دکوراسیون اتاق خواب
دکوراسیون و رنگ اتاق خواب برای ست شدن نیاز به رعایت 4 نکته مهم و کاربردی دارد که از رنگ دیوارها تا استفاده از کفپوش را شامل میشود.

چگونه دکوراسیون و رنگ اتاق خواب را ست کنیم؟

شاید با شنیدن کلماتی مانند ست کردن و دکوراسیون اتاق خواب در ذهن تان اتاق خوابی مدرن و مجلل با بهترین امکانات نقش ببندد اما در حقیقت اینطور نیست شما اگر اتاق خواب کوچک در یک خانه اجاره ای هم داشته باشید با رعایت این نکات میتوانید به اتاق خواب ایده آل تان برسید.

مهمترین نکته ای که در طراحی دکوراسیون اتاق خواب باید رعایت کنید هماهنگی بین رنگ دیوارها، سرویس خواب و اکسسوری ها است. انتخاب رنگ اتاق خواب برمیگردد به سلیقه و علایق شما ولی دکوراسیون و ست کردن آن ها نیازمند رعایت نکات مهمی است.

دکوراسیون اتاق خواب

نکات طراحی دکوراسیون اتاق خواب

1 - طراحی اتاق خواب با دیوار سفید

اگر دیوار اتاق خواب تان سفید است و بنا به هر دلیلی شرایط رنگ کردن آن ها را ندارید میتوانید با اضافه کردن رنگ های جذاب نمایی خارق العاده به اتاق خواب تان ببخشید به این صورت کهپرده، تابلوها و کوسن ها را با هم ست کنید مانند تصویر زیر که ترکیب سفید و آبی اتاق خواب زیبایی به ارمغان آورده است.

طراحی دکوراسیون اتاق

اتاق خواب شیک آبی سفید

2- ست کاغذ دیواری و وسایل اتاق خواب

کاغذ دیواری دکوراسیون اتاق خواب را از این رو به آن رو میکند، در انتخاب رنگ کاغذ دیواری اتاق خواب به رنگ روتختی و دیگر اجزای اتاق دقت کنید و سعی کنید رنگ کاغذ دیواری با دکوراسیون اتاق خواب ست باشد.

رنگ کاغذ دیواری

ست کاغذ دیواری و دکوراسیون اتاق

3 - استفاده از دو رنگ برای اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب بهتر است ترکیبی از دو رنگ که با هم همخوانی دارند باشد مثلا طوسی و صورتی که جزو بهترین ترکیب رنگ ها شناخته شده اند، اتاق خواب طوسی و صورتی فوق العاده آرامش بخش و زیبا خواهد بود. میتوانید از تصویر زیر برای طراحی دکوراسیون ایده بگیرید.

رنگ روتختی

اتاق خواب طوسی صورتی مدرن

4 - رنگ کردن سقف اتاق خواب

وقتی خواهان تغییر در دکوراسیون اتاق خواب هستید و در عین حال نمی خواهید هزینه زیادی بکنید بهترین راه رنگ کردن سقف اتاق خواب است که هم نمای جدیدی به اتاق میبخشد و هم هزینه چندانی ندارد.

رنگ سقف اتاق

رنگ کردن سقف اتاق خواب ایده ای شیک

 

اصول ست کردن دکوراسیون با رنگ اتاق خواب + تصاویر

3.380
این مطلب مفید بود ؟5228
منبع : بخش دنیای مد نمناک /ح
وبگردی