بازگشت شادمهر عقیلی به ایران

بازگشت “شادمهر عقیلی” با پر پرواز 2 به ایران؟!

کد مطلب : 18889تعداد نظرات : 4 نظرزمان مطالعه : 2 دقیقه
داوود ناقور پس از سیزده سال مهاجرت “شادمهر عقیلی” به آمریکا به دنبال فراهم آوردن شرایط بازگشت وی به ایران است.

سیزده سال بعد از مهاجرت شادمهر عقیلی خواننده ای که با فیلم پر پرواز شناخته شد به کانادا و بعدتر آمریکا نزدیک ترین دوستش در ایران یعنی داوود ناقور به دنبال فراهم آوردن شرایط بازگشت او به ایران است.

با سید حسن خمینی دراین باره صحبت کرده ایم

داوود ناقور در این باره گفته است:مدت زیادی است که این پروژه استارت خورده است و در مرحله انجام است. با سید حسن خمینی هم دراین باره حرف زدیم ولی من اعتقاددارم نباید کاری کنیم که موضوع حساسیت زا باشد.

وی ادامه داده است:شادمهر در همه سال های خارج از ایران از خط قرمزها عبور نکرده و هنوز هم خیلی ها او را با آثار مناسبتی اشمی شناسند.

فیلمنامه "پر پرواز 2″ به سازمان سینمایی ارائه شده

ناقور درباره قسمت دوم فیلم "پر پرواز” که شادمهر 15 سال پیش در قسمت اولش بازی کرده بیان می دارد:فیلمنامه "پر پرواز 2″ با داستان بازگشت شادمهر به ایران تدوین شده و برای گرفتن پروانه ساخت به سازمان سینمایی ارسال شده است.

وی خاطرنشان می سازد:این پروژه در حال حرکت روبه جلو است و خیلی باید محتاط و با استراتژی پیش رفت و امیدوارم مسئولان مملکتی هم با نگاهی ارزشی و بزرگ منشانه به هنرمندان بنگرند.

فیلم پر پرواز

پر پرواز فیلمی است به کارگردانی خسرو معصومی که فیلم برداری آن در 27 آذر ماه 1379 در تهران آغاز شد. فیلم نامهٔ آن را کیانوش عیاری و خسرو معصومی نوشته اند و مدیر فیلم برداری آن کاظم شهبازی است.

شادمهر عقیلی در پر پرواز

 

خلاصه فیلم

بابک به همراه نامزد خود، ستاره، در پی گرفتن مجوز برای انتشار کاست خود می باشد؛ اما موفق نمی شود. در این حین از طریق نامزد خود با دختری به نام یاسمن آشنا می شود که پدر او صاحب شرکت کاست و سی دی است. یاسمن عاشق بابک می شود و سعی دارد تا او را با خود به لس آنجلس ببرد تا در آنجا فعالیت موسیقی خود را دنبال کند. ستاره به همراه پدرش به دنبال نجات رابطهٔ خود با نامزدش، موفق می شود تا مجوز انتشار آلبوم بابک را بگیرد و به این ترتیب مانع از رفتن او به آمریکا می شود.

بازگشت شادمهر عقیلی با پر پرواز 2 به ایران؟!

4.4163
این مطلب مفید بود ؟14518
برگرفته از تماشاگران امروز ، ویکی پدیا - /م
4 نظر به ثبت رسیده است
Laya1395-07-07
خیلی خیلی عالی میشه
110
rezaeftekhari1395-04-19
شادمهرخیلی عالی عالی عالی
150
عباس1394-06-09
عالی میشه شادمهر عقیلی باید بر گردد ایران
311
وبگردی