات و دیگر قسمتها وارد شه توجه کنید لاغر شدن همراه با تغذبه مناسب و ورزش در مدت زمان طولانی باشه لاغر شدن یه دفعه ای ممکن آسیب هایی وارد کنه ورزش رو به صورت یک عادت در زندگی خودتون داشته باشین و تغذیه مناسب هم همیشه ادامه بدید هر کاری اگر مقطعی باشه بی نتیجه خواهد بود؛ موفق باشید
4410
سلدا1395-09-01
سلام.هیچی تا ثیر نداره باید غذا کم بخوری .وکم چرب
3814
پارساعبدی1396-04-18
آذه آره... یکی شما متخصصی... یکی هم مادر بزرگ مرحوم بنده! .... خب برادر من... چه نیازی به استفاده گزاره‌های غیرصادقانه وجود داره؟! همبنجوری بیا نظرت رو بگو... بگو من به این نتیجه رسیدم... من تا این سطح اطلاعات دارم... نظر من اینه... همین! باور کن صداقت بر همه چیز اولویت دارد دوست من!
4239
خسرو1396-01-19
با عرض سلام. خسرو هستم متخصص رژیم غذایی و سلامت بدن. توصیه مینم اگر مجرد هستید این قرص را مصرف نکنید در هنگام متاهل بود لذت جنسی نسبت به شوهرتان راکم و در زایمان دچار عوارض ناتوانی و سزاریوم را همراه دارد. تنها راه برای لاغری شکم و بدون تاثیر بر لاغری دیگر قسمت بدن توصیه میشود هنگام غذا خوردن هیچ نوشیدنی استفاده نشود . برای شام 2 ساعت قبل از غذا سیب درختی و کیوه را توصیه میکنم همچنین ماکارانی و خورشت سبزی برای ناهار ولی باید لقمعه خود را کامل جوید و عجله ای نباشد.همچنین هنگام احساس گرسنگی از نخودچی و کشمش به صورتی استفاده شود کهاحساس گرسنگی را رفع نکند تا زمان وعده غذا
5123
Parastoo1395-08-21
قرصه زنوور فقط شكم و پهلو رو آب ميكنه يا نه ؟چون من نميخوام قسمتهاى ديگم آب شه
10841
مهدی1398-01-06
اینکه جیزی نیست من الان از اول اسفند تا الان که ۶ فروردینه ۳۰ کیلو لاغر کردم.فقط آب.سبزیجات و میوه و ویتامین خوردم.الانم راحتم و ادامه میدم تا بیست روز دیگه.بعدشم کنترل میکنم.غذای گرم.نان برنج.شیرینی جات به هیج وجه.امتحان کنید ببینید
3515
نازنین1396-05-06
ایوووووووول خیلی با اراده ای
3612
علی1395-12-13
من با نخوردن قند شکر شیرینی و کردن مصرف برنج دروعده غذا 6کیلو در دوماه و6سانت از دور شکمم کم کردم
4816
ALI 1395-10-19
هر چی فلفل بیشتر بخوری تحریک پذیری جنسیت میره بالا ها
6018
مریم1395-03-24
من عاشق فلفل هستم ولی شنیدم تاثیری نداره مرسی خوب بود
6228
یگانه1397-08-08
سلام من ب مدت شش ماه شبا برنج و غذاهای فیبر دار نخوردم و شرو ع کردم ب ورزش الان ده کیلو کم کردم.
287
باران1395-03-24
چند کیلو ودر چه مدتی ؟
10952
mahnaz1395-02-14
مطالبتون بسار عالی ست و اینکه دوستان عزیز من برای لاغری شکمم از قرص زنوور استفاده میکنم تا الان که موفق بوده میخواستم شما هم بدونید و اگر دوست دارید استفاده کنید.
12542
وبگردی