بسکتبال ایران

صعود ایران قطعی شد

تاریخ انتشار : 24 تیر 1401کد مطلب : 1499زمان مطالعه : 1 دقیقه
تیم ملی بسکتبال ایران در کاپ آسیا با اقتدار قزاقستان را شکست داد تا انتقام سخت 2 شکست در پنجره‌جام جهانی را از این تیم بگیرد.

ایرنا:امروز (جمعه) و در ادامه رقابت‌های بسکتبال کاپ آسیا که به میزبانی اندونزی در حال برگزاری است شاگردان سعید ارمغانی در دیداری مهم به مصاف قزاقستان رفتند که در پایان موفق شدند با نتیجه قاطع 96 بر 60 به پیروزی دست یابند.

تیم ملی بسکتبال ایران که پیش از این و در 2 دیدار پنجره جام‌جهانی برابر قزاقستان شکست را پذیرا شده بودبرای جبران نتیجه و اثبات شایستگی‌های خود به میدان رفت و با ارائه یک بازی خوب و منطقی در نهایت پیروز این دیدار سرنوشت ساز شدند.

در این بازی تیم ایران با ترکیب حامد حدادی، محمد جمشیدی، ارسلان کاظمی، بهنام یخچالی و سجاد مشایخی به مصاف قزاقستان رفت، ضمن آنکه نیمکت‌نشینان نیز در این بازی فرصت خودنمایی پیدا کرده و در امتیازآوری تیم نقش داشتند.

حامد حدادی ستاره بسکتبال ایران و بازیکن اسبق NBA با کسب 12 امتیاز، 10 ریباند و 5 پاس گل موثرترین بازیکن در این دیدار بود و دبل‌دبل کرد. ایران در بازی اول خود سوریه را شکست داده بود و امروز با شکست قزاقستان صعودش به مرحله بعدی را قطعی کرد. تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین بازی مرحله گروهی یکشنبه 26 تیرماه از ساعت 15 به مصاف ژاپن می‌رود که در صورت برتری مسیر بسیار همواری برای رسیدن به فینال دارد.

نتایج کوارترهای این دیدار به شرح زیر است:

کوارتر اول 27 بر 24 به سود ایران

کوارتر دوم 15 و 9 به سود ایران

کوارتر سوم 28 بر 9 به سود ایران

کوارتر چهارم 26 بر 18 به سود ایران

انتهای پیام/م

صعود ایران قطعی شد

52
این مطلب مفید بود ؟20
برچسب : بسکتبال
وبگردی