واژگونی تراکتور

واژگونی تراکتور در سروآباد سه کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار : 11 تیر 1401کد مطلب : 1616زمان مطالعه : 1 دقیقه
فرماندار شهرستان سروآباد گفت: واژگونی یک دستگاه تراکتور در یکی از محورهای روستایی این شهرستان باعث کشته شدن سه تن و زخمی شدن دو تن دیگر شد.

ایرنا:حسن زارعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:اعضای یک خانواده در روستای هرسین بخش مرکزی شهرستان سروآباد که برای جمع آوری علوفه و برداشت گندم به مراتع رفته بودند عصر جمعه در حین برگشت دچار حادثه شدند.

وی افزود:در این حادثه تلخ و ناگوار متاسفانه تراکتور کشاورزی این خانواده واژگون و موجب کشته شدن سه نفر از اعضای این خانواده پنج نفره شد.

فرماندار سروآباد یادآور شد:هر سه فوت شده مرد بودند که به ترتیب 65، 45 و 24 سال سن داشتند و 2 نفر دیگر که یک مرد 40 ساله و یک نوجوان 13 ساله بودند به شدت مصدوم می شوند.

وی ادامه داد:بعد از اطلاع فوریت های پزشکی شهرستان از این حادثه، بلافاصله اورژانس 115 همراه با آمبولانس جمعیت هلال احمر سروآباد و همچنین فوریت های پزشکی مستقر در روستای نگل بخش کلاترزان سنندج به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد:2 نفر از فوت شدگان که در دم جان خود را از دست داده بودند توسط آمبولانس هلال احمر به سردخانه بیمارستان شهید چمران سروآباد منتقل شدند و یک نفر دیگر حین انتقال به بیمارستان سنندج متاسفانه جان خود را از دست داد.

زارعی یادآور شد:‌ حال یکی از مصدومان که وخیم گزارش شد با هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان با بالگرد هوایی به بیمارستان منتقل و مصدوم دیگر نیز با آمبولانس به بیمارستان کوثر سنندج منتقل شد.

وی با تسلیت این حادثه تلخ و ناگوار به مردم روستای هرسین افزود:علت حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/م

واژگونی تراکتور در سروآباد سه کشته برجای گذاشت

51
این مطلب مفید بود ؟10
وبگردی