معماری فوق مدرن
معماری فوق مدرن و بینظیر کلینیک مغز و اعصاب لاس وگاس را یکی از بهترین آرشیتکت های جهان "فرانک اون گلدبرگ " انجام داده است. این ساختمان پر از منحنی و موج در نمای بیرونی است.

معماری فوق مدرن و فوق العاده ی کلینیک مغز و اعصاب لاس وگاس ، طرحی بود که در تازه ترین کارهای آرشیتکت مشهور دنیا "فرانک اون گلدبرگ " جزو برترین های جهان شناخته شد.

کلینیک لو روو کلولند شهر لاس وگاس آمریکا نمونه ای بارز از معماری پست مدرن در جهان است. کلینیک لو روو کلولند، مرکز درمان و تحقیق بیماری های حاد عصبی است که توسط فرانک اُگری طراحی و در لاس وگاس ساخته شده است. نمای فولادی و منحصر به فرد ساختمان، آن را از سایر نماها متمایز می کند. این کلینیک چهار طبقه دارای دفاتر مختلف پزشکی، اتاق انتظار و فضای تحقیقاتی است. این مرکز 100 میلیون دلاری شامل دو قسمت است که به وسیله یک محوطه با هم در ارتباطند.

آرشیتک مشهور

کلینیک مغز و اعصاب

فرانک اون گلدبرگ،  معمار مشهور معاصر آمریکایی کانادایی-تبار است که در سال 1929 م به دنیا آمد. او در سال 1947 م به همراه خانواده اش به لس آنجلس مهاجرت کردودر دانشگاه جنوب کالیفرنیا به تحصیل در رشته معماری پرداخت. او از شاگردان ویلیام پریرا است. در سال 1956 م در دانشگاه هاروارد به تحصیل در رشته برنامه ریزی شهری پرداخت و هم زمان در دفتر ویکتور گروئن مشغول به کار شد.
 
فرانک اون گلدبرگ اکنون شهروند ایالات متحده و ساکن لس آنجلس است.
 
تصاویر یکی از بارزترین معماری های فوق مدرن او که مربوط به ساختمان کلینیک مغز و اعصاب لاس وگاس است را مشاهده می کنید.
 
ماکت طراحی مدرن
معماری بینظیر
 
کلینیک لاس وگاس 
 بهترین معماری جهان
معماری بینظیر
تصاویر معماری
طراحی داخلی
کلینیک فوق مدرن
طراحی داخلی
 

معماری فوق مدرن کلینیک لاس وگاس توسط Frank O. Gehry

4.322
این مطلب مفید بود ؟193
منبع : نمناک /ن
برچسب : معماری منزل
وبگردی