برق

زمستانی بدون خاموشی خواهیم داشت

تاریخ انتشار : 30 شهریور 1402کد مطلب : 1700زمان مطالعه : 2 دقیقه
مدیرعامل شرکت برق منطفه ای تهران گفت: برنامه‌ریزی شده تا زمستان بدون خاموشی برای مشترکان خانگی و صنعتی داشته باشیم.

ایسنا:حبیب قراگوزلو در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن و نماز کارکنان وزارت نیرو در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تابستان امسال تابستان سخت و خیلی گرمی بود و تا امروز کم و بیش گرما ادامه داشت، اظهار کرد:با وجود گرمای هوا تامین برق به خوبی انجام شد.

وی افزود:تابستان امسال بدون اعمال هیچ خاموشی برنامه‌ریزی شده برق پایدار برای مشترکان تامین شد. برخی خاموشی‌های جزئی داشتیم که به دلیل برخی حوادث طبیعی بود که در اسرع وقت رسیدگی شد.

قراگوزلو با اشاره به همکاری صنایع تهران با صنعت برق، گفت:مدیریت مصرف در بخش صنعت اعمال شد و توانستیم با تدابیر لحاظ شده تابستان را پشت سر بگذاریم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران با بیان اینکه برای زمستان امسال برنامه‌ریزی خوبی برای تامین صورت گرفته است، گفت:ذخیره سازی سوخت به خوبی تاکنون انجام شده و این امر تا آذرماه ادامه خواهد داشت.

قراگوزلو با اشاره به قطعی‌های برق نقطه‌ای در تهران گفت:امسال در بخش خانگی با کمترین میزان خاموشی از تابستان عبور کردیم و به جز موارد محدودی که قطعی رخ داد و به سبب حوادث شبکه بوده، هیچ خاموشی برنامه ریزی شده در تهران نداشتیم.

وی با اشاره به تامین برق مترو تهران به ویژه مترو پرند گفت:از سال گذشته نشست‌هایی داشتیم و باید برای تامین برق مترو پرند، تقویتی را در یکی از پست‌های انتقال آن منطقه انجام دهیم. در خصوص تامین مالی اتفاقات خوبی افتاده و تامین برق اولیه انجام شده است تا مترو بتواند خدمت‌رسانی داشته باشد. تا قبل از اوج بار سال آینده تقویت پست انجام می‌شود که برق مطمئن و پایداری برای مترو پرند تامین شود.

انتهای پیام/م

زمستانی بدون خاموشی خواهیم داشت

51
این مطلب مفید بود ؟10
برچسب : مصرف برق
وبگردی