امير زبده
بیوگرافی کامل امیر زبده Amir Zobdeh اولین و بهترین سوپر مدل ایرانی و عکسهای “امیر زبده” سوپر فوتو مدل بین المللی ایران را در ادامه مطلب و در سایت نمناک مشاهده نمایید.
نام:امیر
نام خانوادگی:زبده 
زمینه فعالیت:سوپر فوتو مدل بین المللی ایران
تاریخ تولد:25 آبان 1357     
محل تولد:تهران
قد :183
وزن :80
رنگ چشم :مشکی
رنگ مو :مشکی
رنگ پوست:سفید
امیر زبده

بیوگرافی امیر زبده

امیر زبده  (Amir Zobdeh) نخستین و شناخته شده ترین  سوپر مدل ایرانی است که با برندهای بسیار در ایران و دیگر دیگر کشورهای دنیا مانند:
.( Ferrari( 2006 )Med. Desch( 2005 ) Safilo( 2003). Pierre cardin ( 2011 ) Polo( 2009 ) همکاری داشته و دارد.            
اولین کار مدلینگ در آلمان و برای کمپانی صاحب نام Desch                                                    
 مدل کمپانی کت و شلوار edM بمدت دوسال                                      
نخستین مدل ایرانی  کمپانی عینک های آفتابی  Ferrariدر ایتالیا
امیر زبده داور مسابقات جهانی میستر fb 2012 و مسابقات مدلینگ 2012 و مرد سال 2011 از کشور ایران بود. 
(امیر زبده اولین مدل ایرانی است که در جشن حافظ روی رد کارپت رفته است)
امیر زبده

صحبت از امیر زبده داستان جدیدی نیست. او از قدیمی های دنیای مد در ایران بوده و نامش در این راه به خوبی برای همه آشناست. چهارده سال سابقه مدلینگ برای شاگردانش کافیست تا اعتماد زیادی به او داشته وآموزه هایش را چراغ راه خود کنند. در تعریف امیر مدلینگ تنها در داشتن فاکتورهای اولیه خلاصه نشده و به اصطلاح لایف استایل او را هم در بر می گیرد. از نحوه نشست و برخواست تا شیوه غذا خوردن و خوابیدن، همه و همه را شامل شده و باید آموزش داده شود. به اعتقاد او اگر قرار باشد سیلابس های مختلف آموختن این حرفه را بشماریم، موضوعات بسیار زیادی را باید نام برد که شاید در ذهن خیلی ها نگنجد. در کلاس های درسش چیزی در حدود سی و هفت آیتم مختلف را که بیست و هفت تای آنها عملی و ده تای دیگرش تئوری است، آموزش می دهد.
 
امیر زبده
 
رفتارحرفه ای و اصولی در مدلینگ تبلیغاتی، نحوه ارائه شخصیت، شجاعت بر روی صحنه، آشنایی با زوایای صورت، چگونگی نداشتن استرس جلوی لنز دوربین، نحوه داشتن نگاه خوب و بسیاری آیتم های دیگر از سرفصل هایی است که در این دوره ها تدریس می شود. تجربیاتی که در طول این چهارده سال از شات های مختلفی که در همکاری با برندهای گوناگون مانند کت و شلوار «Desch» آلمان، عینک «Ferrari» ایتالیا و ساعت «Polo» سوئیس به دست آورده است را بی هیچ منتی در اختیار شاگردانش می گذارد.
 
امیر زبده
 
این روزها بیش از هر چیز دیگری به دنبال تربیت نیروهای کارآمدی است که به راستی توانایی ستاره دار شدن در این مسیر را دارند. به نحوه درست پوشش در این حرفه اعتقاد زیادی دارد و با تاکید بسیاری می گوید:« قبل از کلام، نحوه پوشش عامل اصلی ارتباط است». بر اساس باور «امیر» زمانی که فردی را برای اولین بار می بینیم، نخستین چیزی که در نوع قضاوت ما درباره او تاثیر می گذارد، ترکیب بندی لباس ها، رنگ ها و نحوه پوشش اوست. مسئله درست لباس پوشیدن در این حرفه آنقدر اهمیت دارد که نمی توان به سادگی از آن گذشت.
 
امیر زبده

جشنواره مد و لباس سند فعالیت در این زمینه را باز کرده است
چهارده سال سابقه فعالیت در زمینه مدلینگ، لباس و فشن برای ما کافی است تا بتوانیم نمودار تغییرات این حرفه را از امیر زبده جویا شویم. وضعیت را از قبل خیلی بهتر ارزیابی می کند و معتقد است فعالیت های جوانانی که در این زمینه استعداد دارند، راه را برای پیشرفت باز کرده است. شرکت در اجراهای زنده در کشورهای دیگر مسیر را از قبل هموارتر کرده و اگر روند به همین منوال طی شود، می تواند موفقیت های بیشتری حاصل کند.
 
امیر زبده
 
مسلما همه افرادی که امیر زبده را به عنوان الگوی خود برای این کار انتخاب کرده اند، خوب می دانند که لازمه موفق شدن در این راه رعایت بسیاری از اصول به موازات هم است. فقط به یک موضوع نباید پرداخت و در واقع پکیج کاملی از شیوه صحیح زندگی را با هم باید جلو برد. لقب پدر مدلینگ ایران بودن برای امیر زبده به اندازه ای برازنده است که این داستان از قضاوت های فردی گذشته و به پاس زحماتی که او در زمینه مد و لباس در ایران کشیده، در همایش برندینگ صدا و سیمای ایران به عنوان مدل برتر و مربی توانای مدلینگ از طرف آقای شفیعی تقدیرنامه دریافت کرده است.
 
امیر زبده
 
حرف آخر؛ مدلینگ تنها عکس گرفتن نیست
خودشناسی در حرفه مدلینگ حرف اول را می زند. باید فرد تمام استعدادها و زوایای توانایی هاش را بشناسد و آنها را به کار بگیرد. قبل از آن که بی گدار به آب زده و مجذوب ظاهر زیبای این حرفه و معروفیت هایش شود، پتانسیل درونی خودش را شناخته و ببیند چند مرده حلاج است. حرفه مدلینگ تنها در عکس گرفتن خلاصه نشده و باید تمرینات به نحوی باشد که تمام بدن به درستی از پا فرمان بگیرد. درست راه رفتن و تنظیم استایل اندام، زبان بدن را آن طوری که شایسته مدل بودن است هماهنگ می کند. استفاده از تجربه های افرادی مانند امیر زبده برای بسیاری از جوانان تازه کار در این راه می تواند بسیار مفید باشد. ما در سایت دکتر فشن امثال امیرها و آژانس های مدلینگ مختلف را که در این زمینه به خوبی فعالیت می کنند معرفی می کنیم تا چراغ راهی باشد برای تمامی علاقه مندان این حوزه.
 
عکسهای امیر زبده سوپر مدل ایرانی
 
مدلینگ
عکسهای امیر زبده سوپر مدل ایرانی
بیوگرافی امیر زبده سوپر مدل ایرانی
امیر زبده سوپر مدل ایرانی
سوپر مدل ایرانی  
عکسهای امیر زبده سوپر مدل ایرانی
عکسهای سوپر مدل ایرانی
اولین سوپر مدل ایرانی
نخستین سوپر مدل ایرانی
سوپر فوتو مدل بین المللی ایران
 
شناخته شده ترین سوپر مدل ایرانی

امیر زبده ، بیوگرافی و عکسهای امیر زبده

3.883
این مطلب مفید بود ؟6320
منبع : نمناک - / ک
برچسب : امیر زبده
وبگردی