استعلام موجودی بانک سپه
در این گزارش از نمناک شما را با ترفند های سریع و فوری برای استعلام موجودی بانک سپه به همراه نکات تکمیلی و مهم آشنا خواهیم کرد.

روش های استعلام موجودی بانک سپه

بانک سپه یکی از قدیمی ترین و مهم ترین بانک های ایران است که برای اولین بار در سال 1304 افتتاح شد و این روزها دارای تجربه حدودا یک قرنی است که در طی این مدت پیشرفت های چشمگیری در زمینه خدمات بانکی داشته است که به وضوح قابل مشاهده می باشد. با این وجود این بانک نیز همانند سایر بانک ها در زمینه خدمات بانکی اینترنتی نیز حضور دارد و مشتریان این بانک برای انجام هر چه سریع کارهای بانکی خود می توانند از آن برای انجام کارهای روزمره خود استفاده کنند.

با این وجود همواره یکی از مهم ترین سوالات مشتریان بانک سپه، نحوه گرفتن موجودی بانک سپه شان می باشد که بیشتر تبدیل به یک چالش سخت برای آنها شده است! اگر این سوال برای شما نیز پیش آمده است، توصیه می کنیم تا موارد زیر را با دقت مطالعه کنید تا بتوانید هر چه سریع به پاسخ سوال خود برسید.

شماره تلفن بانک بانک سپه

بانک سپه همانند سایر بانک هایی که دارای خدمات بانکی هستند، برای انجام گیری سریع کارها توسط مشتریان، از تلفن بانک سپه که سامانه ای شناخته شده به نام «تلفنبانک» است، استفاده می کند که به تبع دارای خدمات کاربردی مختلف و همچنین کارآمدی می باشد. شماره تلفن بانک سپه  64058 - (021)  می باشد و تمام مشتریان می توانند از این سامانه برای انجام کارهای روزمره استفاده کنند. اما قبل از تماس با این سامانه تلفنی می بایست نکته زیر را مطالعه کنید؛

نکته : برای تماس با تلفن بانک سپه، باید ابتدا به نزدیک ترین شعبه بانک سپه مراجعه کنید و درخواست شماره مشتری و رمز ورود به این سامانه تلفنی کنید. در غیر اینصورت شما نمی توانید از هیچ یک از خدمات تلفنبانک سپه استفاده کنید. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در تلفن بانک شامل؛ 1- اصل کارت ملی 2- تکمیل فرم 

ویژگی های تلفن بانک سپه

  • خدمات مالی و غیر مالی
  • کارت به کارت داخلی
  • انتقال وجه حساب به حساب
  • تسهیلات و اقساط و...

کد ussd بانک سپه

بانک سپه

اگر شما به دنبال کد ussd بانک سپه هستید، لازم به ذکر است که بانک سپه طبق آخرین گزارشات دریافتی، دارای کد ussd خاصی نیست و اگر شما تمایل به استفاده از خدمات بانکی دارید، توصیه ای که ما برای شما داریم این است که رمز دوم خود را با استفاده از دستگاه های خودپرداز بانک سپه دریافت کنید و سپس با برنامه های جانبی که این روزها در دسترس هستند، اقدام به انجام کارهای بانکی و غیر بانکی خود اعم از پرداخت قبوض، انتقال وجه، خرید اینترنت و... نمائید.


همراه بانک سپه

اگر روش اول برای شما مقدور نیست، توصیه ای که ما برای شما داریم، استفاده از همراه بانک سپه است که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید بر روی این لینـــک کلیک کنید تا به همراه لینک دانلود، قوانین و ویژگی های همراه بانک سپه را مشاهده کنید. خدماتی که بانک سپه به همراه بانک خود اضافه کرده است، بسیار زیاد هستند و شما می توانید به سادگی و آسانی با محیط کاربری ساده آن تمام کارهای روزمره خود را انجام دهید.

همراه بانک سپه

برای اعلام موجودی بانک سپه شما می بایست ابتدا به نزدیک ترین شعبه بانک سپه مراجعه کنید و در خواست نام کاربری و رمز عبور کنید و بعد از دریافت این مشخصات، باید مشخصات خود را در اپ همراه بانک سپه وارد کنید و سپس از قسمت حساب های من، میزان موجودی خود را طبق تصویر بالا مشاهده کنید.

روش های فوری و سریع گرفتن موجودی بانک سپه

1.6395
این مطلب مفید بود ؟129266
منبع : بخش تکنولوژی نمناک/ف.ن
وبگردی