زبان بدن افراد عاشق
از نگاه ها و حرکات اعضای بدن افراد عاشق می توانید به زبان بدن آن ها پی ببرید و عشق را از تک تک رفتار هایشان به خوبی تشخیص بدهید.

زبان بدن افراد عاشق ؛ علامت زبان بدن مردی که نشان می دهد دوستتان دارد

برخلاف باور عمومی دانستن اینکه کسی عاشق شماست یا خیر ساده نیست اما پس از خواندن این مقاله کافیست چشمان خود را باز کنید و به دنبال علائمی که خواهیم گفت باشید و اگر تعداد زیادی از آنها را دیدید مطمئن باشید که آن شخص شما را دوست دارد. شما می توانید با آگاهی از زبان بدن عشق را تشخیص دهید و از نگاه و حرکات اعضای بدن افراد عاشق به زبان بدن شان پی ببرید.
هنگام آشنا شدن با کسی و یا قصد ازدواج داشتن با او ممکن است از خودتان بپرسید که آیا او مرا دوست دارد یا او عاشق من است؟ پی بردن به این موضوع به مرور زمان امکان پذیر است اما تشخیص آن در همان مراحل اولیه آشنایی بسیار مشکل است اما اگر شما زبان بدن آن شخص را بلد باشید می توانید تا حدودی به پاسخ سوالات خود برسید. البته  این روش صد در صد نیست اما می تواند کمک کننده باشد. پس بعد از ورود به مرحله ی نامزدی، زبان بدن همسر آینده تان را با آنچه در این بخش از خانواده پلاس نمناک گفته ایم بسنجید تا حدودی به میزان عشق و علاقه ی او نسبت به خودتان مطلع شوید.

زبان بدن افراد

عشق یک بیماری دوست داشتنی است

پژوهش گران دریافتند یک نقطه خاص در تصاویر مغزی بیش ترین ارتباط را با عشق دارد. عاشق شدن نیز مانند خوردن و خوابیدن جزء نیازهای بدنی ماست و مسئول آن همان یک نقطه در مغز استعشق و یک بیماری خاص روانی به نام وسواس اجباری بیشترین شباهت را به یکدیگر دارند، در بیماری وسواس اجباری افکار خاصی به مغز هجوم می آورد که راه فراری از آن نداریم، این افکار باعث بروز رفتارهای خاصی می شود که مارا دچار اضطراب و استرس می کند.

مهم ترن بخش های زبان بدن افراد عاشق

علاقه شدید قلبی یا همان عشق در ظاهر نشانه های بالینی شبیه بیماری وسواس اجباری دارد که از نظر آزمایشگاهی هم به آن شبیه است. عشق حالت وسواس اجباری ایجاد می کند در آن فرد عاشق دچار افکار و عادت های خاصی می شود که نمی تواند از دست آن ها خلاص شود؛ مانند دیدارهای پی در پی، تماس گرفتن مکرر با طرف مقابل خود و فکر کردن مدام به او که عملکرد مغز را با مشکل روبه رو می کند.

افراد عاشق دچار فعل و انفعالاتی می شوند که مغز وظیفه انتقال این حالت ها را به اندام شان برعهده دارد بنابر این بدن شان دچار تغییر و تحول می شود به طوری که ما می توانیم بر اساس این تغییرات بفهمیم که یک فرد عاشق است یا خیر. حالات چهره، تماس چشمی، صدای افراد عاشق می تواند متغیر از سایر افراد باشد و به ما در تشخیص عاشق بودن یا نبودن افراد کمک کند.

رمزگشایی زبان بدن

شخصیت و احترام

مردان عاشق در تمامی موارد اولویت را با خانم ها می دانند و در موضوعات مهم به مشورت با آن ها می پردازند و همواره رفتار جنتلمن گونه با همسرشان دارند. از روی این نشانه ها می توانید پی به یک عشق واقعی ببرید و بفهمید که آیا رفتار همسرتان با شما از روی عشق است یا نوع تربیت خانوادگی.

چشم های مرد عاشق

چشم ها از مهم ترین اعضای بدن هستند که عشق را می توان از آن ها دریافت کرد، اگر با نامزدتان به بیرون رفتید به چشم هایش توجه کنید، افراد عاشق هنگام رو به رو شدن با معشوق خود به او نگاهی مستقیم دارند اگر دیدید که نامزدتان چشمانش به اطراف می چرخد، این حالت می تواند نشان دهنده مردد بودن او در انتخابش باشد. مردمک چشم افراد عاشق بزرگ تر و فرد دارای چشم های شفاف تر و درشت تری می شود که حس خیس بودن یا اشک آلود بودن به او دست می دهد.

