برگشت هواپیما به فرودگاه
اشتباه بسیار عجیب و باورنکردنی یک زن حواس پرت باعث شد تا هواپیما به فرودگاه بازگردد.

زن حواس پرت باعث شد هواپیما از وسط راه به فرودگاه بازگردد

شاید این روزها خبر اتفاقات عجیب و غریبی که از فرودگاههای مختلف در دنیا منتشر می شود در بخش عجیب ترین ها قرار گیرند چرا که علاوه بر مسئولان و خلبانان حالا دیگر مسافران هم با اشتباهات خود وارد سوژه های خبرساز شده اند که نمونه ای عجیب از آن را در این بخش از سرگرمی نمناک می خوانید.

اشتباه عجیب زن حواس پرت 

هواپیمایی پس از اینکه زنی ادعا می کند کودکش را فراموش کرده و جا گذاشته است، مجبور به دور زدن می شود.

خط هوایی عربستان سعودی زمانی که در مسیر کوالالامپور و مالزی بود، دور زد. این هواپیما جده را به مقصد کوالالامپور ترک کرده بود که مادری گزارش میکند کودکش را در عربستان جا گذاشته و باید به فرودگاه برگردند. خلبان از برج مراقبت آمار کنترل هوایی را میگیرد و اجازه بازگشت و فرود میخواهد. ضبط شده است که خلبان به آنها می گوید؛ خداوند به ما کمک کند، آیا میتوانیم برگردیم یا چه؟! مسئولین برج مراقبت پاسخ دادند:" واقعیت این داستان را ثابت کن". خلبان پاسخ داد:"به شما گفته بودم که زنی فرزند کوچکش را در فرودگاه جا گذاشته است و ما باید ادامه پرواز را متوقف کنیم.

برگشتن هواپیما به فرودگاه

بازگشت هواپیما به فرودگاه به خاطر اشتباه یک زن

کاربر توییتر که این گفت و گو را به اشتراک گذاشته است، ادعا میکند که خود مادر، کودکش را جا نگذاشته است، بلکه او پیش خواهرش مانده که در فرودگاه سوار اتوبوس اشتباهی شده بود و از پرواز جا مانده بودند و زمانی که مادر متوجه شد دو فرزندش در فرودگاه جا مانده اند و پرواز را از دست داده اند، اصرار بر این داشت که هواپیما برگردد.

اشتباه باورنکردنی یک زن هواپیما را به فرودگاه برگرداند

220
این مطلب مفید بود ؟812
منبع : بخش سرگرمی نمناک/ح.ب /ن
وبگردی