افراد موفق
افرادی که واقعاً موفق هستند در آخر هفته وقت جور می کنند تا بر روی آنچه دارند و خوشحالی ها و دستاوردهایشان بیندیشند. افرادموفق برای تعطیلات خود این چنین برنامه ریزی میکنند...

تعطیلات و آخر هفته افراد موفق چطور می گذرد؟

افراد موفق می دانند که زمان برای دوره فراغت ارزشمند است. شما نباید زمان را هدر دهید، و در نتیجه تعطیلات آخر هفته را برای دیدن تلویزیون، لم دادن، چک کردن پست الکترونیکی و کارهای روزمره از دست خواهید داد. اگر هفته کاری شلوغ ندارید، تعطیلات آخر هفته شما زیاد مهم نیست. اما اگر از ساعت 8 صبح تا 8 شب هر روز کار می کنید، قطعا تعطیلات برایتان مفید خواهد بود.

14 موردی که افراد موفق در تعطیلات آخر هفته شان انجام می دهند را در این بخش از نمناک خواهیم گفت پس اگر شما هم دوست دارید مشابه آنها آخر هفته را مفید سپری کنید از این نکات استفاده کنید.

گذراندن اوغات فراغت

افراد موفق تعطیلاتشان را چه می کنند؟

چطور مثل افراد موفق تعطیلات آخر هفته ی خوبی داشته باشیم؟

1. برای خانواده و دوستانتان کمی زمان بگذارید:

این به خصوص برای کسانی مهم است که وقت زیادی با عزیزان خود در طول هفته صرف نمی کنند.

2. ورزش کنید:

هر کسی باید این کار را انجام دهد، و اگر شما نمی توانید 4-5 روز در طی هفته ورزش کنید، حداقل باید در اواخر هفته فعال باشید. این بهترین فرصت برای روشن کردن ذهن و خلق ایده های جدید است.

ورزش کردن

ورزش مورد علاقه افراد موفق در تعطیلات آخر هفته

تعطیلات آخر هفته افراد موفق

3. دنبال اشتیاق باشد:

یک مدیر خلاق یک شرکت کارت پستال به دلیل عشق به هنر به مدرسه بازگشته. افراد موفق زمان را برای آنچه مهم و یا سرگرم کننده است، ایجاد می کنند و آن ها فضایی برای فعالیت هایی می سازند که به تعادل زندگی خود افزوده اند.

4. مسافرت:

دور شدن در تعطیلات آخر هفته فرصتی عالی برای استراحت پس از یک هفته سخت کاری است.

مسافرت در تعطیلات

سفر یکی از برنامه های افراد موفق در تعطیلات

نحوه سپری شدن تعطیلات افراد موفق

5.دور بودن از فضای مجازی:

موفق ترین افراد برای مدت زمانی از پست الکترونیکی شان اجتناب می کنند. نمی گوییم این کار را در تمام طول هفته بکار ببرید، اما حتی یک پیاده روی بدون تلفن می تواند احساس رهایی به شما بدهد.

6. داوطلب شدن:

افراد و مکان هایی هست که افرادی را به صورت داوطلب می گیرند تا برنامه های غذایی آخر هفته ها را انجام دهند و به افراد فقیر کمک کنند. کارهای داوطلبانه می تواند یک تعادل از کل کارهای هفته تان و حستان را ایجاد کند.

7. از انجام دادن کاره ای روزمره خودداری کنید:

هر تعطیلات آخر هفته ای بایدهایی دارد که باید انجام شود، اما شما می خواهید که اینها کم ترین مقدار زمان ممکن را بگیرند. یک پنجره کوچک برای انجام کارها و وظایف ایجاد کنید و سپس آن ها را از ذهن خود خارج کنید و استراحت کنید.

رفتار افراد موفق

افراد موفق تعطیلاتشان را چه می کنند؟

تعطیلات در زندگی افراد موفق چگونه سپری می شود؟

8. برنامه ریزی:

برنامه ریزی مردم را موثرتر می کند، و انجام آن قبل از شروع هفته به این معنی است که شما می توانید جمعه را برای بیرون رفتن آماده کنید. افراد موفق ماه ها و سال های خود را برنامه ریزی می کنند، زیرا " اگر در لیست کارهای کوتاه گیر افتاده اید، بتوانید کارهای بزرگ را انجام دهید."

9. اجتماعی بودن:

انسان ها موجودات اجتماعی هستند و مطالعات درباره خوشبختی تجربه شده توسط مردم مشخص می کند که حس اجتماعی بودن خیلی بالاتر از رابطه جنسی است.

10. باغبانی / کاردستی / بازی / ورزش / آشپزی / فعالیت های فرهنگی:

اینها برای تمام افراد در تمام هفته مهم است.برای داشتن شادی محض، برخی از مردم از ایجاد باغبانی لذت می برند.بعضی ها دوست دارند که تعطیلات آخر هفته خود را به باغبانی و کاشی کاری برای راضی کردن حس خلاق خود سپری کنند و زندگی آنها این گونه امکان می دهد که با طراوت نگه دارد به گونه ای عمل کنید که روحتان هم تغذیه شود.

بعضی از افراد حرفه ای به کلاس های کوهنوردی می روند و یا هر ورزشی که دوست دارند را انجام می دهند. تئاتر، اپرا و رویدادهای ورزشی نیز می توانند روح برخی افراد را غنی کنند.

شاد بودن

باغبانی کردن افراد موفق در تعطیلات

افراد موفق برای داشتن تعطیلات خوب چه می کنند؟

11.کارهای گروهی:

شبکه سازی یک رویداد برای افراد موفق نیست، این یک سبک زندگی است. هر جا که بروند و هر کاری که می کنند، با افراد جدیدی ارتباط برقرار می کنند.

12. تفکر و شکرگذاری:

افراد واقعا موفق در تعطیلات آخر هفته وقت می گذارند تا از آنچه دارند تشکر کنند و درباره شادی و دستاوردهای خود فکر می کنند. تعطیلات آخر هفته فرصتی عالی برای تامل و درون گرا بودن در مورد مسایل بزرگ تر است.

13. مدیتیشن:

کلاس های تدریس خصوصی مدیتیشن یک رویکرد برای بینش و آرامش ذهن است. بهتر نیست که خود را برای موفقیت در این دنیای سخت مجهز کنیم؟

رسیدن به موفقیت

تعطیلات را به سبک افراد موفق بگذرانید

تعطیلات آخر هفته برای افراد موفق چگونه است؟

14. دوباره شارژ کردن:

ما در دنیای رقابتی زندگی می کنیم. عملکرد نیازمند مدیریت زمان استراحت نیز است -- با هدف شارژ مجدد باتری هایتان.

به این ترتیب موفق ترین مردم این کارها را انجام می دهند. 

14 کاری که افراد موفق در تعطیلات آخر هفته انجام می دهند

3.989
این مطلب مفید بود ؟6920
منبع : بخش سبک زندگی نمناک /آ/ن
وبگردی