مرد عاشق

مردانی که زبان عشق ندارند

برخی از مردان پشت حرف های آزاردهنده و نیش دارشان یک دنیا علاقه پنهان دارند شاید این مردان نامزدشان را دست بیندازند اما با کارهای شان به خانم ها ثابت می کنند که عاشق شان هستند. ادبیات این آقایان با خشونت کلامی در هم آمیخته اما به مرور زمان خانم ها به این نوع ادبیات عادت می کنند.

لبخند زدن

اگر فردی لبخندی خشک و مصنوعی دارد بهتر است بدانید او از روی ادب کنار شماست و با به دست آوردن فرصت شما را ترک خواهد کرد ام یک فرد عاشق همواره لبخند گرم و صمیمی دارد و این افراد سعی می کنند جوری بخندند که لب شان به گوشه کشیده تر شده و دندان های آن ها همراه چشم های گردشده دیده می شود. لبخند افراد عاشق در چشم هایشان نیز نمایان می گردد و چشم های گرد شده از آثار خندیدن افراد عاشق است .شما می توانید لبخند مصنوعی را از هماهنگ نبودن ابروها با گوشه های لب در خندیدن تشخیص دهید.

لبخند زدن

زبان بدن افراد عاشق در اجتماع

مردها غالبا دوست دارند نامزدشان در سمت چپ شان قرار گیرد و فاصله راه رفتن مرد از خانم اندازه یک کف پا بیش تر باشد. افراد عاشق در راه رفتن بدن خود را به معشوق نزدیک تر می کنند و با کج کردن سر به سمت نامزدش سعی می کنند ارتباط چشمی با او برقرار کنند. افراد عاشق بیش تر اوقات به یک نقطه مات و خیره می نگرند و از شنیدن صدای بیرون و خارجی اجتناب می کنند. سر فرد عاشق به یک طرف متمایل است و هنگام شنیدن هم لبخند کوچکی بر لب دارد و با حرکات سربه همراهی معشوق خود می پردازد.

نشستن مرد عاشق

فرد عاشق به سمت جلو می نشیند و تکیه گاه خود را از صندلی دور می کند تا با این روش نشستن هم به نامزد خود نزدیک تر شود و هم بتواند استرس ها و علائم ظاهری بدن خود را کنترل کند. افراد در روابط بسیار نزدیک کنار هم هم می نشینند تا بتوانند از یک بشقاب برای غذا و نوشیدنی استفاده کنند.

افراد عاشق موقع نشستن از فاصله انداختن یا مانع گذاشتن بین خود و نامزدشان پرهیز می کنند و سعی می کنند هیچ چیز اضافی مانند لباس و.. بین شان نباشد. افراد عاشق هنگام نشستن و نگاه کردن به نامزدشان مشت خود را گره و کنار سر می گذارند یک حسرت و علاقه درنگاهشان موج می زند.

نشستن مرد عاشق

دستان و بازوهای مرد عاشق 

دست های عرق کرده و بازی کردن با وسایل دم دست خود و استقبال با دستانی باز از نشانه های عاشق شدن مردهاست. آمدن نامزدتان با دستانی باز به استقبال شما نشان دهنده علاقه به ایجاد صمیمیت و استقبال با دستانی بسته نشان دهنده وارد نشدن به حریم شخصی است. 

سینه و شانه های مرد عاشق

مردان عاشق در گفت و گو با نامزدشان شانه های خود را به طور غیرارادی به سمت جلو خم می کنند که این کار نشانه توجه کامل همسرتان به شماست و نشان می دهد که شما در مرکز توجه و تمرکز او قرار دارید.

از ویژگی های مردان عاشق این است که آن ها هنگامی که با همسرشان در حال قدم زدن هستند سینه شان را به جلو داده که این معمولا هم تنفس های عمیق و بلند مدت می کشند یا تپش قلب ناشی از هیجان را کنترل می کنند.

خواندن زبان بدن

پاهای مردان عاشق

اگر مردی علاقه مند به همسرش باشد در راه رفتن او را راهنمایی کند و هنگام ورود به محل خاصی بعد از خانم حرکت می کند و رفتارهایی مانند در باز کردن برای خانم و صندلی کشیدن به جلو برای اورا انجام می دهد. موقعیت و حالتی که فرد در مواقع خاصی از خود بروز می کند نشان دهنده میزان صمیمیت و علاقه او به نامزدش است.

چگونه از زبان بدن افراد عشق و علاقه را تشخیص دهیم

3.8437
این مطلب مفید بود ؟332105
منبع : بخش سبک زندگی نمناک/ن/ف/ح.ب
برچسب : زبان بدن عشق
وبگردی