اتاق پذیرایی
اتاق پذیرایی شما هر چقدر هم که مساحت داشته باشد برای زیبا چیده شدن ریز نکاتی را لازم دارد. نکاتی که برای چیدمان “اتاق پذیرایی” و نشینمن مهم است.

برای داشتن اتاق پذیرایی با دکوراسیون زیبا بایستی به چیدمان اهمیت ویژه ای داده شود. چیدمان هر بخش از دکوراسیون داخلی با توجه به فضا - لوازم و استفاده از ان بخش اجرا می شود. برای چیدمان آشپزخانه فاکتورهایی را در نظر می گیریم که در چیدمان و دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی نمی توان به کار برد.

در چیدمان اتاق پذیرایی چند اصل را رعایت کنید.

1- لوازم را با اندازه ی اتاق هماهنگ کنید

به طبع مبلمان بزرگ برای یک اتاق پذیرایی کوچک مناسب نیست و هرگز زیبایی آفرین نخواهد بود.

فضایی که بزرگ است ست های نشینمن و اکسسوارهای با اندازه های بزرگتر نیاز دارد وگر نه در هر دوحالت اتاق پذیرایی درست چیده نخواهد شد.

اتاق پذیرایی

چیدمان اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی شیک

 

 

2- اکسسوارهای مناسب انتخاب کنید:

لوازم دکوری و تزییناتی که برا یاتاق نشینمن مناسب هستند بیشتر جنبه ی رنگ بخشی و افزایش جذابیت فضا را برعهده دارند . با توجه به سبک دکوراسیون داخلی این لوازم انتخاب می شوند یعنی برای دکوراسیون داخلی مدرن اضافه کردن ابزار تزیینی سنتی دور از دقت و توجه است.

 اتاق پذیرایی شیک

اتاق پذیرایی زیبا

دکوراسیون اتاق پذیرایی

دکوراسیون داخلی

اتاق پذیرایی شیک

 

3- فضا سازی کنید:

برای اتاق های نشینمن بزرگ مشکل چندانی در این رابطه نداریم اما برای دکوراسیون و چیدمان اتاق پذیرایی کوچک بیشتر دقت کنید. به عنوان مثال اگر دیواری خالی و کمی عقب رفته است با نصب شلف و قفسه ای چوبی آن را به یک بخش زیبا تبدیل کنید.

با پهن کردن یک فرش با طرح و رنگ متضاد کف اتاق پذیرایی و ایجاد خطای دید فضای کف را بزرگتر جلوه دهید.

 دکوراسیون داخلی شیک
دکوراسیون اتاق پذیرایی
 
چیدمان اتاق نشینمن

اتاق پذیرایی ، چیدمان اتاق پذیرایی بزرگ و کوچک

4.149
این مطلب مفید بود ؟409
منبع : نمناک /ن
وبگردی