زرافه عجیب

زرافه ای با دهان بسیار عجیب و باورنکردنی + عکس

کد مطلب : 15501تعداد نظرات : 1 نظرزمان مطالعه : 2 دقیقه
این زرافه فرم دهانش به طور بسیار عجیب و باورنکردنی است، تصاویر آن را در ادامه مشاهده می نمایید.

دهان عجیب و غریب زرافه ای در آفریقا سوژه شد

خداوند خالق تمام هستی است و هر موجودی را به هر شکلی که خواسته آفریده اما گاهی اوقات انسان و یا سایر موجودات دستخوش حوادثی قرار می گیرند که ظاهرشان تغییر می کند ؛ در این بخش از سرگرمی نمناک مطلب جالبی را درباره زرافه ای می خوانید که فکی از شکل افتاده دارد اما با وجود آن سالم است.

عکس این زرافه توسط یک راهنمای اکتشافی در پارک ملی کروگر در آفریقای جنوبی گرفته شد. زرافه با وجود چهره ای عجیب و غریبش به نظر میرسد به طور مداوم در حیات وحش زندگی می کند.

دهان عجیب زرافه

فرم عجیب دهان زرافه 

زرافه، که در پارک ملی کروگر در آفریقای جنوبی زندگی می کند، پوزه ناقص و کج و معوج و دهانی آویزان دارد که قیافه ای بهت زده به آن می دهد.ظاهر غیر معمول آن می تواند ناشی از سقوط ارتفاع زیاد بعد از تولد باشد، همان طور که بسیاری از زرافه ها در هنگام تولد زخمی شدند؛ ما با وجود شروع ضعیف زندگی این زرافه هنوز در حیات وحش زنده است.

دهان بسیار عجیب زرافه

زرافه ای که فرم دهانش بسیار عجیب است 

این راهنمای سفر گفت:" احساسی که هنگام عکس گرفتن داشتم این بود که چگونه طبیعت می تواند حتی با این نقص عضو خود را تطبیق دهد ؛ این زرافه کاملا سالم به نظر می رسید و بدون هیچ مشکلی غذا می خورد.این سومین زرافه است که با این نوع نقص در حیات وحش دیده ام. به نظر می رسد که این یک حادثه جداگانه نیست.من هنوز در حال یافتن علت آن هستم، اما متاسفانه هنوز شانس آن را نداشتم.

 

زرافه ای با دهان بسیار عجیب و باورنکردنی + عکس

4.137
این مطلب مفید بود ؟307
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ح.ب /ن
برچسب : زرافه
1 نظر به ثبت رسیده است
زهرا31397-06-19
من که دلم شکست ولی دوست ندارم خار به انگشت همون هایی که دلمو شکوندن بره
40
وبگردی