سید علی صالحی

سوپرایز تولد 47 سالگی سید علی صالحی+عکس

تاریخ انتشار : 12 اسفند 1398کد مطلب : 19004زمان مطالعه : 2 دقیقه
سید علی صالحی بازیگر سریال نون.خ عکسی از سوپرایز سالروز تولد 47 سالگی اش را به اشتراک گذاشت.

سالروز تولد 47 سالگی سید علی صالحی

سید علی صالحی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان امروز 12 اسفندماه 47 ساله شد و با انتشار پستی خبر از سالروز تولدش داد.

این هنرمند کشورمان که این روزها مشغول بازی در سریال نون.خ به کارگردانی سعید آقاخانی است چند روز پیش از سالروز تولدش غافلگیر شد و امروز عکسی از جشن تولدش را به اشتراک گذاشت.

عکسی از جشن تولد سید علی صالحی

سید علی صالحی با انتشار این عکس از جشن تولد 47 سالگی اش نوشت:

چهل و شش سال گذشت ، امسال اصلا دل و دماغی برای تولدم نداشتم ، سالی که پر از رنج و درد بود برای مردم ، شروعش با سیل و کلی حوادث تلخ ، پایانش هم با کرونا ، اما برای اولین بار میان روزهای سخت کرونا و شرایط دشوار فیلمبرداری سریال نون.خ دو ، یک عزیز دوست داشتنی همراه با خانواده نازنینش که مثل خانواده خودم برام عزیزن ، چند روز جلوتر از تولدم ، من با دعوتشون غافلگیر کردن و جشن تولد برام گرفتن ، برای اولین بار اینچنین سورپرایز شدم ، قبل از این فقط تو فیلم ها دیده بودم ، آرزو میکنم مردم عزیز کشورمون و تمام مردم دنیا از شر کرونا خلاص بشن ، دوباره بتونیم به گرمی و شادی در کنار هم زندگی کنیم ، عزیز دوست داشتنی سپاس برای شب خوبی که برای من ساختین ، دلتون شاد ، روزگارتون خوش....

سید علی صالحی

سید علی صالحی 12 اسفندماه سال 1352 متولد شد و امسال چهل و هفت ساله شد.

سید علی صالحی و مادرش

این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در جدیدترین تجربه بازیگری اش مقابل دوربین فصل دوم سریال نون.خ رفت و این روزها مشغول بازی در این سریال است. سید علی صالحی در فصل اول سریال نون.خ در نقش فریبرز شاگرد نانوا و خواستگار شیرین به ایفای نقش پرداخت.

سید علی صالحی و هومن حاجی عبداللهی

سید علی صالحی پسر عموی مجید صالحی بازیگر کشورمان است و برای اولین بار در سال 59 با بازی در فیلم خونبارش به کارگردانی امیر قویدل به دنیای سینما راه یافت و در فیلم و سریال هایی چون شوق پرواز ، تا ثریا، قرارگاه مسکونی، فاصله، تنهایی لیلا، مدینه ، زیر هشت، خجالت نکش، هزارپا ، یک جیب پرپول ، هیوا ، جانبازان و... به ایفای نقش پرداخت.

سید علی صالحی

سوپرایز تولد 47 سالگی سید علی صالحی+عکس

3.39
این مطلب مفید بود ؟63
منبع : صفحه سیدعلی صالحی / بخش فرهنگ و هنر نمناک/م.ف
برچسب : علی صالحی
وبگردی