تیم منتخب لیگ برتر

تیم منتخب هفته بیست وپنجم لیگ برتر

تاریخ انتشار : 29 تیر 1399کد مطلب : 17319زمان مطالعه : 3 دقیقه
تراکتور، استقلال، پرسپولیس و گل گهر دو بازیکن در تیم منتخب هفته دارند.

ایلنا: هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر هم با انجام 8 دیدار برگزار شد و تیمی منتخب از بهترین بازیکنان این هفته تشکیل دادیم:

 

دروازه بان:احسان مرادیان (فولاد)

 

بهترین بازیکن فولاد دروازه بان این تیم بود بود. احسان مرادیان 6 شوت مهار کرد، هیچ اشتباهی نداشت و خیلی تلاش کرد مانع شکست تیمش در دیدار با پرسپولیس شود که البته در این کار موفق نبود با این حال عملکرد درخشان او باعث شد تیمش بیش از یک گل در این بازی دریافت نکند.

 

مدافع راست:احمد موسوی (گل گهر)

 

در روز درخشان گل گهر مدافع راست این تیم هم عملکرد خیلی خوبی داشت و با ثبت یک پاس گل در این دیدار توانست موثر ظاهر شود. موسوی در نفوذها خطرناک ظاهر شد و در عملکرد دفاعی هم کم اشتباه بود تا در بین برترین های هفته قرار بگیرد.

 

مدافع میانی:محمد دانشگر (استقلال)

 

محمد دانشگر در شبی که با 11 عملکرد دفاعی نظیر دفع توپ، قطع پاس و بلاک نقش پررنگی در کلین شیت استقلال داشت، بیشتر از هر کسی در این بازی نبردهوایی پیروز شد، یک پاس گل داد و بهترین بازیکن زمین شد.

 

مدافع میانی:رضا اسدی (تراکتور)

 

در دومین هفته متوالی به جای ایمان سلیمی مصدوم در مرکز خط دفاع تیمش قرار گرفت و توانست عملکرد خوب و مثبتی از خودش به جا بگذارد. اسدی روی نفوذ توانست گل دوم و پیروزی بخش تیمش را هم به ثمر برساند تا بازی خوبش را کامل کرده باشد.

 

مدافع چپ:شجاع خلیل زاده (پرسپولیس)

 

برای دومین هفته در سمت چپ دفاع پرسپولیس به میدان رفت و عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشت و بهترین بازیکن تیمش در دیدار مقابل فولاد لقب گرفت که هم در دفاع بی نقص بود و هم در نفوذها توانست به تیمش کمک کند.

 

هافبک دفاعی:نوید عاشوری (نساجی)

 

نوید عاشوری ستاره تیمش در جریان دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان بود و با ارسال 70 پاس سالم، 5 عملکرد دفاعی، 9 مرتبه بازپس گیری مالکیت توپ، موفقیت در 83٪ نبردها بهترین بازیکن زمین شد.

 

هافبک هجومی:احسان حاج صفی (تراکتور)

 

گل نخست تیمش مقابل سپاهان را به زیبایی هر چه تمامتر به ثمر رساند و برای چندمین بار در طول فصل گره گشای کار تیمش بود و بهترین بازیکن زمین در حساسترین دیدار هفته لقب گرفت.

 

هافبک هجومی:سیامک نعمتی (پرسپولیس)

 

نعمتی که چند هفته ای است که به عنوان هافبک هجومی متمایل به راست در ترکیب تیمش بازی می کند توانست اولین گل خود را در فصل جدید برای سرخپوشان به ثمر برساند و 3 امتیاز مهم برای تیمش به همراه داشت و در بین برترین های هفته جای گرفت.

 

مهاجم کناری:یونس شاکری (گل گهر)

 

در روز درخشان گل گهر، مهاجم با تجربه این تیم ستاره تیمش بود و بهترین عملکرد را داشت. یونس شاکری دو پنالتی گرفت، یک گل زد، بیشتر از همه بازیکنان درون زمین شوت در چارچوب (3) زد، بیشترین نبرد موفق (12) بازی را داشت و بهترین بازیکن زمین شد.

 

مهاجم کناری:پوریا آریاکا (پارس جنوبی)

 

پوریا آریاکیا در این بازی با 4 شوت بیشتر از هر بازیکنی شوت زد که یکی از آن ها گل شد. او بیشترین عملکرد دفاعی را هم داشت، 4 نبردهوایی پیروز شد تا بهترین بازیکن زمین شود.

 

مهاجم:دیاباته (استقلال)

 

بازگشت خوبی به ترکیب استقلال داشت و توانست گل اول تیمش را روی پاس دانشگر به ثمر برساند و زمینه ساز برتری استقلال در این بازی مهم شود.

انتهای پیام/م

 

تیم منتخب هفته بیست وپنجم لیگ برتر

4.159
این مطلب مفید بود ؟4811
وبگردی