دفتر اداری
دفتر اداری سه بعدی برای اولین بار در جهان ساخته می شود. تمام بخش های داخلی و بیرونی این “دفتر اداری” سه بعدی با چاپگر 6 متری انجام می شود. این چاپگر حتی قادر به چاپ مبلمان نیز می باشد.

گروه ابداعات دبی قصد دارد اولین سازنده ی دفتر اداری های سه بعدی باشد. این طراحی سه بعدی ساختمان قرار است با چاپگر 6 متری که بتواند ساختمانی 180 متر مربعی را بسازد، انجام شود.

 دفتر اداری سه بعدی برای اولین بار در دنیا توسط یک شرکت ساختمان سازی در دبی طراحی شد. این طراحی ایده ای جالب است برای چا مسکن با هزینه ی کم.

 ساخت دفتر اداری سه بعدی

اخیراً این پروژه توسط کمیته ابداعات دبی به طور مبسوط شرح داده شد و طبق آنچه در تصویر می بینید قرار است دفتر اداری سه بعدی برای اولین بار در دنیا (چه سازه اصلی و چه مبلمان داخلی) ساخته شود. فیبر پلاستیک تقویت شده، فیبر گچ شیشه ای و بتن ویژه موادی است که داخل چاپگر برای ساخت و ساز سه بعدی از آن استفاده خواهد شد.

 ساختمان سه بعدی

دفتر اداری سه بعدی

ساختمان سه بعدی

کارگران چینی

مهم ترین ویژگی این پروژه اجرای آن در عرض چند هفته و هزینه ساخت است که تا 80 درصد نسبت به ساختمان های مشابه می توان در آن صرفه جویی کرد.همچنین تا 60 درصد نیز می توان از تولید زباله صنعتی حین ساخت، جلوگیری کرد.

تصاویر اولین دفتر اداری سه بعدی جهان در دبی

4.315
این مطلب مفید بود ؟132
منبع : نمناک /ن
وبگردی