کلاهبرداری

کلاهبرداری میلیاردی از بازیکنان پرسپولیس!

تاریخ انتشار : 24 مهر 1402کد مطلب : 1849زمان مطالعه : 1 دقیقه
فردی با وعده سود چند میلیاردی از طریق خرید حواله‌های خودرو در بازار، مبالغ هنگفتی را از برخی بازیکنان پرسپولیس دریافت کرده و متواری شده است.

ایسنا:در سال‌های اخیر به دلیل اختلاف قیمت زیاد خودرو در کارخانه و بازار آزاد، گروهی از مردم برای درآمدزایی و رسیدن به سود در این بازار سرمایه‌گذاری کردند. در این میان برخی افراد سودجو نیز با وعده‌های عجیب به دنبال کسب سودهای کلان از این بازار هستند که پای یکی از این افراد به باشگاه پرسپولیس هم باز شده است!

بر اساس اطلاعاتی که از دو منبع در باشگاه پرسپوایس در اختیار خبرنگار ایسنا قرار گرفته است، دو سال قبل از طریق یکی از نزدیکان این باشگاه، فردی به اعضای تیم معرفی می‌شود که در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت می‌کرد. این فرد به بازیکنان پرسپولیس اعلام می‌کند که افراد زیادی را می‌شناسد که در قرعه‌کشی فروش خودرو برنده شده‌اند اما مبلغ خودرو را ندارند و می‌خواهند امتیاز خرید خودروی خود از کارخانه را به فروش بگذارند.

با همین وعده و وسوسه سودهای میلیاردی، برخی بازیکنان پرسپولیس به این فرد اعتماد کردند و مبالغی مانند 17 میلیارد تومان، 4 میلیارد تومان، یک میلیارد و 500 میلیون تومان و مبالغی از این دست را در اختیار این فرد گذاشتند. در ادامه فرد مذکور در خرید امتیاز خرید خودروها موفق نیست و متواری می‌شود و بازیکنان هم به خودروهای وعده داده شده و اصل پول خود نرسیده‌اند.

هنوز درباره سرنوشت فرد مذکور اطلاعات دقیقی در دست نیست اما بازیکنان پرسپولیس که در جریان این اتفاق دچار ضرر و زیان شده‌اند، شکایت خود را نزد مقام قضایی ثبت کرده‌اند و پیگیر موضوع هستند.

انتهای پیام/م

کلاهبرداری میلیاردی از بازیکنان پرسپولیس!

51
این مطلب مفید بود ؟10
وبگردی