گلوله پشم و مو
گلوله پشم و مو به طول یک و نیم متر از شکم یک دختر 15 ساله ی هندی خارج شد. این دختر اعتیاد عجیبی به خوردن موهای خودش و دیگران داشت تا اینکه با دل درد شدید به بیمارستان منتقل شد و تحت جراحی قرار گرفت.

 گلوله پشم و مو توسط پزشکان هندی از شکم دختر نوجوان خارج شد.پزشکان هندی بعد توانستند گلوله ی موی 1.5 متری را از شکم دختر 15 ساله ی هندی که به خوردن مو اعتیاد داشت خارج کنند.

کاویتا کوماری تمام سال گذشته موهای سرش را قورت می داده. اعتیاد این دختر به قورت دادن مو به قدری بوده که علاوه بر موهای خودش موهای دیگران را که از سرشان ریزش داشته است را نیز قورت می داده.

دختری که مو می خورد

قورت دادن موهای همکلاسی هایش موجب ناراحتی انها می شده است و حتی بارها مدرسه نیز برای این رفتار به خانواده یاو هشدار داده بود ولی هیچ تنبیهی کارساز نبوده است.

گلوله مو 1.5 متری از شکم یک دختر

اعتیاد به خوردن مو موجب شده بود که او علاقه ای به خوردن غذا نداشته باشد و با خوردن غذا و میوه حالت تهوع به او دست می داد. به مرور زمان او با احساس دردهای شدید شکمی و بی حالی بسیار ضعیف شد و به بیمارستان منتقل گشت تا اینکه سونوگرافی و سی تی اسکن ها شی عجیبی را داخل شکم او نشان دادند و بعد از جراحی گلوله ای به طول 1.5 متر از شکم او خارج شد.

 

خارج کردن گلوله پشم و مو از شکم یک دختر + تصاویر

3.959
این مطلب مفید بود ؟4613
منبع : نمناک /ن
وبگردی