خلاقیت بر روی قهوه

عکس های زیبا از خلاقیت بر روی قهوه

کد مطلب : 17353زمان مطالعه : 2 دقیقه
شرکت سازنده ای در اقدامی مبتکرانه و جالب دستگاه هوشمند چاپ اتوماتیکی طراحی کرده اند که این دستگاه هر تصویری که مشتری درخواست میکند را روی فنجان قهوه چاپ می کند.

در گوشه کنار دنیا هستند کسانی که همیشه و در همه حال ایده ها و خلاقیت های جالبی در حیطه کاری خود به کار می برند که ممکن است با این روش طرفداران و علاقه مندان بیشتری را به خود جذب کنند و این بهانه ای برای تولیدات بیشتری در همین زمینه می شود،چنانچه پیشرفت های فناوری سبب شده تا طراحان با ذوق نوعی دستگاه هوشمند چاپ اتوماتیک بسازند که به افراد اجازه می دهد هر عکسی را که دوست دارند به صورت فوم بر روی لیوان قهوه خود چاپ کنند.

عکس های ماندگار روی قهوه

گفتنی است، این دستگاه با قیمت 999 دلار تنها در عرض 10 ثانیه به طراحی از موضوع انتخابی بر روی فنجان قهوه می پردازد.بررسی ها نشان می دهند، این دستگاه توسط پرینتر 3بعدی و با کمک یک سیستم جوهرافشان کار می کند.افراد حتی می توانند از این دستگاه به نام ripple marker برای تولید طرح های پیچیده هنری نیز استفاده کنند.

برای انتخاب طرح افراد می توانند عکس انتخابی در گوشی تلفن همراه خود را به دستگاه معرفی کنند.

از جمله قابلیت های دیگر این دستگاه توانایی طراحی ابعاد، ویرایش تصویر، کوچک یا بزرگ کردن طراحی، فیلتر کردن و حتی اضافه کردن متن به آن است.

عکس های ماندگار روی قهوه

همچنین این دستگاه دارای یک حافظه کتابخانه ای دیجیتال است که انواع طرح ها را بر روی خود دارد و کاربران می توانند طراح مورد نظر خود را بر روی گوشی تلفن همراه آپلود کنند.

این دستگاه برای اتصال با گوشی تلفن همراه از فناوری wi-fi استفاده می کند و به جای افزودن رنگ های مصنوعی غیر مجاز برای تزئین طرح ها از دانه های خود قهوه استفاده می کند.

شرکت سازنده این دستگاه قهوه ساز امیدوار است با معرفی آن به بازارهای جهانی سود قابل ملاحظه ای کسب کند.

عکس های ماندگار روی قهوه

به تازگی انواع وسایل خانگی و الکترونیکی دارای فناوری اینترنت برای ارتباط با اینترنت از طریق فناوری بلوتوث و یا wi-fi شده اند و کارشناسان از این هراس دارند که در آینده دستگاه های خانگی به دلیل نفوذ هکرها ویروسی شوند و مشکلات فراوانی را به وجود آورند.

طراحان این قهوه ساز همچنین امیدوار هستند در آینده بتوانند طراحی های سه بعدی بر روی فنجان قهوه تولید کنند و به این ترتیب مشتریان بیشتری بدست آورند.

عکس های زیبا از خلاقیت بر روی قهوه

4.511
این مطلب مفید بود ؟101
برگرفته از باشگاه خبرنگاران - / ل
وبگردی