نازنین بیاتی و شکیب شجره

عروسی مردم آماده حضور در جشنواره فجر میشود

تاریخ انتشار : 3 دی 1398کد مطلب : 15497زمان مطالعه : 1 دقیقه
فیلم سینمایی عروسی مردم با بازی نازنین بیاتی و شکیب شجره به مرحله صداگذاری رسید.

ساخت عروسی مردم به کجا رسید

فیلم سینمایی عروسی مردم به کارگردانی مجید توکلی و تهیه کنندگی علی سرتیپی به مرحله صداگذاری رسید.

با پایان تدوین فیلم عروسی مردم توسط سپیده عبدالوهاب، علیرضا علویان صداگذاری این فیلم سینمایی را آغاز کرد تا برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.

عروسی مردم یکی از فیلم هایی است که فرم حضور در جشنواره فجر 38 را پر کرد و این روزها در حال سپری کردن مراحل فنی است تا برای اولین بار در جشنواره امسال به نمایش درآید.

نازنین بیاتی و شکیب شجره

نازنین بیاتی و شکیب شجره دو بازیگر نقش اصلی فیلم عروسی مردم را تشکیل میدهند و با داستان متفاوت این فیلم در جشنواره امسال حاضر خواهند شد.

فیلم عروسی مردم از اوایل مهرماه مقابل دوربین رفت و با داستانی جوان پسندانه به نظر میرسد یکی از فیلم های متفاوت جشنواره امسال باشد.

نازنین بیاتی

بازیگران فیلم عروسی مردم عبارتند از :

نازنین بیاتی، شکیب شجره،زهرا داوودنژاد، خسرو بامداد، افسانه تهرانچی، سجاد تابش، محمد امامی، سارا محمدی، محمد حیدری، ایمان صدیق، ژوبین و احترام برومند بازیگران فیلم عروسی مردم را تشکیل میدهند.

عوامل فیلم عروسی مردم

عوامل ساخت فیلم عروسی مردم عبارتند از:

کارگردان:مجید توکلی، تهیه کننده:علی سرتیپی، نویسنده:جمیله دارالشفایی( بر اساس طرحی از توکلی)، مجری طرح:علی اوجی، مدیر پروژه:دانیال زمانی، طراح گریم:عبدالله اسکندری، طراح صحنه:امیرحسین حداد، تدوین:سپیده عبدالوهاب، مدیر برنامه ریزی و دستیار کارگردان:پوپک مظفری، طراح لباس:رعنا امینی، مدیر صدابرداری:محمود خرسند، فیلمبردار:حسن اصلانی و مهدی اصلانی، مدیر تولید:محمد جمشیدی، مستند پشت صحنه:کوروش جوان، عکاس:احمدرضا شجاعی.

عروسی مردم آماده حضور در جشنواره فجر میشود

3.315
این مطلب مفید بود ؟105
منبع : عکاس:احمدرضا شجاعی / بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
وبگردی