رضا ناجی
فیلم سینمایی آواز گنجشک ها ساخته مجید مجیدی با بازی رضا ناجی مهمان آخر هفته تلویزیون میشود.

پخش فیلم آواز گنجشک ها از تلویزیون

فیلم سینمایی آواز گنجشک ها به کارگردانی مجید مجیدی سال 86 ساخته شد و به یکی از پرطرفدارترین فیلم های آن زمان سینما تبدیل شد.

این ساخته مجید مجیدی که با بازی درخشان رضا ناجی همراه بود بعد از گذشت حدود 13 سال از ساخت،مهمان آخر هفته تلویزیون در شبکه دو سیما میشود.

زمان پخش آواز گنجشک ها از شبکه دو

آواز گنجشک ها جمعه 12 اردیبهشت ماه ساعت 13:30 روی آنتن شبکه شما میرود و علاقه مندان به این ساخته مجید مجیدی میتوانند امشب به تماشای این فیلم سینمایی بنشینند.

رضا ناجی

آواز گنجشک ها یکی از درخشان ترین آثار کارنامه هنری مجید مجیدی است که در مراسم اسکار سال 2009 به عنوان نماینده سینمای ایران حضور داشت و به عنوان یکی از بهترین فیلم های آن زمان از نگاه منتقدین آمریکایی انتخاب شد.

رضا ناجی

رضا ناجی بازیگر نقش اول فیلم آواز گنجشک ها است که بازی درخشانی را در این فیلم ارائه داد و برای بازی در این فیلم موفق به دریافت خرس نقره ای از جشنواره فیلم برلین شد.

آواز گنجشک ها

داستان فیلم آواز گنجشک ها

آواز گنجشک ها روایتگر مرد ساده روستایی به نام کریم است که در مزرعه پرورش شترمرغ کار میکند و به دنبال گم شدن یک شترمرغ از کار اخراج میشود و برای اولین بار به شهر می آید و با مسافرکشی سعی در گذران زندگی دارد اما با ماجراهای زیادی روبرو میشود که باعث تحول در او میشود....

رضا ناجی

بازیگران فیلم آواز گنجشک ها

رضا ناجی در کنار بازیگرانی چون حامد آغازی، پویا صالحی، کامران دهقان، محمدرضا شیخی، شبنم اخلاقی، نشاط نظری و... در آواز گنجشک ها ایفای نقش کرده است.

رضا ناجی

آواز گنجشک ها با افتخارات زیادی برای مجید مجیدی و رضا ناجی همراه بود که از جمله آنها جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم دمشق،جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای رضا ناجی در جشنواره آسیا پاسیفیک،سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی ، تدوین و موسیقی جشنواره فیلم فجر،جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره فیلم دمشق، جایزه بهترین بازیگر مرد یازدهمین جشن دنیای تصویر و جایزه بهترین فیلم یازدهمین جشن دنیای تصویر اشاره کرد.

رضا ناجی با آواز گنجشک ها مهمان آخر هفته تلویزیون میشود

52
این مطلب مفید بود ؟20
منبع : بخش فرهنگ و هنر نمناک/ م.ف
وبگردی