مقدماتی جام جهانی

تاریخ بازی های ایران در مقدماتی جام جهانی

تاریخ انتشار : 18 اسفند 1398کد مطلب : 1842زمان مطالعه : 2 دقیقه
فدراسیون فوتبال بحرین رسما از نامه فیفا مبنی بر تعویق بازی با ایران در انتخابی جام جهانی 2022 خبر داد.

بازیهای انتخابی مقدماتی جام جهانی 2022

فارس:فدراسیون فوتبال بحرین اعلام کرد که نامه ای از فدراسیون جهانی (فیفا) دریافت کرده که 3 بازی آینده اش در انتخابی جام جهانی به تعویق افتاده است. 

بحرین یکی از رقبای ایران در انتخابی جام جهانی 2022 قطر است. در این نامه فیفا، تاریخ جدید برگزاری 3 مسابقه آینده این تیم مشخص شده است. 

در این نامه، فیفا به قطعیت از تعویق تمام دیدارها از ماه مارچ و ژوئن به اکتبر و نوامبر (مهر و آبان) خبر داد. بنا به اعلام فدراسیون بحرین، دیدار این تیم با ایران که قرار بود 15 خرداد و در تهران برگزار شود، به 22 آبان موکول شد. 

با این نامه رسمی فدراسیون جهانی به بحرین، مشخص شد دیدارهای ایران مقابل کامبوج و هنگ کنگ که قرار بود 7 و 13 فروردین برگزار شود هم به تعویق افتاده است. حتی بازی آخر با عراق نیز به زمان دیگر موکول شده است. با این تفاسیر، تمام مسابقات شاگردان اسکوچیچ در ماه های مهر و آبان سال آینده برگزار می شود. 

بنا به زمان بندی اعلام شده به فدراسیون بحرین، رقابت این تیم قرار بود با کامبوج در تاریخ 7 فروردین 99 برگزار شود که به 17 مهر افتاد. این بازی همزمان با دیدار ایران و هنگ کنگ بود که بنا به اعلام فیفا، روی کاغذ بازی شاگردان اسکوچیچ هم به 17 مهر منتقل می شود. 

دیدار بحرین با هنگ کنگ که قرار بود 20 خرداد برگزار شود و همزمان با بازی آخر ایران با عراق بود، به 27 آبان موکول شده است. یعنی احتمال زیادی دارد که رقابت ایران با عراق نیز به این تاریخ منتقل شده باشد.

انتهای پیام/م

تاریخ بازی های ایران در مقدماتی جام جهانی

45
این مطلب مفید بود ؟41
وبگردی