عارف غلامی

مشتری خارجی عارف غلامی مشخص شد

تاریخ انتشار : 13 تیر 1401کد مطلب : 1879تعداد نظرات : 1 نظر
باشگاه العربی قطر که مهرداد محمدی را در اختیار دارد در تلاش است که عارف غلامی را هم در فصل نقل و انتقالات تابستانی جذب کند.

ایسنا:عارف غلامی در فصلی که گذشت عملکرد بسیار خوبی در ترکیب استقلال داشت. این مدافع ملی پوش بعد از آسیب دیدگی طولانی مدتی که پشت سرگذاشت خود را به موقع به ترکیب آبی پوشان اضافه کرد و سهم به سزایی در قهرمانی این تیم در لیگ برتر داشت.

روزنامه العرب قطر اعلام کرد که عارف غلامی مورد توجه باشگاه العربی قرار گرفته و سران باشگاه در تلاش هستند تا زمینه انتقال این مدافع ایرانی را مهیا کنند.

روزنامه العرب نوشت:باشگاه العربی به دنبال جذب بهترین بازیکنان خارجی است و عارف غلامی مدافع ایرانی مورد توجه این باشگاه قرار گرفته است. غلامی توانایی بازی در خط دفاعی و میانی را دارد و تجربه زیادی دارد. بدون شک حضور این بازیکن کمک زیادی به العربی خواهد کرد و می‌تواند یکی از گزینه‌های ترکیب رویایی تیم برای فصل بعد باشد.

العربی در فصلی که گذشت عملکرد بسیار خوبی داشت و در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

این باشگاه قطری تمرینات آمادگی پیش از فصل خود را در اسپانیا برگزار کرده است. العربی یک بازیکن ایرانی دیگر به نام مهرداد محمدی را در ترکیب خود دارد و در صورت حضور عارف غلامی در این تیم مانند الاهلی از حضور دو بازیکن ایرانی بهره خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

مشتری خارجی عارف غلامی مشخص شد

52
این مطلب مفید بود ؟20
1 نظر به ثبت رسیده است
وبگردی