اتاق غذاخوری
اتاق غذاخوری مدرن و سبک های دیگر هر یک به نوعی زیبایی دارند. ترکیب رنگهای زیبا که محرک اشتها هستند و اکسسوارهایی که تنها سلیقه های خاص آنها را در می یابند.

 اتاق غذاخوری منزل شما چه شکلی است؟ اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که فقط در خرید میز و صندلی غذاخوری دقت می کنید و به اجزای دیگر این اتاق بی توجه هستید باید بدانید که کم کاری کرده اید و بخشی مهم از دکوراسیون داخلی منزلتان را ندید گرفته اید.می خواهیم یک اتاق غذاخوری شیک و مدرن در کنار داشتن ویژگی های مورد نیاز برای تحریک اشتها داشته باشیم.

مدل میز غذا خوری شیک و جدید

اتاق غذا خوری

زمانی که سر میز غذا می نشینید و قصد میل غذا دارید بی شک حال و هوای محیط بر شما تاثیر می گذارد. عوامل مهم در طراحی و دکوراسیون اتاق پذیرایی به چند بخش تقسیم می شوند که نور مناسب اولین آنهاست.نور خوب و کافی منجر به ایجاد حس آرامش در طول مدت زمان سرو غذا می شود. برخی معتقدند ترکیب نورهای زرد و سفید ملایمت و آرامش خاصی ایجاد می کند.

اتاق غذا خوری

مدل میز غذا خوری

اتاق غذا خوری زیبا

 

 

انتخاب رنگ دیوار ها و فضای اطراف

با رنگها دوست باشید. برخی می گویند مشکی جایی در دکوراسیون منزل ندارد اما برخی معتقدند کلاسیک بودن با رنگ مشکی و ترکیب آن با رنگهای مکمل حاصل می شود.

 اتاق غذا خوری

اتاق غذا خوری و پذیرایی

اتاق پذیرایی کوچک

نصب یک تابلو و لوستر شیک فضا را دلچسب تر می کند اما باید انتخاب نزدیک به سبک طراحی داخل اتاق غذاخوری شما باشد.یک ظرف بلوری شیک و یا یک گلدان گل زیبا این بخش از خانه را از حالت تکراری بودن خارج می کند.

 

دکوراسیون اتاق پذیرایی

اتاق غذا خوری

اتاق غذا خوری

 

 میز و صندلی غذاخوری را درست انتخاب کنید و درست تر بچینید.

انتخاب رنگ و راحتی نشینمن صندلی و میز غذاخوری 50 درصد از حس آرامش و راحتی شما در اتاق غذاخوری را شامل می شود. زمانی که برای خرید می روید ابتدا نشینمن و ارتفاع میز و صندلی غذاخوری را امتحان کرده و سپی به سراغ سبک و مدل بروید.

 اتاق غذاخوری

 

اتاق غذاخوری با دکوراسیونی خاص و زیبا

4.539
این مطلب مفید بود ؟354
منبع : نمناک /ن
وبگردی