بهرام رادان

حضور بهرام رادان در برنامه خندوانه

تاریخ انتشار : 24 مرداد 1394کد مطلب : 19071زمان مطالعه : 1 دقیقه
بهرام رادان در خندوانه حضور یافته و به زودی شاهد این بخش از شبکه نسیم خواهیم بود. این خبری بود که بهرام رادان در اینستاگرامش داد و همچنین از عدم حضور در فیلم سنتوری 2 به کارگردانی داریوش مهرجویی نیز گفت.

بهرام رادان در خندوانه پیامی که در اینستاگرام بهرام رادان منتشر شد.

 اخیرا شایعات زیادی مبنی بر حضور بهرام رادان در فیلم سنتوری 2 و یا جلوگیری از پخش برنامه خندوانه با حضور وی به گوش می رسد، این بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی در اینستاگرام شخصی خود، به این شایعات پاسخ داد و از عدم حضورش در فیلم سنتوری 2 و همچنین پخش برنامه خندوانه با حضور او خبر داد.

بهرام رادان 

بهرام رادان در اینستاپست خود نوشت:

سلام به همه هموطنان عزیزم، چند نکته:
1- سنتوری 2 قطعا بدون من ساخته میشه. من نظر و دلایل انصرافم رو در نامه ای کتبی به تاریخ 23 اسفند 93 خدمت استاد مهرجویی اعلام کردم که در صورت صلاحدید ایشان منتشر میشه. 2- برنامه خندوانه:تقریبا یک ماه پیش به دعوت رفیق عزیزم رامبد جوان میهمان خندوانه بودم. آن برنامه آماده است و در زمان مناسبی پخش خواهد شد. 3- آدینه تون خوش

بهرام رادان

مهرجویی کارگردان سنتوری در این باره گفت:  بهرام رادان برنامه سفر به آمریکا را داشت و امکان بازی در فیلم را پیدا نمی کرد. چون قصد داشتم پس از تمرین چند قطعه، فیلم برداری را از آبان امسال شروع کنم، او عذرخواهی کرد که نمی تواند در این پروژه بازی کند.

وی ادامه داد:به همین دلیل حامد بهداد جایگزین بهرام رادان شد و نام شخصیت اصلی فیلم را هم از علی به حمید تغییر دادم. همچنین در کنار بهداد، لیلا حاتمی بازی خواهد کرد.

حضور بهرام رادان در برنامه خندوانه

4.541
این مطلب مفید بود ؟374
برگرفته از باشگاه خبرنگاران - / ک
وبگردی