نازنین فراهانی
نت تازه ترین فیلم عباس مرادیان است که نازنین فراهانی قرار است در این فیلم نقش یک نوازنده ویولون سل را بازی کند.

نازنین فراهانی که قرار است در فیلم ویدیوئی نت نقش یک نوازنده را ایفا کند برای بازی در این فیلم تمرین ویولن سل می کند.

نازنین فراهانی  گفت:قرار است در فیلم ویدئویی نت به کارگردانی عباس مرادیان بازی کنم، پروژه ای که متن آن به قلم پیمان عباسی نوشته شده است. فیلمبرداری از آخرین روزهای ماه مبارک رمضان یا پس از عید فطر آغاز می شود و مشغولیت این روزهای من یاد گرفتن نوازندگی ویولون سل است. برای آشنایی با این هنر یک استاد راهنما گرفته ام و در حال حاضر مشغول یادگیری هستم. من تنها دو هفته وقت دارم تا به آمادگی لازم دست پیدا کنم. از اینکه بازی ام هنگام کار با ابزار موسیقی مصنوعی جلوه کند بیزام و همه تلاشم را به خرج می دهم تا کار خوبی ارائه دهم.
نازنین فراهانی 
وی درباره داستان نت توضیح داد:این فیلم درباره شخصی است که یک گروه موسیقی دارد. او مجوز فعالیت ندارد و به همین دلیل سال ها قبل مهاجرت کرده است. داستان از جایی شروع می شود که او بر می گردد و می خواهد دوباره کار کند. کاراکتری که من آن را بازی می کنم یکی از اعضای این گروه موسیقی است. آشنایی با سازهای مختلف، مسوولیتی است که همه بازیگران این پروژه با آن روبرو هستند و در حال حاضر تنها دو نفر از کل گروه هستند که قبل از بازیگر بودن نوازنده هستند. بنابراین این روزها همه در حال انجام تمرین خودمان هستیم. نت در تهران کلید می خورد و به گمانم 35 جلسه فیلمبرداری خواهد داشت.
 
فراهانی درباره دیگر فعالیت های خود اضافه کرد:مهر ماه امسال فیلم سینمایی حمایت از هیچ به کارگردانی پویا پارسا مقام کلید می خورد که من در آن بازی دارم. همچنین، قرار است بعد از اینکه فیلمبرداری نت به پایان رسید تمرین برای یک اثر نمایشی آغاز شود. غلامرضا یاری کارگردانی این اثر را بر عهده دارد و متن آن بر اساس کتاب کلفت ها اثر ژان ژنه نوشته شده است. این نمایش با هدف اجرای عمومی در تهران آماده می شود.
نازنین فراهانی در فیلم های سینمایی نزدیک تر ، طعم شیرین خیال ، موقت ، وقتی همه خواب بودند و … بازی کرده است.

نازنین فراهانی در نقش نوازنده ویولن سل

52
این مطلب مفید بود ؟20
برگرفته از سوره سینما - / ک
وبگردی