جدایی ساپینتو

واکنش رسمی باشگاه استقلال به جدایی ساپینتو

تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1402کد مطلب : 1908زمان مطالعه : 2 دقیقه
در شرایطی که تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو با استقلال طولانی شده است، این باشگاه امروز تاکید کرد که «مذاکرات مثبت» با مربی پرتغالی در جریان است.

مهر:در روز‌های گذشته و در پی طولانی شدن روند مذاکرات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی، شایعاتی در خصوص احتمال جدایی این مربی در پایان فصل مطرح شده است.

استقلال بعد از باخت در دربی مقابل پرسپولیس و سپس توقف با نتیجه تساوی برابر صنعت نفت آبادان، صدرنشینی و قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد و بازی آخر این تیم مقابل تراکتور در روز پنجشنبه تاثیری در جایگاه سومی این تیم نخواهد داشت.

البته استقلال در جام حذفی هنوز شانس قهرمانی دارد و در صورت پیروزی مقابل نساجی در مرحله نیمه نهایی و صعود به فینال، می‌تواند دومین جام این فصل خود را بعد از کسب عنوان قهرمانی سوپرجام به دست بیاورد.

هرچند حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال در مصاحبه‌های مختلف تاکید کرده است که مذاکره با ساپینتو برای تمدید قراردادش انجام می‌شود، اما ظاهراً تاکنون این اتفاق رخ نداده و همین مسئله شایعه مذاکره با مربیان دیگر از جمله سیدمهدی رحمتی را به دنبال داشته است.

این در حالی است که باشگاه استقلال امروز سه شنبه در اطلاعیه‌ای، این شایعه را رد کرد و نوشت:«این باشگاه هیچ گونه مذاکره مستقیم و یا غیر مستقیمی با هیچ مربی دیگری نداشته است. ضمن احترام کامل به مربیان کشورمان، همان طور که حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال پیش از این اعلام کرده بود، این باشگاه گزینه‌ای غیر از ریکاردو ساپینتو برای سرمربیگری این تیم در فصل آینده ندارد و مذاکرات مثبت دو طرف در همین خصوص ادامه دارد.»

از سوی دیگر بعضی از خبر‌ها حاکی است که مدیران باشگاه استقلال در انتظار بازی مرحله نیمه نهایی این تیم و نتیجه جام حذفی هستند تا تصمیم نهایی را در خصوص ساپینتو و ادامه کار با او در فصل بعد بگیرند. هرچند در خبر امروز باشگاه استقلال تاکید شده «مذاکرات مثبت» بین دو طرف ادامه دارد، ولی باید در نهایت خروجی این مذاکرات چه خواهد بود به ویژه اینکه قرار است هیات مدیره استقلال هم در پایان فصل دستخوش تغییرات احتمالی بشود.

انتهای پیام/م

واکنش رسمی باشگاه استقلال به جدایی ساپینتو

51
این مطلب مفید بود ؟10
وبگردی